punne

Leden
  • Content count

    84
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About punne

  • Rank
    50+ poster
  • Birthday 06/06/1952

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Mijn TomTom
    GO 6100
  1. Tja, ik zie zo vaak ook op andere fora dat mensen met een vraag komen. Vervolgens komen daar antwoorden en tips op. En dan...dan blijft het “stil aan de overkant”. En dat vind ik niet zo netjes. Vandaar ook mijn update en bedankt voor het mee denken.
  2. Vandaag met een fris hoofd uitgevoerd en met sukses! En bij deze dus heel erg bedankt!
  3. Ik heb een nieuw e-mailadres en wil dat graag invoeren in mijn Go 6100. Dat tesamen met mijn wachtwoord bij My Drive. Maar op mijn apparaat de Go 6100 kan ik die mogelijkheid niet vinden. Bij inschakelen komt bij TomTom services steeds het oude adres te voorschijn. Verkeersinfo is “geactiveerd”, flitserupdates is “geactiveerd”, netwerkstatus is “verbonden” maar My Drive is “niet aangemeld”. En als ik dan tik op My Drive dan moet ik het wachtwoord invoeren voor mijn vorige oude email adres. Als ik dat dan doe verschijnt de melding dat het niet klopt. Hetzelfde gebeurt bij Map Share Reporter. Mijn account My Drive is wel aangepast omdat daar ook de mogelijkheid van veranderen wordt aangegeven. Kan iemand mij uit de brand helpen en aangeven wat ik moet doen? Alvast mijn dank. Hartelijke groet, Jan
  4. Een beetje laat, maar vooruit.. Heeft ze de goede volgorde gebruikt voor het intoetsen van dat adres? Wij hadden ook een paar keer wat moeite met invoeren maar door wat te spelen en uit te proberen was elk adres te vinden. Dan nog even een tip, we hadden een bean bag meegenomen. Deze werd er door de douanes steeds uitgepikt zowel heen als retour en voor de vlucht retour van de VS naar NL was de koffer door de beveiliging geopend.
  5. Sinds ik een TT heb, en dat is al heel lang, gebruik ik de Imac. En nog nooit heb ik problemen ondervonden. Niet met de XL 2 IQ Europe, daarvoor niet met de Go en nu ook niet met de Go 6100.
  6. Wat ik nog vergeten was en toch een vermelding waard is gaat over het gegeven dat de TT de snelheid in Miles/h automatisch omrekent naar Km/h. Dat is voor de gereden snelheid alsmede ook voor de max. snelheid. Ik had op de TT niet de instelling van Miles naar Km veranderd omdat de gesproken aanwijzingen dat blijkbaar niet oppakken.
  7. Daarom plaatste ik ook deze ervaring. Het huren van een navigatie aldaar kost ook weer geld. Je kunt wel een adres invoeren volgens mij en dan zien of deze ook echt op de kaart staat..
  8. We zijn net terug van een vliegreis naar Amerika en aldaar hebben we onze Go 6100 gebruikt in onze huurauto. En ik kan niets anders zeggen dan dat het bijzonder goed gewerkt heeft. De rit ging vanaf Larchmont NY naar Brighton Ontario in Canada en vandaar naar Leamington ook in Canada. Aldaar heerlijk rondgereden en alles perfect kunnen vinden. Daarna zijn we naar Woodlawn, Buffalo NY gereden en ook dat verliep zonder problemen. De rit van Woodlawn naar Larchmont was helemaal prachtig en leidde ons over mooie wegen en door kleine stadjes. Kortom, het besluit om onze Go mee te nemen was de juiste!
  9. Ik heb alles eraf geknikkerd en alleen die lieve Eva er nog op staan.. De veranderde instructie bij rotondes, ach alles went..
  10. TT zal dan denken dat die route voor jou de snelste is omdat je zelf deze route hebt uitgekozen uit de mogelijkheden. Denk ik..
  11. Haha! Tja, het was ff schrikken maar het valt erg mee. Ik moet zeggen dat het er fraai en overzichtelijk uit ziet. Mijn complimenten daarvoor. Groet, Jan
  12. Hallo. Wij hebben sinds een tijdje de go 6100 en zijn daar zeer tevreden over. Daarvoor hadden we de XL 2 europa . Met dit toestel hadden we problemen met uitval door de hitte. Dit heb ik voorgelegd aan TT en volgens mij heb ik het mailadres hier van iemand gekregen. Tijdens dat contact werd mij een korting toegezegd op de aankoop van een accessoire. Nu heb ik iets gevonden maar ik kan geen contact meer krijgen met de Nederlandse TT klantenservice. De namen van de twee medewerksters waar ik mee contact heb gehad weet ik, ik heb een referentiecode, maar al mijn mailtjes komen terecht op de Engelse TT custommer care.. En die sturen me weer terug naar af... En juist dat "af" ben ik kwijt. Kan iemand mij helpen aan het Emailadres van de Nederlandse custommer care? Bij voorbaat mijn hartelijke dank. Jan
  13. Dank! Ik trapte eigenlijk in het woordje beta. Niet verder gedacht dat het daarom ging. maar ja, nooit te oud om te .. :-))
  14. Ik kan hem juist niet opslaan als gpx bestand..mijn Imac geeft niet die mogelijkheid..En wat betekent beta? Ik heb een ouderwetse MuloA met wiskunde diploma uit 1969 namelijk..
  15. En die "myrouteapp" heb ik gisteren uitgeprobeerd op mijn Imac.De Go 6100 aangesloten en een account aangemaakt. Op de Mac kan ik dan een route uitstippelen met tussenpunten maar alleen deze overzetten op de Go6100 via het betaalde gedeelte van "myrouteapp". Ik zie geen enkele mogelijkheid om een bestand op te slaan, wel om de route een naam te geven maar daar houd het ook mee op. Verder speurend kwam ik iets tegen over een programma speciaal voor de Mac IOS maar ook daar moet voor betaald worden. Is dat bekend bij jullie of zie ik weer iets over het hoofd? Pfff...ingewikkeld allemaal..