jefken

Leden
  • Content count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About jefken

  • Rank
    25+ poster
  • Birthday 05/11/1947

Contact Methods

  • Website URL
    http://jefbronselaer.net
  • ICQ
    0

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Oost-Vlaanderen Gent
  • Mijn TomTom
    Go 1005 en tomto go mobile en tomtom my drive

Recent Profile Visitors

2,248 profile views
  1. ben bezig binnen te halen
  2. bezig met downloaden is ondertussen ook binnen
  3. hi Hans, eigenlijk zie ik nooit het verschil met voorgaande versies! het werkt en daar ben ik al heel blij mee.
  4. Heb zojuist een nieuwe van europa binnen versie 990.8310 op mijn go 1005 live
  5. heb hem juist binnengekregen jefken
  6. hier ook v985.8151 van 1/2017
  7. Welkom back. Ziet er goed uit. Proficiat, was het wachten waard. Groetjes vanuit Vlaanderen
  8. heb zojuist de nieuwe kaart binnen gekregen maar mijn go1005 blijft nu bij het opstarten hangen dat raar scherm met de draaiende tandwielen. Na een tijdje zegt hij dat hij mijn systeem gaat herstellen en dat doet ie ook. Werkt weer normaal. Hoe komt dat iemand enig idee? jefken
  9. Gisteren kreeg ik melding dat de 9.55 ter beschikking was en ik heb dan maar mijn 1005 world aan mijn pc gehangen en de problemen begonnen, lang downloaden en een keer automatisch herbeginnen, content beginnen binnenhalen. Heb dan mijn tt eens losgemaakt en alles herbegon; Heeft zo een uur of meer geduurd en dan was de nieuwe kaart geladen. Heb mijn tt dan losgemaakt en de kaart opgestart. Tot dan geen probleem. Vandaag wou ik de tt gebruiken in de wagen maar hij startte op, meldde mij dat de route gewist was en het scherm werd zwart. bij terug opstarten kreeg ik een schermtje dat ik nog nooit gehad had een soort verkleind scherm van een pc en dan kreeg ik mijn klassieke landschap en dan niks meer. Herstarten met indrukken van startknop gedurende 10 sec gaf hetzelfde resultaat, noppes. Toestel was compleet onbruikbaar. Thuis terug aan de laptop gehangen geen resultaat. Dan maar sd kaartje verwijderd en terug geplaatst. TT vroeg mij dit te formateren en dat heb ik dan maar gedaan omdat daar volgens mij (en drive) toch bijna niks opstond dacht ik. Daarna startte mij tt tot mijn grote verwondering toch op maar mijn kaart europa die ik gedownload had was verdwenen. TT terug aan de drive gehangen en ik kreeg toegang en ging eens kijken via drive en wat stelde ik vast dat de kaart op mijn dc kaartje stont omdat mijn navigatie geheugen vol was. Dus ook bij mij is de oorspronkelijke kaart ook blijven staan waarschijnlijk en liep het darom mis. Veiligheidshalve vermeld ik hier dat ik recent op win10 ben overgegaan en dit de eerste keer was dat mijn tt aan de pc hing onder win10? Nu heb ik alle kaarten van mijn tt gedaan (de hele wereld omdat de andere kaarten toch verouderd zijn en ik die niet gebruik) en ben er europa terug op aan het zetten. Ik hoop nu dat die op mijn intern geheugen staat omdat er na opkuis genoeg plaats was volgen my drive. Ik wacht af en zal dit vervolgen als tt en my drive klaar zijn. Dus ik denk dat er door TomTom en de installatie toch iets verkeerd moet zijn gelopen omdat ik vaststel dat de vroegere kaart 950 niet overschreven werd. Hopelijk komt mijn tt in orde want maandag heb ik hem nodig in Frankrijk...... UPDATE Oef, ik heb alle kaarten verwijderd (uitgezonderd één) en de de kaart ven Europa terug op mijn navigatiesysteem gezet. Heeft een tijdje geduurd maar alles lijkt terug ok te zijn. De kaart europa staat op het geheugen van mijn tt en niet op de sd. Ik begrijp niet hoe het kon gebeuren, is de eerste keer dat dit mij overkwam.
  10. even dit melden: de verlenging van mijn live services is gelukt. wel even melden dat er toch nog iets schort aan de relatie belgie-nederland voor tomtom. blijkbaar geeft de grens toch nog problemen. 1 zo kan je via de website niet betalen vanuit belgie en moet het gebeuren met een klassiek bankoverschrijving 2 zo wordt ook de update gelinkt aan het account via welke je betaalt ook als je vermeld dat je tomtomaccount verloopt via een ander emailadres. maar via een mail naar tomtom komt dat dan wel in orde
  11. graag toch even melden dat het updaten nu vlot verloopt en het installeren een normale tijd vergt; blijft ook niet meer hangen op 99%. thnx
  12. ben aan het downloaden...
  13. mijn tomtom heeft er bijna twee uur over gedaan om een kleine mapshare te laden, dat is echt niet normaal. het neemt bijna zoveel tijd om de mapshare te installeren dan de tijd om de kaarten aan te passen.... lol kunnen ze daar bij tomtom echt niets aan doen en kijk er nu echt niemand van tomtom mee op dit forum? shame on you.
  14. de lange laadtiijd betreft de mapshare en is om de content te plaatsen op mijn tomtom. resterend tijd is 10 min maar in werkelijkheid is dat veel langer en dat voor een goeie 100k. bij al de rest doet mijn laptop normaal ook bij het laden van de andere content dus misschien zit er in Mydrive en mapshare toch een rem? blijft een lange tijd hangen op 1%. iemand enig idee?