Binary

Leden
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Binary

  • Rank
    ...

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Mijn TomTom
    135M
  1. Toch wel grappig. Had dezelfde melding weer, en was mijn eigen oplossing al weer vergeten. Zal de leeftijd wel zijn... In ieder geval heb ik mezelf weer op het juiste spoor gezet. ;-)
  2. Heb de afgelopen anderhalve week diverse keren geprobeerd om mijn Tomtom bij te werken met de nieuwste kaart. Nog nooit eerder problemen mee gehad, maar deze keer kwam steeds opnieuw na een minuut of vijf 'bezig met voorbereiding' de melding: Onze servers zijn momenteel erg druk. Probeer het opnieuw - (of iets van die strekking). Vandaag maar eens op zoek gegaan met medegebruikers met hetzelfde probleem. En die waren er inderdaad, maar een oplossing vond ik niet direct, behalve iemand die aangaf dat het deïnstalleren en herinstalleren van MyDrive bij hem het probleem had opgelost. Uiteraard was ik enigszins sceptisch, maar toch maar geprobeerd.... en het lukte!!!! Dus hierbij mijn advies aan iedereen die ooit dit probleem tegenkomt: simpelweg verwijderen en herinstalleren van MyDrive zou best eens de oplossing kunnen zijn. Succes!