- Advertentie -

Springen naar inhoud

Welkom!
Als gast op dit forum kun je de meeste post gewoon lezen, maar heb je geen toegang tot de volledige inhoud: zo kun je geen nieuwe vragen posten of reageren op andere en sommige forumdelen zijn niet zichtbaar voor jou.

Om volledige toegang te krijgen, moet je je eerst registreren. Dat is gratis!
Account aanmaken

Ben je al geregistreerd, log dan in!
Inloggen

TomTom start niet meer automatisch op

• Je kan niet reageren op dit onderwerp
3 reacties op dit onderwerp

#1 ERIKDS

ERIKDS

...

• Leden
  • 3 berichten

Geplaatst 22 februari 2012 - 18:30

Hallo, normaal starte mijn TomTom GO750 LIve automatisch op als ik hem aansloot op de computer of in de (aangesloten op 12V) houder van de auto stak, nu na de recente update doet hij dat niet meer in geen van beide gevallen, heeft iemand hier soms een oplossing voor, groetjes en alvast bedankt! Erik

#2 BramvT

BramvT

Moderator

• Redactie
  • 3235 berichten
  • Geslacht:Man
  • Plaats:Haarlem (NH)

Geplaatst 22 februari 2012 - 18:51

Bericht bekijkenERIKDS, op 22 februari 2012 - 18:30 , zei:

Hallo, normaal starte mijn TomTom GO750 LIve automatisch op als ik hem aansloot op de computer of in de (aangesloten op 12V) houder van de auto stak, nu na de recente update doet hij dat niet meer in geen van beide gevallen, heeft iemand hier soms een oplossing voor, groetjes en alvast bedankt! Erik
Dat komt door de nieuwe Navcore (het besturingssysteem) wat er op is gekomen....de enige manier om het automatisch opstarten weer terug te krijgen... is door de voorlaatste NC erop te zetten.

Je zult ook wel verklaring op je 750 hebben gekregen waarmee je akkoord moest gaan (dat TT info van je ophaalt via TTH)...reden waarom ik die nieuwe NC niet genomen heb (9400).
Go 750 Live, met Europa v8.80 + Benelux 8.85 (de 13é TT sinds 2007, kan ook de 14e zijn..ben de tel kwijt)

Ex : Vanaf 2004-> : MIO 168 (met TT nav-3, 5 en 6): 2007 -> Onev2 en v3, One XL HDT, Go 630, 720, 730, 750, 950, 1000, VIA 120 Live....

#3 ERIKDS

ERIKDS

...

• Leden
  • 3 berichten

Geplaatst 22 februari 2012 - 19:20

Bericht bekijkenBramvT, op 22 februari 2012 - 18:51 , zei:

Dat komt door de nieuwe Navcore (het besturingssysteem) wat er op is gekomen....de enige manier om het automatisch opstarten weer terug te krijgen... is door de voorlaatste NC erop te zetten.

Je zult ook wel verklaring op je 750 hebben gekregen waarmee je akkoord moest gaan (dat TT info van je ophaalt via TTH)...reden waarom ik die nieuwe NC niet genomen heb (9400).
Bedankt voor de snelle respons, klopt volledig, kan je mij misschien nog vertellen waar ik deze voorlaatste NC kan vinden want ik heb reeds een update gedaan en ik veronderstel dat hij dan wel zal overschreven zijn?

#4 Tulpie

Tulpie

400+ poster

• Leden
  • 473 berichten
  • Geslacht:Man
  • Plaats:Heemskerk
  • Mijn TomTom:XXL + TMC
    Europa - Zuid v8.85.4009
    NavCore 9.430

Geplaatst 22 februari 2012 - 19:39

In dit onderwerp kan je wel vinden hoe dat moet.
Succes

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme bezoekers

jouwMedia jouwTomTom
          is een uitgave van
© 2012 jouwMedia - Het eigendom van alle rechten over de inhoud, vormgeving en (technische) architectuur van deze site, en met name - maar niet uitsluitend - over de teksten, foto's, illustraties en logo's, zijn uitdrukkelijk voorbehouden.

De website jouwTomTom is 100% onafhankelijk van en op geen enkele wijze verbonden aan fabrikant TomTom.
Contact  |  Redactie  |  Adverteren  |  Privacy