Ben62

Leden
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Ben62

  • Rank
    5+ poster

Contact Methods

  • ICQ
    0
  1. Ik heb een GO 710 en kan er nu ook niets meer mee. Vind het schandalig. TT heeft na 3 dagen nog niet op mijn mail gereageerd. Toen ruim 3 jaar geleden ¤ 700,= voor betaald en dan stoppen ze met deze service!!! Het betalen voor deze service is geen probleem maar om hier mee te stoppen zonder alternatief voor de öudere"TT vind ik geen stijl.
  2. Ik heb dus erg veel plezier gehad van mijn TomTom 700 in Frankrijk. Zat in een huisje in een natuur gebied zo groot als de provincie Utrecht. Huisje als thuis ingesteld en kwamen altijd weer perfekt thuis. Heerlijk snel door Parijs gereden. Nooit geen ruzie meer gehad in de auto. Succes!!!!!!!!!!!
  3. Volgens mij heb je nu problemen met je harde schijf. TT kan je hierbij adviseren en je apparaat zal je waarschijnlijk ter reparatie aan moeten bieden. Bij mij hetzelfde probleem na het installeren van de update. Tom Tom regelt het netjes voor je. Succes!
  4. Ook ik heb een ttgo 700 die na de update aan het "freezen"is. Resetten help totaal niet. Je krijgt een tt in je beeldscherm te zien en rechtsonderin een flikkerend wit kruis in een rood rondje. Ik heb support afdeling tt gemaild en wacht nu af.
  5. Ik heb de TTG 700 nu 3 weken en bevalt prima.Heb een Suzuki Ignis en heb hem rechts naast het stuur zitten.Belemmerd mijn zicht niet en medepassagier kan ook goed meekijken. Laat niet los en kost soms moeite om houder los te krijgen. Ben er erg tevreden over.
  6. Geweldig hoe deze special eruit ziet, om te kwijlen zou ik zeggen. Kijk elke dag regelmatig naar deze site. Bedankt!!!! Ben.