Ronk

VIP leden
  • Content count

    1,478
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Ronk

  • Rank
    1.000+ MegaPoster
  1. Sorry maar ik vind dit geen verbetering. Het is in mijn ogen onoverzichtelijk. Het moet eigenlijk in een keer prettig te lezen zijn, want echt wennen doe je nooit. Ik ben benieuwd hoe vaak ik hier nog kom. En tuurlijk je kan het niet iedereen naar de zin maken. Ik weet niet wat er aan de oude layout mankeerde. en waarom het zonodig gewijzigd moest worden. Groeten Ron
  2. Maar in principe heeft hij gelijk. Het sneller rijden geeft meestal maar een hele kleine tijdwinst , maar wel een hoop stress. wil je een keer echt sneller dan de maximum snelheden, Ga dan eens op een circuit rijden. Dat kan met eigen auto/motor of via bepaalde bedrijven in een echte race auto. Bijvoorbeeld race experinence van bleekemolen op Zantvoort. Is veel goedkoper dan wat snelheids overtredingen en leuker.
  3. Dus een reactie van 1 of 2 leden, die notabene eigenlijk op het Navigon gedeelte actief zijn. (Wiljol is ook vaak in het TT gedeelte actief , en over het algemeen goed en eerlijk advies geeft) Doen jou besluiten om hier afscheid te nemen. Je kan ook bij de instellingen wat wijzigen, zodat je van deze mensen geen pb's e.d ontvangt. Vind het toch jammer als actieve leden verdwijnen. uiteraard is dat je eigen keuze. Groeten Ron
  4. stroomkabels waar een hoge stroom doorheen gaat . Dan wekt het magnetisch veld een flinke warmte op. Verleng rol met een wasautomaat of droger geeft een leuk effect (niet doen want er kan brand ontstaan) Een antenne draad opgerold is niet zo effectief. Maar heeft geen last van een magnetisch veld
  5. Die winter van 79 hadden we voor het eerst last van ijzel. Had net een nieuwe crosser gekocht in Wijchen (bij Nijmegen) . Met het naar huis rijden(Rotterdam) werd het steeds gladder. Het ijs zat centimeters dik op de radio antenne En thuis hebben we hem nog een paar uur op de aanhanger laten staan , want we konden hem door de gladheid niet van de aanhanger afhalen. Je kon op de straat schaatsen.
  6. Natuurlijk is het een feest. En jammer dat de omstandigheden het niet toelaten dat het doorgaat. Het is uniek , en het moet ook niet te vaak voorkomen dat hij gereden kan worden. Want dan wordt het te gewoon. Vind het wel sneu voor die duizenden vrijwilligers die hard gewerkt hebben om het ijs in een zo goed mogelijke conditie te krijgen.
  7. Dat zeg ik. (OGG files) Maar hij noemt de belangrijkste , en dat is het begin. en aangezien de trajectcontroles die ik rijdt het einde van mijn baan op hetzelfde portaal zit als het begin van de tegenovergestelderichting, noemt hij 2 keer het begin. 1e keer mijn begin, 2e keer het begin van de andere kant. Het zou kunnen zijn dat de nieuwere types rekening houden met de rijrichting. Zou wel zo slim zijn.
  8. Hebben mij geholpen met een weddenschap
  9. Ik heb een 710 met scdb flitspalen. En die zegt meestal bij het einde van de trajectcontrole dat daar het begin is. Dat is ook belangrijker dan het einde (voor de bekeuringen dan) Dus het is bij mij een gevalletje praktijk en geen theoretische
  10. Krant niet gelezen ? http://www.telegraaf.nl/elfstedentocht/114...denroute__.html
  11. In dit geval wel. Sommigen wilden zo graag geloven dat het doorging. Terwijl het ijs op veel plaatsen veel te dun is. Zeker nadat mijn oud collega's het koelwater de verkeerde kant op stuurde
  12. Meestal is dat wel het geval. Biginpunt en eindpunt voor de andere kant zitten dan gemonteerd op hetzelfde portaal.
  13. Waarschijnlijk waarschuwt hij voor het begin van de trajectcontrole van de tegengestelde richting. Dat heb je ook met een "niet" Live TT
  14. IK ook