Benelli

Leden
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Benelli

  • Rank
    10+ poster
  1. Naast de europese Vodafoon gebruikers en de meer dan 1 miljoen HD traffic gebruikers, zie TomTom, 2e tabblad en inclusief meer landen o.a. Oostenrijk wordt het voor ons toch steeds beter. Edit: Bij TomTom 2e tabblad toegevoegd
  2. Blijkbaar wel. Er schijnen verbindingsproblemen te zijn met HD-traffic en LIVE Services volgens onze Engelstalige vrienden, kijk maar hier bij Pocket GPS World
  3. Geen problemen met de automatische update van HOME gehad gisteren. Is deze update wellicht een gevolg van het binnenkort uitkomen van GO LIVE 1000? Ik kan me herinneren dat het meestal andersom was. Eerst het device en dan pas de software.
  4. Geen problemen met de automatische update van HOME gehad. Is deze update wellicht een gevolg van het binnenkort uitkomen van GO LIVE 1000? Ik kan me herinneren dat het meestal andersom was. Eerst het device en dan pas de software. Oops, verkeerd gepost.
  5. Inderdaad, het is weer fout met LIVE. Het lijkt weer op een server probleem. De einddatum van Mijn services staan nu allemaal op 16-4-2010, terwijl deze begin deze maand nog op medio september heeft gestaan. Realiteit: Wel: het Weer, Google Search raadplegen. Niet: HDtraffic laat het gele driehoekje zien. Brandstofprijzen geeft een foutmelding dat ik mijn abonnement mogelijk moet verlengen en als ik 'ga door' druk wordt er gemeld dat geen laatste update is geweest. Buddies (wat ik niet gebruik) wordt ook niet ge-update. Ik zal met Tomtom contact hierover opnemen en jullie wat laten weten.
  6. Inderdaad; nu gaat alles wel goed. Ik heb nog een harde reset en zelfs een clearflash (voor wat het waard is) gedaan. Mijn eerdere opmerking
  7. Het ziet er mooi uit. Helaas, zoals vaker bij TomTom, lukt het niet om alles in
  8. Voor mij is het opgelost; of dit voor iedereen geldt weet ik niet. Via de helpdesk had ik het LIVE probleem kenbaar gemaakt. Door 2 keer via een 1e lijns medewerker en vervolgens door hem doorgestuurd naar een 2e lijns medewerker. Van die 2e lijns medewerker heb ik geen bericht gekregen, maar vanochtend zag ik dat mijn LIVE services weer allemaal werkten. Wel zie ik nog een einddatum in het verleden van TomTom Weer en QuickGPSfix. De anderen staan gewoon op begin september zoals volgens mijn maandabonnement ook de bedoeling is.
  9. Onderweg op vakantie naar Oostenrijk heb ik het 2 keer op de heenweg en 2 keer op de terugweg gehad. zover ik het me kan herinneren was het beide keren op ongeveer dezelfde plaats. Het lijkt dus heel erg op het verliezen van de verbinding met het Vodafone netwerk. Daarna ging hij weer verder met navigeren.
  10. TT verrast mij ook met die melding en geeft daarnaast aan dat ik het jaar abonnement moet afsluiten. Mijn huidig maandabonnement loopt nog anderhalve maand(incl. opzegtermijn) De opgevraagde data krijg ik ook niet te zien. Blijkbaar is er helaas vanaf nu alleen een jaar abonnement van
  11. Dubbele post van mij; zie #4
  12. Ik ben net terug van een weekje naar Wenen. Vorige week zondag via een overnachting in Regensburg in Wenen aangekomen. Van de LIVE services kreeg ik behalve HD traffic alles op mijn scherm; Google search waar het mij in eerste instantie om te doen was deed het perfect. Het HD traffic signaal was ik op de A8 na een paar kilometer in Oostenrijk al kwijt. Op de terugweg gisteren kreeg ik op de A1 al voor Linz het HD traffic signaal inclusief blauw bollekke, maar in Oostenrijk zag ik geen files, alleen in Duitsland ten noorden van Passau was een vertraging. Rond Wenen, dat in binnen dezelfde straal als Passau ligt, zag ik geen files. Al met toch een uitbreiding van LIVE service naar Oostenrijk, maar dan (voorlopig)wel zonder HD traffic
  13. Blijkbaar zijn er kaarten van > 2Gb. Om die extra info die er in zit toch op de 2Gb TomToms te zetten hebben ze meer tijd nodig. Of om er data vanaf te halen of om de data met meer compressie weg te schrijven. In dat laatste geval zal er wellicht een Navcore update moet komen om die extra compressie te kunnen lezen. Bij TT zullen na de reorganisatie die ze hebben gehad verhoudingsgewijs meer techneuten de laan uit zijn gestuurd, terwijl aan marketiers niets is ingeleverd. En die laatsten beloven de gouden bergen die de ontwikkelaars/programmeurs deze keer niet op tijd produktierijp krijgen. Ondanks alles blijft het contractbreuk als niet in elk kwartaal een update van kaart komt. Mijn contract loopt tot eind mei 2011 en heb nog 4 updates te goed.
  14. Ik zie dat nu alleen maar een jaar prepaid LIVE service afgesloten kan worden. Zowel op de Tomtom shop als bij TomTom Home is alleen maar per jaar mogelijk. Weet iemand of de LIVE service half jaar prepaid of per maand afsluiten ook nog mogelijk is? Ik gebruik ze voornamelijk voor de Google search in de vakantie periode en denk niet dat ik voor een h
  15. Geen paniek; in Duitsland en Oostenrijk is het niet verboden. In die regio is Zwitserland het enige land waar dit niet mag en ik ga er van uit dat daar ook geen flitspalen aangeboden worden. Zie ook de link bij Tomtom. Daar zie je dat de veiligheidswaarschuwingen in Zwitserland niet actief zijn.