Maarten-moderator

Redactie
  • Content count

    638
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Maarten-moderator

  • Rank
    Moderator
  • Birthday 07/20/1975

Contact Methods

  • AIM
    --
  • MSN
    jouwnav_mod@live.nl
  • Website URL
    http://tomtomgo.jouwsites.nl/
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    --

Informatie

  • Plaats
    Westelijk Noord-Brabant
  • Mijn TomTom
    Teveel om op te noemen!

Recent Profile Visitors

3,433 profile views
  1. Strak apparaat!
  2. Kijk eens op www.poiedit.com en www.poihandler.com. Kun je daar vinden wat je zoekt?
  3. Antwoord van TomTom;
  4. Er draait gewoon af fabriek Navcore op, dus dan zou het corrupt uit de fabriek moeten zijn gerold.
  5. Hieronder de 'oplossing' van tomTom Helpdesk.
  6. In mijn geval is het gewoon de originele software versie.
  7. Ook hier een geval van een tot leven komende One XL. Ik weet zeker dat hij uit was, maar telkens komt hij uit zichzelf tot leven!
  8. Duidelijke verwijzing. Ik had hem niet gevonden overigens. Helaas eindigt de discussie zonder oplossing. Vreemd is het wel!
  9. Niet zo lang geleden heb ik voor mijn vader een refurbished One XL aangeschaft via de site van TomTom. Nu na een aantal weken lijkt er een geest te zitten in dit apparaat. Nadat het apparaat volledig is uitgeschakeld blijkt hij zich op onbepaalde tijden gewoon weer aan te schakelen waarna dus heel de batterij leeg raakt. Als de TomTom in de kast ligt zie je het pas als je toevallig eens in het kastje komt. Iemand dit ooit meegemaakt? Ik heb inmiddels een mail naar de Helpdesk gestuurd en ben in afwachting van het antwoord.
  10. Jij bent helderziend. net mijn ouders uitgezwaaid. Ze gaan met een verse kaart verder navigeren. Eind goed al goed! Nu zal er binnen een korte tijd wel een nieuwere kaart uitkomen. Maar goed...
  11. Ik ben ook benieuwd, maar ik moet toch nog wachten tot het moment dat ik mijn vader weer zie. Dan pas kan ik de kaart er proberen op te zetten. Hoop dat het nu wel goed gaat.
  12. Het bleef stil in de mailbox, dus maar gebeld met het nummer 020-8501007. Daar de vraag gesteld hoe het stond met mijn vraag. De man had geen idee maar ging even kijken en zag inderdaad dat de vraag nog niet beantwoord/opgelost was. Ik werd in de wacht gezet en een minuut later kreeg ik te horen dat men de laatste kaart aa het TomTom Home account van mijn vader toe zou voegen. Nu afwachten hoe lang dat duurt en of het werkt.... Op de vraag waarom ik via de site geen antwoord kreeg, kon hij geen antwoord geven.
  13. Ik wil eigenlijk mijn moderatorschap niet mis/gebruiken. Ik vind dat iedereen gewoon netjes geholpen moet worden, ongeacht wie het is. Ik zal jullie op de hoogte houden.
  14. Ik had dat topic inderdaad ook gelezen. Zo zou after-sales altijd moeten zijn!
  15. ...ook vandaag geen bericht uit Amsterdam. Ik voel een langdurig verhaal aankomen...