All Activity

This stream auto-updates   

  1. Earlier
  2. ik wil metomtom 6250 helemaalopnieuwinstalleren ook dekaart hoe moet ik dat doen resette heeftgene zin kan de kaart blijft gewoon er instaan kaart verwijderen kan niet vraagt hij de kaart moeter minimaal 1 op blijvenstaan wie kan me helpene ik wil dus gewoon hele me systeem opnieuw installeren
  3. getest; zie afbeelding Cache staat bij mij op 2 locaties *); als deze beide geleegd worden, werkt het update van de VIA135 zonder herinstallatie. Het legen van de cache via de systeemregel wordt maar op 1 plaats uitgevoerd, dus de 2e blijft staan.
  4. @Ajee / @Trotter Ben ik het mee eens! In 2015 had ik ook een hardnekkig probleem met mijn VIA135. Door intensief overleg met de helpdesk in Amsterdam en met behulp van uitwisseling van de probleemgegevens, is er een toen oplossing gevonden. Als dank voor mijn hier ingestoken tijd en moeite kreeg ik een jaar gratis flitsersupdates; een leuke geste! Als er een aanwijzing is voor een oplossing, zullen ze deze zeker verwerken. Microsoft maakt regelmatig fouten en lost die dan op, waarbij je dan weer andere problemen kan krijgen.... Vergeet niet dat e.e.a al behoorlijk complex is geworden. Samenwerking met de verschillende browsers is ook al steeds moeilijker, vandaar MyDriveConnect al enige tijd zelfstandig werkt. Maar dan nu weer met een foutje. Ik heb zelf het idee dat de cache met tomtom-gegevens niet helemaal goed gewist wordt. Ik heb 2 locaties gevonden waar deze in wordt opgeslagen. Als ik zin heb zal ik e.e.a. binnenkort eens testen!
  5. @Trotter, hoewel het aandeel losse toestellen in de totale omzet van TomTom wel wat daalt, zou ik dat niet zo stellig willen beweren. Wellicht zit er een hardnekkig probleem achter dat niet 1-2-3 is op te lossen. Vergeet ook niet dat veruit het grootste deel van de gebruikers van de losse toestellen gewoon tevreden is en nooit storingen ervaart.
  6. Waarschijnlijk zijn de losse gps-toestellen geen hoofdbezigheid meer voor T&T . Ook toen ik bij TT het probleem meldde kreeg ik een gelijkluidend antwoord . Ik vermoed , als deze firma dit probleem opgelost zou willen zien , zij toch wel dit zou doen . Vermits een oplossing uitblijft , trek ik mijn conclusie .Als ik nog een toestel zou kopen zal het waarschijnlijk geen van deze firma meer zijn . Hopelijk redeneren velen hetzelfde. Dan hoeft TT het probleem niet meer op te lossen .
  7. Gemeld bij tomtom via facebook: antwoord: Kan dus nog wel even duren ......
  8. Ja jammer heb ik wéér! :(
  9. Het kan niet altijd goed gaan; nu wéér "drukke servers" en melding op beide laptops. Maar weer MDC geheel verwijderd en (dezelfde versie) geherinstalleerd ... en ja hoor binnen één minuut de gps-gegevens verwerkt in de Via135 Blijft bewerkelijk ..........
  10. Ik kan bij de Seat gewoon een legale versie downloaden, wat echter niet kan is deze versie op een andere SD zetten dan de originele.
  11. Maar het voordeel van de VAG auto's zijn, dat daar wel "illegale" versies van te krijgen zijn......... En bij Renault niet
  12. Helaas, TT zou de partij zijn die hier een antwoord op weet en de weg naar een handleiding zou kunnen wijzen. Geen enkele reactie, tekenend voor de klantvriendelijkheid.
  13. Hier zijn rotondes kruizingen en afslagen die er al 3 jaar liggen en in mijn Seat niet op de navigatie staan, op de tomtom wel
  14. De goede beveiliging van het R-link systeem heeft tevens de vervelende bijwerking dat de Tomtom kaarten zodanig bewerkt worden door Renault (om kopiëren te voorkomen) dat de kaart versies minimaal een half jaar tot een jaar achter lopen met vergelijking van de reguliere Tomtom versies
  15. Oké bedankt voor de informatie. Jammer :(
  16. Handig zo'n geheugensteuntje op internet forum Deze keer ging het hier wel goed *); wel langdurig (1u.). *) Zonder herinstallatie.
  17. Toch wel grappig. Had dezelfde melding weer, en was mijn eigen oplossing al weer vergeten. Zal de leeftijd wel zijn... In ieder geval heb ik mezelf weer op het juiste spoor gezet. ;-)
  18. Dat is helaas niet mogelijk. Renault kan alleen maar kaarten installeren via het unieke chassis nummer in samenwerking met R-link, en op illegale wijze is dat dus onmogelijk....
  19. Kan mij iemand vertellen hoe ik een SD kaart van een Renault Clio Estate uit 2016, met R-Link TomTom kan updaten! Gratis ;)
  20. Volgens de consumentenbond zijn alke inbouwsystemen duur en ondermaats. Dat laat onverlet dat ook een ondermaats systeem vergezeld mag gaan van een gebruiksaanwijzing. Ze zijn duur genoeg.
  21. Bij mijn Seat Arona (2018) is de navigatie ook flink ondermaats, daarom de 6200 er gewoon bij
  22. Bedankt, maar de hele citroensite afgezocht. Citroen is erg karig met informatie en verwijst naar TomTom. Zelfs bij de dealer is weinig kennis aanwezig en wordt naar TT verwezen. Die zegt weer dat zij geen gebruiksaanwijzing hebben en jawel, verwijzen naar Citroen. Uiterst klantonvriendelijk voor een aankoop van rond de 27.000. Kon geen gedetailleerde gebruiksaanwijzing van af, die blijft toebedeeld aan de mobiele TT voor 139 euro.
  23. kijk hier eens of er wat voor u bijzit???? https://www.citroen.nl/over-citroen/technologie/citroen-connect-3d-navigatiesysteem.html
  24. Het bevreemd mij dat ik in mijn Citroen C4 Cactus 2019 ingebouwde TT navigatie citroen connect nav niet de mogelijkheid heb om bij het tegenkomen van een wegopbreking/versperring die niet direct kan omzeilen middels een TT commando zoals op een mobiele TT wel mogelijk is. Nu wordt ik telkens weer naar diezelfde versperring geleid of ik moet net zo lang daarvan wegrijden totdat TT een snellere route ontdekt. Of mis ik iets? Wie heeft de oplossing. Probleem is dat er geen TT instructieboek bestaat, en de citroen navigatie informatie uitermate summier is. Of is die ergens te downloaden. Bij voorbaad dank voor suggesties
  25. Op het ogenblik staat mijn TT 6200 updates binnen te halen.
  26. Het probleem is nu bekend bij TT, dus ff afwachten, bedankt voor het meedenken. Gr. Jan
  1. Load more activity