Loek

VIP leden
  • Content count

    1,602
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Loek

  • Rank
    1.000+ MegaPoster

Contact Methods

  • ICQ
    0

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Noord-Brabant
  • Mijn TomTom
    GO 5100

Recent Profile Visitors

7,254 profile views
  1. Oké, heb het doorgegeven. Even afwachten wat er gebeurt.
  2. Je bedoelt dat er naast die grijze balk op het apparaat nog een andere gele balk zichtbaar was, dus twee balken? Wat zegt het apparaat als je op die gele balk tikt?
  3. Geen vertraging, maar de verkeersregels zijn gewijzigd volgens TomTom, zie ook op de online routeplanner: https://mydrive.tomtom.com/nl_nl/#mode=viewport+viewport=52.47977,4.87337,12.5,0,-0+ver=3. De AmiGO app van TomTom heeft het over 'gevaarlijke omstandigheden'. De GO Navigation app geeft aan: "Vrije verkeersdoorstroming, Verkeersregeling gewijzigd. Geen vertraging verwacht.". Maar ze geven geen van alle een vertraging aan. Een geel balkje hoeft niet altijd te betekenen dat het om een vertraging gaat. De handleiding is hierin misschien wat verouderd.
  4. Hoi Dick, het beste kun je dit melden via de online Map Share Reporter tool van TomTom.
  5. Ja, hier ook problemen. Krijg dezelfde foutmelding dat de melding is mislukt. Dit is bekend bij TT en ze werken aan oplossing lieten ze me weten.
  6. Hier hetzelfde, in plaats van één begin- en eindpunt, laat hij er wel 8 zien ofzo.
  7. Ik gok dat ie binnen een paar weken komt. Precieze datum is nog niet bekend voor zover ik weet.
  8. Heb je het doorgegeven via de online Map Share Reporter tool? Zo ja, staat de status al op 'geaccepteerd'?
  9. Beide zijn al correct te zien in deze kaart: https://mydrive.tomtom.com. Dus ik verwacht dat ze in de volgende kaart (v1010) op de TT apparaten ook wel verwerkt zijn.
  10. Heb je het als 'tijdelijke wegafsluiting' doorgegeven? Dat werkt het beste in mijn ervaring. Vaak wordt de afsluiting dan binnen enkele minuten al door TomTom Traffic getoond.
  11. Om welke straat gaat het precies? Als ik meldingen doorgeef via de online Map Share Reporter tool, worden die meestal geaccepteerd binnen een paar weken. Heb je ook die tool gebruikt? Zo ja, wat is de status van de melding? Geaccepteerd, of 'in behandeling' misschien?
  12. Heb je je toestel aangesloten op de computer met het programma MyDrive Connect? Voor de nieuwe modellen moet je dat programma gebruiken in plaats van het oude TomTom HOME.
  13. Heb je je wel aangemeld op het toestel met jouw gebruikersnaam en wachtwoord voor de TomTom diensten?
  14. Hoi Eddy, naar ik weet worden trajectcontroles op het geheugen van de TT zelf opgeslagen. Die gegevens worden dan bijgewerkt als er updates zijn, maar degenen die al op het geheugen staan zouden ook moeten werken als er geen contact is met de TT Services. Enkel mobiele flitslocaties worden enkel via de services binnengehaald, en worden niet opgeslagen. Bij de de online MSR tool zou je de 'Overige' categorie kunnen gebruiken om missende trajectcontroles door te geven.
  15. Ook geen probleem met het vinden hier. Welke kaartversie heb je geïnstalleerd, Bram? Had je wel de optie 'Zoek op hele kaart' aanstaan? En niet bijvoorbeeld al in een geselecteerde stad of 'Nabij eindbestemming' ofzo?