Vesper

Leden
  • Content count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Vesper

  • Rank
    10+ poster
  1. Ik word al drie jaar doodgegooid met aanbiedingen varierend van 20%-30% van TomTom om een nieuwe TomTom te kopen. Ik rij nog steeds met mijn Go 5000. Eigenlijk begint deze écht te langzaam te worden, maar de hele 6000 serie is maar marginaal sneller (en nu niet meer verkrijgbaar) en eigenlijk is de Discover de eerste echte upgrade qua hardware. Maar ja... het gebrek aan een interne simcard. Zodra ze daar een update voor hebben met simcard, ben ik erbij. Tot die tijd... dan maar de 5000.
  2. Ah... ik had gehoopt dat het een fix zou zijn voor de onnauwkeurigheid van de snelheidsberekening rond de 80 km/u. Bij de vorige nav core was dit erg accuraat. Nu als ik op cruisecontrol 80 rijdt, dan verspringt de snelheid regelmatig van ergens tussen 80 en 84. Een ander irritante bug is als je de mapshare button weergeeft; deze regelmatig verdwijnt van het scherm totdat je even het menu in en uit gaat. Ook overlapt de icoon met de camera melding icoon . Dus als je in een trajectcontrole rijdt of in de buurt van een camera, kan je geen mapshare meer aanklikken.
  3. Misschien moet je de cycle van nieuwe auto iets verleggen...
  4. EPT heeft in de gmiddelde Nederlandse tunnel idd niet zo enorm veel toegevoegde waarde, omdat er geen afslagen in de tunnel zitten en zoals jij aangeeft - mits je dezelfde snelheid aanhoud - andere PND's berekenen waar je ongeveer moet zijn. Maar op het moment dat je in tunnels vertraagd of versneld en er afslagen in de tunnels zitten dan is EPT echt een uitkomst! Je zou het eens moeten proberen als je aan het navigeren bent in de tunnels van Den Haag, Antwerpen, Brussel of bijvoorbeeld Parijs! Dat heeft mij meerdere keren gered om de juiste afslag te kunnen nemen en niet ergens anders in de stad uit te komen! Voor mij absoluut een reden om mijn Go950 niet in te ruilen voor een nieuwer apparaat, ook al doet hij het niet meer zonder aan de stroom te zitten!
  5. Exact! je geeft nu
  6. Excuus! Uiteraard moet de kaart van September 2011 medio deze maand uitkomen!
  7. Als je kijkt naar het schema, dan had hij in September uit moeten komen en zijn ze dus al twee maanden te laat!
  8. Waar blijft de update van September 2011?
  9. (Uiteraard) heb ik dezelfde ervaring met MapShare. Tot mijn verbazing staan sommige (permanent & tijdelijke) wijzigingen w
  10. Ik ken de situatie ter plaatse niet; maar als het op een 'rotonde' lijkt zou het kunnen dat men dit zo corrigeert...
  11. Het zou kunnen dat
  12. Yay! Veel permanente wijzigingen in Amsterdam zijn eindelijk doorgevoerd!! - Marnixstraat kruising Rozengracht vanuit de stad komende - Geldersekade rij richting omgedraaid - Pijlsteeg en Beurspoortje - Buitenvelderstelaan verbinding tussen rijrichtingen verwijderd Maar goed; ik had er dan ook een supportvraag voor ingediend bij TomTom (ik was het zat dit telkens in MapShare aan te geven!)
  13. Wat op zich wel vreemd is dat zelfs met de állernieuwste kaart er nog steeds 34249 Map Share corrections in use zijn!
  14. Voor degenen die tegen het probleem aanlopen dat de kaart niet correct zou zijn; zie hieronder de reactie van TomTom in deze. Overigens ben ik deze keer super snel geholpen, na de gebruikelijke 'maak de download dir leeg' wat niet ondenkbaar was geweest. Erg positief over de inzet van TomTom Support deze keer!
  15. Rotondes toevoegen en verwijderen kon ik al erg lang; is niet nieuw; stond misschien wat meer verstopt (onder overige wijzigingen; ik heb de nieuwe software nog niet gedownload, dus kan het niet opzoeken) Wellicht zijn de markeringsposities te gebruiken om exacter aan te kunnen geven op een lange stuk weg waar er wijzigingen zijn (bijvoorbeeld op een lange N-weg of A-weg met verschillende snelheidslimieten)?