belhelmar

Leden
  • Content count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About belhelmar

  • Rank
    50+ poster

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Informatie

  • Plaats
    Zuid-oost Brabant
  1. Hallo Ed, Of misschien liever Meneer Ed, of Edje? Voel je je dan misschien beter op je gemak. Hebben ze daar ook niet ooit een serie over gemaakt, Mr Ed. Ik kan er langs zitten. Maar nu to the point. Toch wel vervelend niet h
  2. Ha Ed, Fijn voor je, dat je hier zo blij om bent. Maar ik zie dat toch anders, je hebt nu namelijk gewoon voor 2 jaar betaald. Wat als je Tommie de geest geeft en je voor een ander device kiest. Dan geeft TomTom echt niet thuis hoor. Was het niet fijner geweest als ze de helft hadden teruggestort? Wat betreft al die functies die je mist of wijzigingen die men niet doorvoert. Ben je ooit niet aangekomen op je bestemming. Ik ben een Tommie bezitter vanaf dag 1 en nog altijd op mijn bestemming aangekomen. misschien wel ooit met een omweg, maar ja, als je ergens nog nooit bent geweest wat is dan een omweg? Ook ik heb ooit gemopperd op TomTom, vast wel terug te vinden op deze site. Maar dat ging voornamelijk over de service in het begin. Maar een Tommie algemeen beschouwd, het werkt gewoon super. groetjes,
  3. Bij mij werkte het daarna weer.
  4. Hallo, Dit probleempje heb ik ook gehad. Hierbij het antwoord van TomTom. De volgende stappen zullen we moeten ondernemen, om de services werkend te krijgen: ** Ingeven Accountgegevens ** 1. Tik op het scherm om het menu te betreden. 2. Kies de optie: "Wijzig voorkeuren". 3. Op de laatste pagina vind u hier de optie: "Mijn TomTom Account (wijzigen)" 4. Voer hier uw account gegevens in, zoals u dat ook doet op onze website en in TomTom HOME. 5. De TomTom zal nu verbinding gaan leggen met de server. Na het uitvoeren van bovenstaande, moeten de services weer werken. Mochten er onverhoopt toch nog problemen ontstaan, dan kunnen wij de volgende informatie nodig hebben voor een onderzoek: 1. Systeeminformatie TomTom HOME 2. Informatie netwerkscherm Hieronder extra uitleg voor het toezenden van de gegevens: ** Systeeminfo TomTom HOME ** 1. Sluit uw apparaat op de computer aan en open TomTom HOME. 2. Klik op [help] 3. Klik op [systeem Informatie] 4. Klik op [Kopieren naar Klembord] 5. Open het antwoord op dit incident en druk op [CTRL - V] om de gegevens te plakken in een email naar ons ** Informatie van het netwerkscherm ** 1. Koppel het apparaat los van de PC en schakel deze in. 2. Tik rechtsonder op de blauwe balk. 3. Tik rechts op het vakje waarin de versie weer gegeven wordt. 4. Onderin beeld verschijnt een knop Netwerk, selecteer deze. 5. Voeg alle informatie op dit scherm bij in uw antwoord. We hopen natuurlijk dat het toezenden van deze informatie overbodig zal blijken. Anders willen wij u graag bij voorbaat bedanken voor het toezenden van de gevraagde informatie. Met vriendelijke groet, Martijn Knol TomTom Customer Care Team
  5. Wie weet, krijg je over een tijdje als je daar een Tommie koopt wel je boek cadeau.
  6. Hallo Werner, Ik heb exact hetzelfde probleem gehad, ook in de zelfde periode als jij vermeld. De oplossing die TomTom mij stuurde was de volgende. De volgende stappen zullen we moeten ondernemen, om de services werkend te krijgen: ** Ingeven Accountgegevens ** 1. Tik op het scherm om het menu te betreden. 2. Kies de optie: "Wijzig voorkeuren". 3. Op de laatste pagina vind u hier de optie: "Mijn TomTom Account (wijzigen)" 4. Voer hier uw account gegevens in, zoals u dat ook doet op onze website en in TomTom HOME. 5. De TomTom zal nu verbinding gaan leggen met de server. Bij mij werkt het direct weer. Succes
  7. Hallo, Misschien helaas voor jouw, maar ik heb geen enkel probleem met Live in Duitsland. Niet met Google, File of het weer. Hij werkt perfect. Een heel enkele keer geen verbinding (midden in het zwarte woud), maar daar had op dat moment mijn gsm ook last van. Dat is iets van enkele seconden.
  8. Je zit wel te lezen op de pagina over LIVE services.
  9. Ben de afgelopen weken enkele malen in Bochum (Duitsland) geweest. Ze zijn net voor Bochum bezig met wegwerkzaamheden en deze werden duidelijk en correct weergegeven. Ook de bijbehorende files kwamen mooi door. Volgens mij werkt het dan toch al enkele weken.
  10. Vorige week in Bochum (duitsland) geweest. Er waren wegwerkzaamheden en deze werden keurig doorgegeven.
  11. Maar hij is wel echt boos. Hij heeft er niet van kunnen slapen, gezien het aanmelden om 04:00 uur .
  12. Hallo J-Lo, Het enige wat ik met mijn reactie deed was reageren op een vraag. Als deze persoon niet op dit forum de vraag had gesteld maar op Google gezocht had, was hij exact hetzelfde tegengekomen. Mijn reactie was niets meer of minder dan een kopie uit het schrijven van de ANWB, vandaar ook de vermelding van de bron. Het heeft niets te maken met bangmakerij of iets dergelijks. Ga je zoeken naar de wetgeving van deze landen dan kom je ook op een verhaal van deze strekking uit. Maar het is inderdaad zo dat er niets te vinden is over gerechterlijke uitspraken hierover. Dus van die kant ben ik het wel met je eens dat het bangmakerij is, alleen niet van mij maar van de rechterlijke macht in betreffende landen. Nu vertoond delokale rechtspraak op dit gebied nogal wat gelijkenis met die van ons en ook daar mag men zonder gegronde reden niet zomaar je auto binnenstebuiten keren.
  13. Hallo Naviwalker, Ik weet niet of je reactie op mijn reactie berust, zo ja, misschien is het zinvol om ook eens de filialen van Hans Anders op je device te zetten.Dan had je kunnen lezen waar het vehaal vandaan komt. Zo nee, dan sorry voor mijn bovenstaande reactie. Groeten,
  14. In Oostenrijk is alle apparatuur verboden die actief zoekt naar mobiele of vaste snelheidsapparatuur en roodlichtcamera’s. GPS apparatuur die gebruik maakt van een openbare databank is daar niet verboden. Volgens de berichten is dat in Belgi