Le grande

Leden
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Le grande

  • Rank
    5+ poster
  • Birthday 12/08/1963

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Eindhoven
  • Mijn TomTom
    Go 6200
  1. Te koop aangeboden i.v.m. aanschaf nieuwe navigatie. In zeer goede staat, TomTom Go 950 Live, krasvrij. Tevens ook de bijbehorende accessoires zoals: Dock voor op de tafel om de navigatie erop te plaatsen voor laden en/of updaten. Laadkabel voor in de auto Navigatiehouder voor in de auto Hardcase voor de Go 950 Live Verder voorzien van de laatste update : Europa v 9.80 Deze navigatie heb ik altijd netjes wekelijks bijgewerkt met updates. Vraagprijs: € 100,00 Reageren per PB.
  2. Vertrek sneller. De QuickGPSfix-update is nu beschikbaar. Dat is de titel in mijn E-mail box, welke ik toegezonden kreeg op 7-11-2013. Dus, ik was benieuwd, ik klik op de button (zie bijlage>TomTom post). En er opent een nieuw venster op mijn scherm (zie bijlage>TomTom scherm). Tja, zo heb ik er niks aan. Met de medelideling zus en zo, in 14 talen en probeer het later opnieuw. Ik heb het diverse keren geprobeerd, op verschillende tijdstippen, andere Pc, niks, nakkes, nada. Heeft iemand van jullie deze E-mail ook gehad, van TomTom? En, wat zijn jullie resultaten? Ik ben toch niet de enigste? Ik heb er nog niets over kunnen vinden, op deze forum.
  3. De tussenstand, ik heb mijn TomTom aangesloten op een andere Pc. Het downloaden loopt.....!!!!! Oftewel, ik ga mijn computer (partitie C) maar eens opschonen, een verse installatie. Gelijk maar op een SSD, maar dat is hier even een bijzaak. Probleem is opgelost (behalven mijn Pc dan).
  4. Goedendag lezers, fantastisch dat julllie de download op je TomTom krijgt. Ben zelf al een week bezig om dat voor elkaar te krijgen, maar tot op heden, niks, noppes, nada. De andere aanvullende kleine updates, lukken wel, maar een kaart erop, dus niet. Zodra deze aan de kaart begint: error (zie de bijlage). Heb al inmiddels dit gevalletje ingediend en ook voorstellen gekregen, maar dat gaf geen resultaat. Lees mee: In deze informatie zie ik dat de download omtrent de wegenkaart vanaf uw locatie niet voltooid wil worden. Dit heeft vaak te maken met een slechte of beperkte internetverbinding. Wat vaak boosdoeners zijn, zijn de volgende punten: - Een draadloos netwerk - Anti-virus scant te strikt - Firewall blokkeerd/stremt de verbinding Deze punten zou u bij u thuis even na kunnen gaan om zo te zien of de download hierna wel voltooid wil/kan worden. Met vriendelijke groeten, Ik kan me hierin niet vinden, alles doet het zoals het moet, op de PC. En daarvoor, heb ik nooit problemen gehad met het binnenhalen van kaarten. Als iemand suggesties heeft, laat het me maar weten.
  5. En stel dat de prepaid kaart al 30 dagen in de winkel ligt, in een afgeschermde vitrine! En ik koop het.............. :pardon: