mideseo

Leden
  • Content count

    296
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mideseo

  • Rank
    200+ poster

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Rotterdam
  • Mijn TomTom
    TomTom carminat live
  1. Helaas nog steeds geen reactie of "het onderschrift" weer terug komt.
  2. "maar feit blijft dat Tomtom hier een grote teek laat vallen......." Als die TEEK bijt ...... wel even langs de dokter
  3. Helemaal correct, is en blijft een hulpmiddel (hoewel sommige soms denken dat het een toverdoos is) De chauffeur is ten alle tijden zelf verantwoordelijk.
  4. Als je kijkt naar de tijd van melden klacht en de reactie van TomTom, iets meer dan 2 uur, denk ik .... kan toch niet sneller. Vind de opmerking " het wordt al gekker bij TomTom" dan ook totaal overbodig. Zoek eerst uit wat er eventueel aan de hand is voor dat je hier met een stemmings matig bericht komt.
  5. Wacht dacht je van even contact opnemen met de helpdesk van TomTom.
  6. Heb je al gecontroleerd of de stem (nog) aanstaat. Gebeurt regelmatig dat bij een update de één of andere instelling veranderd.
  7. Je SD kaartje aankoppelen via TomTom home > voeg verkeersinfo en stemmen toe > 2x doorklikken naar geluiden > waarschuwingen en daar vind je 87 pagina's met geluiden voor allerlei situaties en NP's.
  8. Wat denk je van de helpdesk voordat je hier je gal spuugt?
  9. versie 960.7053? Deze bestaat al even.
  10. Dat is i.d. een gebruikelijk probleem hier, zelden een reactie of een aangedragen oplossing ook gewerkt heeft zodat andere er ook iets aan hebben.
  11. Geen enkel probleem bij de ingebouwde navigatie van Renault, nieuwe kaart zonder enig probleem binnen gehaald.
  12. De server voor Carminat is weer in de lucht. Inmiddels nieuwe kaart geïnstalleerd.