Wiljol

VIP leden
  • Content count

    1,346
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Wiljol

  • Rank
    1.000+ MegaPoster

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Mijn TomTom
    TomTom Go 520 WIFI.

Recent Profile Visitors

3,906 profile views
  1. Vandaag zelfs al Een nieuw gekochte kaart moet je toch eerst formateren in het toestel waar deze in gebruikt gaat worden ? Anders " ziet "dit toestel de kaart niet.
  2. Dat dan "toevallig " deze siuatie heeft voorgedaan.. Voor de rest lees ik hier me op dit forum om te kijken wat er nog allemaal afspeelt in deze wereld . En wie weet "ooit"..............
  3. En , al wat meer te weten gekomen ?
  4. Misschien aanvinken in een menu ?
  5. Ik wil wel maar kan jouw niet helpen ( ander merk ).
  6. Lijkt mij dat dit de door TomTom voorgestelde route is om zo min mogelijk last te hebben van hinderlijke situaties op de route van A-B.
  7. http://www.jouwnav.nl/forum/index.php?showtopic=16330 Is dit de oplossing ?
  8. Heeft deze het dan wel gedaan bij de vorige eigenaar ?
  9. Had ik het dus toch goed gelezen .
  10. Is het niet zo dat TomTom de kaart levert en Apple dit moet omzetten om in hun apparatuur te gebruiken? Dt dit dus aan Apple ligt.
  11. Maak niet uit , ook bij mijn Navteq Q-3 kaart van enkele dagen geleden nog steeds alles bij het oude..
  12. Dat heeft met de rode kleur te maken. Jouw kleur rood is niet de tint die wordt gebruikt. Maar welke tint ?