filemaker

VIP leden
  • Content count

    1,383
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About filemaker

  • Rank
    1.000+ MegaPoster

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Mijn TomTom
    GO 1005
    GO 6000
    GO BRIDGE
    TomTom App op iPhone

Recent Profile Visitors

6,405 profile views
  1. Beste Filemaker,

     

    Was op zoek naar een antwoord op de vraag waar ben ik. Op 4 augustus 2014 heb je een antwoord hierop gegeven wat ook op mijn TomTom 5200 werkt. Vriendelijk bedankt hiervoor.

     

    Met vriendelijke groet,

    Wondow

  2. Het zou idd wel mogelijk zijn om een weg (tijdelijk) af te sluiten voor bv trucks en dat moet dan op de truckaart. Of het ook via Live mogelijk is, zoals u vraagt, is een ander verhaal en zal problematischer/moeilijker voor tomtom zijn denk ik....
  3. Heeft de afwijkende route ook te maken met files op de 'gebruikelijke' route? Als u heeft ingesteld dat het apparaat automatisch de aanbevolen route door verkeershinder neemt kunt u idd in woonwijken met verkeersdrempels terechtkomen.
  4. Ik moet u eerlijk bekennen dat ik de kwaliteit van HD Traffic erg nauwkeurig vind. Neemt niet weg dat er af en toe informatie ontbreekt. Dit is niet altijd een fout van tomtom, als er straten worden afgesloten moet ook de wegbeheerder deze informatie openbaar maken wat niet altijd gebeurd. Waar kwam u deze afsluitingen tegen?
  5. dubbele post, is niet nodig hoor.
  6. Bij mijn vorige tommie (de Go 750) kon in met "mapshare" straten vrijgeven voor trucks, die officieel geblokkeerd waren. Is er voor de 6000 ook zo'n manier???? nee, u kunt dit wel op de website doorgeven en straten (de)blokkeren, maar voordat het ook doorgevoerd is op de kaart in uw navi, zal er wel behoorlijk wat water door de Rijn gestroomd zijn. Kan ik ook via (op de oude manier dan) "bekijk kaart" zelf een locatie toevoegen aan mijn eigen poi groep???? nee En waar kan ik de coördinaten zien op de locatie waar ik op dat moment ben???? niet op de 6000, helaas.
  7. In dit geval zou ik even contact opnemen met de klantenservice van TomTom. Tel nr. 020 850 1007 Bereikbaar tussen 9:00 en 18:00 uur
  8. Ok ik begrijp uw probleem. Is het mogelijk dat u uw beveiliging van uw wifi netwerk op hoog hebt staan en er daarom geen update mogelijk is?
  9. De TomTom 7100 pro kunt u alleen maar updaten via de website http://business.tomtom.com/getstarted als uw toestel aangesloten is aan uw computer. Er zijn andere types TomTom (Bridge, 8270 en 8275) die dit proces wel via wifi kunnen uitvoeren.
  10. De door u genoemde poi's zitten standaard op uw tomtom.
  11. Het apparaat gaat natuurlijk niet levenslang mee. Het ligt er aan hoe lang u het apparaat denkt te gaan gebruiken. In de navigatie wereld wordt er natuurlijk ook gewerkt aan innovatie. Misschien is er over 3 jaar een toestel dat nog meer aan uw wensen voldoet.
  12. E-mail is dan ook bedoeld voor al die mensen die niet zoals u regelmatig controleren of er updates beschikbaar zijn voor hun apparaat.
  13. Bij mij op iPhone is dat: Routeopties->Reis via... Beschrijving werkt bij de gekochte Europa app via iTunes. De nieuwe gratis versie werkt waarschijnlijk anders.
  14. Als er een nieuwe kaart gedownload en geïnstalleerd gaat t worden neemt het wel enige tijd in beslag. Heel vaak loopt de aangegeven tijd naar het einde terug. Bij de duur van dit alles is enig geduld een vereiste.
  15. Hier kunt u lezen wat de aanbevolen maximum grootte is voor de geheugenkaartjes, geschikt voor uw one. De door u gekochte 32 GB kaart staat daar helaas niet bij.