All Activity

This stream auto-updates   

  1. Last week
  2. Rond het middaguur reed ik weer bij Hazeldonk de grens over richting Vilvoorde (Brussel) op de E19 dus....en ja hoor, na een km of 10 weer Live weg (kruisje dus), maar vlak voor de ring Antwerpen was hij er gelukkig weer (ja fijn dat ik opeens 12 minuten file had op de ring, daar was ik zelf ook al achter gekomen), alhoewel ik bij Breda al de info kreeg van 2 minuten file, maar ja...dan moet je nog een km of 30. Daarna van Vilvoorde naar Kortrijk en weer terug via de Toltunnel bij Antwerpen...en dat hele stuk bleef Live het WEL doen, leidde mij netjes om diverse files heen en krijgt dan een klopje op zijn schouder, want daarvoor heb je een Tomtom met goedwerkende Live file info. Dus we kunnen wel stellen (jij en ik hebben dezelfde ervaringen) dat de Belgen hun zaakjes niet op orde hebben qua steunzenders voor GSM of hoe dat ook mag heten (provider dus).
  3. Ohhh, die melding heb ik nog niet gezien..........
  4. Helpdesk TomTom: +31 20 8501022
  5. Bellen gaat meestal sneller....is het meestal binnen een kwartier geregeld, is alweer een tijdje geleden dat ik ze moest bellen...was een 020 nummer (A'dam), heb net even gekeken, maar nu moet je eerst allemaal vragen beantwoorden (go 600/6100 enz) en dan nog zie ik geen nummer verschijnen....iemand?? Of ze ook in Belgie een apart nummer hebben weet ik niet, maar het zal toch wel kunnen vanuit Belgie...internet kent vrijwel geen grenzen dacht ik.
  6. Ook bij een Go 5100 regelmatig het geval geweest en bv midden in Amsterdam is dat zeer vervelend..
  7. ok ik had laatst ook al een melding dat mijn trucker 6000 niet meer ondersteund zo worden vandaar
  8. Ze doen je al lang v a n de tevoren melden met nieuwe software en updates tot nu toe nog niks
  9. Inderdaad wat Tulpie zegt klopt helemaal
  10. Hou de AppStore maar in de gaten, zodra hij er is, krijg je vanzelf een melding
  11. Wat is het probleem dan, ipv alleen maar te klagen???? Misschien weten wij wel een oplossing?, We zijn er hier om elkaar te helpen nietwaar?
  12. Nee helaas...... Na enkele keren weer gelijk gelopen te hebben met de " normale" kaarten lopen ze nu weer achter. De ervaring leert dat dit hooguit een maand duurt....... (ik wacht er zelf ook op) Wel heb ik na lange tijd weer een MapShare update gehad, dat duurt ook lang de laatste tijd.......
  13. Ik heb het toestel deze zomer is een volledige factory restore gegeven. Daarvoor liep ie elke 3 adressen vast. Nu moet ik hem wel degelijk elke dag volledig afsluiten, dan blijft hij de volgende dag, mja, vlot werken. TomTom systemen zijn behoorlijk aan de prijs. Ik kan me toch niet voorstellen dat dat steeds vastlopen/automatisch herstarten normaal is. Nu goed, de vraag ligt op de plank bij de klantendienst van TomTom. Benieuwd...
  14. Ze weten dat er fouten in zitten in tomtom 6250 Waarom moet de mensen wachten tot 9 dec terwijl de update er al lang is Koop je een duur toestel maar hulp bieden ho maar
  15. is hij er ook al voor de trucker 6000?
  16. Wanneer komt de nieuwe versie van tomtom vo mobile android nou uit krijg wel steeds meldingen dat er iets aan kom ik heb nog steeds niks binnen?
  17. blijft toch een vreemd verhaal op zich
  18. Ook bij de trucker 6000 heb ik dit (weliswaar) enkele keren meegemaakt, maar kwam de route lijn vanzelf weer terug, maar erg vervelend als je de route op dat moment juist hard nodig hebt.....
  19. Ja ....regelmatig.....maar net wat je schrijft ff resetten en hij doet het weer.....maak er verder geen punt van.
  20. Zal ik even proberen. Heb hen via mail in het verleden nog eens benaderd. Toen stond de Tommie nog op het account van de baas en ze konden hem toen niet terugvinden. Moet nu lukken. Die benaming in MyDrive Connect valt wel te wijzigen. Maar standaard stond er Go6000.
  21. Gisteren, vrijdag de 29e, op weg van de Botlek naar huis (Haarlem) verdween opeens mijn blauwe routelijn op het scherm....de pijl stond er wel en ook de verdere route informatie....en aangezien ik druk aan het navigeren was om de file te omzeilen onder R'dam bij Pernis dus....kon ik even geen hard reset doen, dat deed ik pas toen ik op de A4 Beneluxtunnel reed....en na die reset was de blauwe routelijn er opeens weer. Iemand die dit ook al eens heeft meegemaakt op deze nieuwe serie Go's (Premium) ? Ik heb afgelopen week de nieuwste kaart gedownload en wat eerder ook de nieuwste navcore...dus hij is up to date, zou het aan de nieuw kaart kunnen liggen....heb dit nog nooit meegemaakt bij zijn voorgangers?
  22. En anders even de Helpdesk bellen en het uitleggen, zetten zij hem voor je klaar (mits je wel geregistreerd bent bij Tomtom, maar dat zal wel denk ik) :)
  23. Earlier
  24. Misschien proberen om eens een reset te geven wat er dan gebeurd? Natuurlijk vreemd dat de verkeerde GO er staat.
  25. De TomTom GO6100 die ik in de werkbus gebruik draait op Applicatieversie 17.300.0018.311 uitgegeven op 12-10-2017. Als ik de releasenotes ga bekijken zitten we inmiddels al enkele versies hoger dacht ik. Redelijk wat bugs in dat apparaatje (veel vastlopers enz.) Als ik de GO6100 aansluit op MyDrive Connect, dan kan ik alle flitspalen en kaarten updaten, maar een update voor de navcore, dan wel Applicatieversie komt niet bij in het lijstje te staan. Ook opmerkelijk: MyDrive Connect spreekt over "GO6000", terwijl het toch degelijk een GO6100 is. Zo leert mij het info scherm op mijn Tommie zelf. Nu goed, hoe kan het mogelijk zijn dat MyDrive Connect geen Applicatieversie updates ziet? tnx Gert
  26. Inderdaad de problemen net over de grens bij Hazeldonk zijn zeker niet alleen van deze tijd. In mijn HEMA tijdperk reed ik meermaals per week hier Belgiƫ in, en heb dit zo vaak gehad, om moedeloos van te worden.......
  1. Load more activity