Snetselaar

Leden
  • Content count

    86
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Snetselaar

  • Rank
    50+ poster
  • Birthday 07/04/1948

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Veenendaal
  • Mijn TomTom
    TomTom Professional 6250

    TomTom Go 720. reserve

Recent Profile Visitors

4,883 profile views
  1. Ik heb de optie fabriekinstellingen gebruikt en de filemeldingen doen het weer..... Bedankt voor de info....
  2. Nee ik heb een GO PROFESSIONAL 6250 en levenslang file meldingen...
  3. Ja een harde reset heb ik wel gedaan en terug gaan naar fabriek instellingen heb ik ook aangedacht maar ik wilde even de reacties hier afwachten Bedankt voor jou reactie....
  4. Ik krijg al meer als een maand geen file meldingen meer. Als ik bij info kijk geeft hij aan verkeersinfo geactiveerd en als ik bovenkant scherm op auto,s met kruisje druk krijg ik te zien Traffic service niet beschikbaar en druk je dan op Traffic geeft hij aan : Er zijn problemen met de toegang tot Tom Tom service. probeer het later op nieuw. maar dat probeer ik al een maand lang en ook onderweg maar ik krijg geen file meldingen te zien . Ik weet niet hoe ik dit weer goed krijg en hopelijk weet iemand de oplossing.......
  5. Blijf het toch vreemd vinden want ik heb dezelfde wifi verbinding als anders en een flitsupdate was altijd binnen 1 min binnen en nieuwe kaarten ook maar sinds een 14 dagen niet meer,want hij loopt steeds vast tijdens downloaden....... Ik wist niet dat ik mijn TT ook via Mydrive Connect kon updaten.... Dan moet ik dat de volgende keer maar eens proberen......
  6. Ik heb ook de nieuwe kaart voor mijn TT 6250 er op gezet maar dat duurde uren en anders maar hoog uit 20 min,zelfs een een kleine flitsupdate duurt een uur. ik vraag me af wat de oorzaak kan zijn want ik heb ook al een harde reset gedaan maar dat help ook niet. Ik hoop dat iemand een antwoord weet want TomTom bellen gaat ook niet meer... Teus,
  7. Ook ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2021...
  8. Ik heb de nieuwe kaart ook gedownload en stond in 20 min zonder onderbrekingen er op.
  9. Iedereen de beste wensen en een gelukkig en gezond nieuwjaar....
  10. Ik heb niet lang plezier gehad van deze TomTom want toen ik maandagmorgen om 4 uur bij mijn vrachtauto kwam en ik mijn rugtas waar alles in zit bij de auto zette begon het ineens te stortregenen en dus zette ik mijn rugtas even onder de oplegger,er stond wel een vrachtauto achter mij maar ik dacht fiets in fietsenstalling zetten en sleutel van auto pakken dat is 5 min.....maar dat is dus anders gegaan terwijl ik de fiets wegzet is de collega met mijn auto sleutels naar buiten gekomen en mijn auto aan de kant gezet en over mijn rugtas gereden..... mijn tomtom had allerlei vormen en de rest in de rugtas ook zoals mijn Mio met truckkaart......thermosfles...brood enz. Heb nu een TomTom 6250 gekocht via TomTom en zet dus nooit even mijn rugtas ergens onder als het stortregent.... .
  11. Vandaag mijn tomtom 6000 truck terug gekregen van tomtom en in de brief die er bij was stond dat mijn tomtom niet gerepareerd kon worden en daarom kreeg ik een vervangend toestel terug.... Hij ziet eruit als nieuw en ik moest net als bij een nieuw toestel alles overnieuw instellen...ze hebben miin plaatsen die op mijn andere tomtom er weer opgezet....ook de flitsers en traffic.... alles werkt weer prima....... En toen ik de tomtom aan MyDrive aansloot stond er een nieuwe kaart....stemmen....flitsers....enz klaar om te downloaden. Ik ben zeer tevreden over tomton hoe ze mij behandeld hebben...... want mijn tomtom zat al bijna 2 maanden geen garantie meer.
  12. Als je mijn scherm bv op menu drukte deed hij niets...als je dan weer op menu drukte gaf hij aan geluid uit of geluid aan....of hij ging de tom tom over nieuw opstarten.....en dit deed het scherm steeds vaker..... Daarom zei de t t suppost dat het scherm kapot was en een bekend probleem.....
  13. Ja dat klopt..... ze doen over die anderhalve maand niet moeilijk en kon ik de tom tom op hun kosten opsturen..... maar omdat het scherm ook slecht reageerd moet vaak twee keer drukken voor hij reageerd en toen werd mij gezegd dat het scherm ook kapot was, en als dat zo was kreeg ik een refurbished tom tom 6000 truck terug voor mijn oude tomtom. Er werd wel bij gezegd als men daar zag dat het mijn eigen schuld was werd er contact met mij opgenomen wat de kosten werden, en als ik niets hoorde kreeg ik de refurbished tom tom truck 6000 thuis gestuurd. Heb nog wel over een nieuwe tom tom 6250 truck gehad maar moest nog 350 euro betalen en dat vind ik teveel......
  14. Bedankt voor het reageren cortrans14 , Ik ga de Tomtom helpdesk vandaag even bellen. ps de garantie was tot 27-07-2017.
  15. Sinds gisteren kan ik mijn Tom Tom Trucker 6000 niet meer aan of uit zetten, heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn ???? Bij voorbaad dank.