Ik had in een ander topic gereageerd maar ik denk dat het toch duidelijker is mijn vraag hier te stellen aangezien het volgens mij om de software van mijn device, TT Go 6100 gaat.
Pas geleden vertelde mijn echtgenote die de TT elke dag gebruikt voor haar werk dat de TT wat traag was. Het viel haar vooral op door de spraak.
Eergisteren wilde ik een update uitvoeren en sloot zoals altijd de TT aan op mijn computer, een Imac.
Na haar opmerking was de TT niet meer gebruikt
En toen begon het, niet willen opstarten, blijven hangen, een draaiend cirkeltje, een zwart blok met in witte letters allemaal gegevens..
My Drive gaf aan dat er geen verbinding was terwijl de TT wel goed was aangesloten zoals ik dat de afgelopen jaren ook altijd gedaan had.
Na wat speurwerk hier kwam ik op een pagina van TT waarop stond hoe te resetten.
En zo gezegd zo gedaan.
Precies volgens de instructies de handelingen uitgevoerd, maar wat er ook gebeurde, en dat was steeds weer “systeem wordt hersteld”
waarna er weer een opstart plaats vond en het hele riedeltje van voor af aan opnieuw begon.
Heeft iemand hier enig idee van wat er fout kan zijn?
En nog belangrijker, wat er aan te doen?