Facebook twitter
jouwTomTom
- Advertentie -

Springen naar inhoud

Welkom!
Als gast op dit forum kun je de meeste post gewoon lezen, maar heb je geen toegang tot de volledige inhoud: zo kun je geen nieuwe vragen posten of reageren op andere en sommige forumdelen zijn niet zichtbaar voor jou.

Om volledige toegang te krijgen, moet je je eerst registreren. Dat is gratis!
Account aanmaken

Ben je al geregistreerd, log dan in!
Inloggen

Tom Tom start (1EX00) start niet meer op na update

vast na update

• Je kan niet reageren op dit onderwerp
4 reacties op dit onderwerp

#1 michellosdelangelos

michellosdelangelos

...

• Leden
  • 3 berichten

Geplaatst 27 februari 2012 - 10:09

Gisteren via Tom Tom Home mijn Tom Tom start geupdate maar hij komt nu niet meer verdere dan het Tom Tom logo en blijft of continu herstarten of hangt volledig en dan kan ik alleen de reset knop gebruiken. Zie wel dat op het tijdstip dat ik de laatste update heb gedaan dat er .chk files in de root staan maar of dat er mee te maken heeft?
Heb een mail naar Tom Tom verzonden (apparaat is van vorig jaar april) maar of dit onder de garantie valt?
Iemand nog waardevolle tips (heb helaas niet voor de update een backup gemaakt) , wel erna maar daar heb ik dus niets aan.

#2 holyhead

holyhead

Moderator

• Redactie
  • 4567 berichten
  • Geslacht:Man

Geplaatst 27 februari 2012 - 10:19

Kan je hem wel aan de computer koppelen en dan het apparaat benaderen. Doe eventueel het volgende. Verbinden met computer en apparaat nog niet aanzetten. Daarna apparaat aanzetten en ingedruk houden tot hij herstart. Kan je nu het apparaat benaderen ?
TomTom Go 5000.

#3 TifKag

TifKag

50+ poster

• Leden
  • 97 berichten
  • Geslacht:Man

Geplaatst 27 februari 2012 - 12:17

Ik snap dus echt niet dat men tegenwoordig niet meer de moeite neemt om de telefoon te pakken, en naar de goed bereikbare helpdesk te bellen, waar je hoogstwaarschijnlijk sneller een antwoord hebt dan via e-mail.

Zijn we nou zo afhankelijk geworden van al het digitale gedoe om ons heen, dat persoonlijk contact zo moeilijk geworden is.

Go 750 Live - Navcore 9.510 - Kaart 9.35.5753 (Op 4 GB SD Kaart)
Go 1000 Live - Navcore 12.071 - Kaart 9.35.5757

#4 Paul Siemons

Paul Siemons

...

• Leden
  • 3 berichten

Geplaatst 07 maart 2012 - 22:51

Vandaag mijn Tom Tom Start (1EX00) aan de pc gehangen (doe dat zo om de veertien dagen) en TOMTOM Home gaf na de update van de verschillende onderdelen een dialoogkader te zien dat Home alles (er bleek een programmaupdate bij te zitten) naar het navigatiesysteem aan het downloaden was. Ook stond er vermeld dat als alles op het navigatiesysteem geïnstalleerd was de GP zou uitgeschakeld en terug ingeschakeld worden en dat dan op de vraag "Verbinden met Computer" op "JA" gedrukt moest worden.
Dat deed het programma dus niet, ook niet na uren : enkel het opstartscherm kreeg ik te zien. Eigenaardig was dat TTHome onderaan de vermelding gaf: "Geen navigatiesysteem aangesloten" (maar het systeem was nog wel degelijk aangesloten).
Resultaat: TTStart blijft op het opstartscherm hangen, reageert niet op het aanraakscherm, is NIET uit te schakelen door de aan/uittoets achteraan (ook niet na minuten drukken!).
Uiteindelijk maar het kader losgemaakt en de "resettoets" ingedrukt en dan schakelde het toestel uit.
Terug aanzetten ging wel met de gewone toets maar bracht geen verbetering en blijft op het opstartscherm vast staan!
Wat moet ik daar nu mee aan?

Mvg
Paul Siemons

#5 jaapcarla

jaapcarla

...

• Leden
  • 1 berichten
  • Mijn TomTom:Tom tom start

Geplaatst 28 januari 2013 - 19:45

Hallo, ook ik heb hetzelfde probleem en krijg mijn TT start (1EX00) niet meer aan de praat, wie kan mij helpen ?
Jaap

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme bezoekers

Handig: Shoenen Site Nederland
POPULAIRE KORTINGSCODES & AANBIEDINGENMeer korting
Kortingscodes Nelson Schoenen
Kortingscodes Wehkamp
Kortingscodes Gaastra
Kortingscodes Tommy Hilfiger
Kortingscodes Shoetime
Kortingscodes V&D
Kortingscodes Nelly
Kortingscodes Spartoo
Kortingscodes Men at Work
Kortingscodes Otto
Kortingscodes Plutosport
Kortingscodes Petrol Industries
Kortingscodes Crocs
Kortingscodes Dolcis
Kortingscodes Intreza
Kortingscodes Score
Kortingscodes Bever
Kortingscodes Perry Sport
Kortingscodes Schoenenreus
Kortingscodes Sneakerbaas
Kortingscodes Van den Assem
Kortingscodes Shoemixx
Kortingscodes Esprit
Kortingscodes Bristol
Kortingscodes Van Haren
Kortingscodes Stoute Schoenen
Kortingscodes MooieSchoenen
Kortingscodes Supertrash
Kortingscodes Invito
Kortingscodes Kinderschoenen
Kortingscodes Tamaris
Kortingscodes Teva
Kortingscodes Manfield
Kortingscodes Scapino
Kortingscodes Sacha
Kortingscodes Sarenza
Kortingscodes Schuurman Schoenen
Kortingscodes Monfrance

jouwMedia jouwTomTom
          is een uitgave van
© 2014 jouwMedia - Het eigendom van alle rechten over de inhoud, vormgeving en (technische) architectuur van deze site, en met name - maar niet uitsluitend - over de teksten, foto's, illustraties en logo's, zijn uitdrukkelijk voorbehouden.

De website jouwTomTom is 100% onafhankelijk van en op geen enkele wijze verbonden aan fabrikant TomTom.
Contact  |  Redactie  |  Adverteren  |  Privacy