kiekert

Leden
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kiekert

  • Rank
    5+ poster
  1. Hier hetzelfde. Zooi.
  2. Jep hier. Het mooie gele driehoekje stond in beeld. Ben blij met jouw bericht, want had net gister weer een 6 maand HDT abo afgesloten, dacht dus dat het aan mij lag.
  3. Ik heb dus exact hetzelfde. Hebben jullie dit inmiddels al opgelost?
  4. Ik heb de 940 al meerdere malen teruggezet naar de fabrieksinstellingen, zonder resultaat
  5. 10 dagen geleden heb ik een live services abo afgesloten via tomtom home voor mijn Go 940 live. Tot gisteravond heeft dit perfect gewerkt, op de flitslocaties na, maargoed daar kom ik zo op. Nu krijg ik ineens de melding dat mijn live services afgelopen zijn en ik hem kan vernieuwen... Ik heb hem 10 dagen geleden afgesloten? Het tweede probleem is dat de flitslocaties niet werken, of niet gewerkt hebben. Ook kan ik geen vaste flitslocaties vernieuwen in tomtom home, omdat tomtom home niet ziet dat ik een abo heb. Het enige wat ik daar te zien krijg is het volgende: Ik kan dus geen stap verder? Hetzelfde krijg ik te zien bij verkeersinfo, live services, nuttige plaatsen, brandstofprijzen enz. Ondanks dat de live services (minus de flitspalen) de afgelopen 10 dagen prima hebben gewerkt, kon ik ze nooit updaten via tomtom home. Nu werkt geen enkele live service meer en lijkt mijn abo afgelopen. Hoe los ik dit op?