All Activity

This stream auto-updates   

  1. Yesterday
  2. Ja, maar je weet maar nooit....overigens vandaan en gisteren geen problemen gehad sinds de nieuwe kaart.
  3. Last week
  4. Bedankt. Ben weer gerust gesteld.
  5. Dit is inderdaad de laatste versie die er nu is
  6. Ik kreeg 8 december ook de mededeling van TomTom als email binnen. Heb toen op updates gecontroleerd maar tot op heden geen updates. Nu kan het zijn dat ik eerder de update al binnen kreeg maar ik twijfel daar wel aan. Mijn geinstalleerde versie is 10.20.9238. Is dat inderdaad de laatste versie of mis ik iets? (ik weet niet of het iets uitmaakt maar ik heb alleen benelux op de TomTom)
  7. Live service heeft uiteraard totaal niets met een kaart te maken. Mogelijk begint de ingebouwde simkaart kuren te vertonen. Dat had ik ook met mijn eerste trucker 6000, omdat hij nog binnen het jaar garantie zat heb ik een nieuw toestel toen opgestuurd gekregen....... Ik heb deze al weer dik 1,5 jaar zonder noemenswaardige problemen....... (even afkloppen)
  8. De route wordt door de XXL niet gesplitst. Dit moet u zelf doen bv met het programma Tyre. Er zullen dan 2 aparte routes zijn, de tweede route zal dan moeten beginnen met de laatste locatie van de eerste route.
  9. De nieuwe kaart staat erop, maar we kregen geen nieuwe Navcore...ik ga dat a.s. maandag uitproberen, alhoewel ik niet weet of dit aan de kaart kan liggen. En anders neem ik wel even contact met de Helpdesk op en vraag of ze een nieuwe Navcore voor mij klaarzetten...of dat het ergens anders aan kan liggen...het komt mij nu iets teveel voor...overigens heeft hij ook opeens last dat de GPS raar doet, gaat ie op de ventweg ernaast rijden en krijg dan de raarste commando's op de snelweg en er is niks veranderd in mijn auto of de plaats van de 5200 onder de spiegel. Dit is nu de 2e Go5200 met (opeens) problemen...nu staan ze bij mij wel zo'n 30 a 35 uur per week aan, maar dat was ook zo met de oudere Go's (1005, 950 enz).
  10. Ik heb een route met 60 navigatiepunten. Mijn XXL kan maar 48 punten per route hebben. Als ik mijn route met 60 punten in de TomTom zet, wordt de route dan gespltst en gaat hij na punt 48 dan automatisch naar het volgende deel ?
  11. Klopt Bram. Ik weet natuurlijk niet waar het bij jou aan ligt, maar ik heb er de afgelopen week nog speciaal op gelet of ik het bij mijn 5200 ook kon ontdekken (ik rijd ook veel over de A12/A2 langs Utrecht naar en van Amsterdam) maar bij mij werkte alles zoals het hoort.
  12. Vandaag merkte ik pas op de heenweg toen ik door Venlo heen reed en Duitsland in....dat er weer geen Live verbinding was (dus in NL en Duitsland)...hoewel ik weet dat mij bij Monschen-Gladbach wel 5 a10 min. file te wachten staat omdat ze al maanden daar aan de Autobahn werken (uiteraard onderweg even opnieuw laten opstarten met de trommels, maakte niks uit).....op de terugweg deed hij het opeens weer wel (nog net in Duitsland), dat is vooral zo ''leuk'' als op de A2 t.h.v. Vinkeveen/Hilversum zit en Live je de ene minuut de A9 laat nemen en kijk je een minuut later, gaat ie rechtdoor naar de ring A'dam en sta je daar vast....ondertussen snel alternatieve routes kiezen om te kijken hoeveel andere routes langer of korter duren en dan maar de gok nemen.....maar dan ben je wel blij dat je Live-Traffic goed werkt, het zal niet de eerste keer zijn dat er op de A9 iets bijzonders aan de hand is. Maar aangezien ik op een paar reacties na verder geen schokkende zaken van andere Go gebruikers lees, heb ik het vermoeden dat het aan mijn Go 5200 ligt...hopelijk kan een andere Navcore en kaart (die ik zo ga laden), helpen.
  13. Bedankt voor de melding. Heb de nieuwe kaart inmiddels ook binnen.
  14. En ook hier rolt de Truck versie nu binnen in mijn trucker 6000......... Wederom weer gelijk met de andere kaarten... Toppie Tomtom
  15. Is goed mogelijk Bram. Tomtom werkt in Nederland inderdaad samen met het netwerk van Vodafone gebruikers....
  16. Bij mij ook zoiets, beste is dan helemaal uitzetten en opnieuw opstarten dus niet naar slaapstand.
  17. Hallo bij ons is het ook gelukt in 4uur en 3 minuten .gr fam Roomenburg
  18. Earlier
  19. Bedankt loopt hier nu binnen op 6200.
  20. Krijg zojuist op mijn TT 5200 een bericht dat kaart v10.20 klaar staat voor download. Dus aan de bak ermee!
  21. Vandaag dezelfde route weer gereden en Live (traffic) werkte van begin tot eind prima....zal wel een tijdelijke storing zijn geweest (Vodafone?).
  22. Even gechecked: je hebt gelijk. Bovenstaand nummer is het nu.
  23. @ tomtom107, ja inderdaad , @ Mr.M ik denk dat het meer te maken heeft dat men eerst de mogelijke oplossingen bekijkt op de website alvorens aan de telefoon te gaan hangen , ik denk niet dat er voor elk product een ander telefoonnummer bestaat .
  24. Ik lees dit toevallig. De tomtom go 6100 die ik op het werk gebruik had precies dezelfde problemen als jullie beschrijven. Echter leef/werk/woon ik in België en daar had het toestel dus ook problemen. Denkelijk hier op het netwerk van Proximus. Mijn privé wagen wat een Audi A6 is met online traffic had ik die dagen (avonden) ook geregeld uitval van die online traffic dingen. Ooit gelezen dat dit gedeeltelijk ook bij Tomtom vandaan komt.
  25. Vandaag de hele dag geen last van gehad Bram (Beverwijk > Utrecht > Groningen > Zwolle > Utrecht > Beverwijk)
  26. Het lijkt erop dat het nummer afhankelijk is geworden van het product (niet meer één algemeen nummer).
  27. Zou het dit moeten zijn (zie afbeelding)?
  28. Op de website TomTom -ondersteuning-contact-kies uw product-selecteer productprestaties-bel ons .Daar vindt je het telefoonnummer
  1. Load more activity