Mr. M

VIP leden
  • Content count

    876
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Mr. M

  • Rank
    750+ poster
  • Birthday 04/03/1954

Contact Methods

  • MSN
    Mr. M
  • Website URL
    http://www.renkema.nl
  • ICQ
    0
  • Skype
    mrenkema

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Wageningen
  • Mijn TomTom
    GO Mobile Android App op een Prolech MT5001 en Ulefone Armor 5

Recent Profile Visitors

3,961 profile views
  1. De electrische rijder wil ECHT die stekkers. Daar ben ik zeker van.
  2. Precies. En waarom zo klagen als er POI-updates komen? Je kan ze gewoon uitzetten. En misschien gebruik je de trucker versie ook in je electrische auto? En wederom; je kan ze gewoon uitzetten.
  3. Powerbank eraan en gaan. Of bv de E-trex van Garmin.
  4. Dat denk ik niet. Niet hun markt en bovendien gaat het gros van de fietser over naar de smartphone. Naast een paar exoten, maakt alleen Garmin dedicated fiets-doosjes.
  5. Ook voor de K4 (Rider V) is er een fix: http://www.rima-lock.com/tomtom-urban-rider-K3-WNRO-fix.htm#and_here_is_the_fix
  6. Maar je kunt wel POI's op je scherm zichtbaar maken. Dus punten waar je langs wilt. Je ziet ze alleen op het scherm. Dat kan wel in MyDrive. Dus daar de route maken, etc. Maar ja, dan kun je ter plaatse ook net zo dat adres weer intikken.
  7. Yep, dank!
  8. Bekijk ter inspiratie deze video en de vragen daaronder.
  9. Eigenlijk zou @Bram V. dit moeten weten. Want die gebruikt de TT voor pakketten bezorgen. En de manier waarop zal niet verschillen tussen een auto nav en een Rider.
  10. ok, want staat er dan als je op die drie puntjes 'klikt'?
  11. Aan u ;)
  12. Geeft gewoon 12V, net als rechtstreeks op de accu. Schakelen via contact is prima. Mooi laten zitten. Rechtstreeks op accu kan leegeglopen accu's geven, als de houder aangesloten blijft. Veel over geschreven. Als rechtstreeks op de accu, dan ook houder verwijderen als je de Rider niet gebruikt.
  13. Was vorige week op reis met iemand met een Iveco-bus. Hele stugge vering. Rond zijn 6200 had ie 'Belgische' elastieken. Omdat de 6200 regematig uit de houder viel op de Belgische wegen . Dat gebuerde in Hongarije ook .... haha. Trouwens het wilde meestal niet laden, zag dat de + en - helemaal ingedrukt zaten. Welke aanpassing heb jij gedaan?
  14. Je niets in de route geselecteerd, maar een positie op de kaart aangeduid. De Wethouder Ramstraat. Dat zie je ook ,want de TT vraagt of je hem wilt toevoegen. Maar inzoomen en viapunt (of startpunt) goed selecteren. Dan krijg je de opties.