FWessels

Leden
  • Content count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About FWessels

  • Rank
    25+ poster
  1. No problem, draait bij mij als een zonnetje
  2. Nog even en we krijgen een extra handleiding waarin beschreven is wat we moeten doen om de reboots te voorkomen. T is eigenlijk te zot voor woorden welke acties we allemaal moeten ondernemen om de TT werkende te krijgen. Wordt tijd dat ze bij TT eens wakker worden. Maar hoe?? Iemand een suggestie?
  3. Na een betrekkelijke rust rondom het rebooten - voor het afzetten 'wis route' selecteren deed wonderen - is het de laatste week weer bal. Het spontaan rebooten is erger dan ooit, nu gewoon een keer of 3 na elkaar, waarna ik zelf ingrijp en de boel handmatig een reset geef. Dan werkt t wel weer zoals het hoort. Hoe is dat bij jullie, hebben jullie de laatste week ook weer meer last van auro-reboots?
  4. Durf t bijna niet te vragen, maar euh, heb je je vraag ook al aan Tomtom zelf gesteld? zij kunnen je vast wel helpen....
  5. Hoi, Ik heb op mijn TT XL Live de kaart van Noord-Amerika gedownload. Weet iemand of ik ook de Live-services als HD-traffic en de Flitsinfo in de VS en Canada tot mijn beschikking heb? Ik heb op de Amerikaanse versie van de tomtom-site gekeken, en er wordt daar wel een soort van HD-Traffic aangeboden maar ik weet niet of die ik die services ook automatisch op mijn TT krijg. Groet, Frank
  6. In het volgende topic wordt een truc uitgelegd om in nederland de files in bijv frankrijk te kunnen zien: http://www.jouwtomtom.nl/forum/index.php?showtopic=20993
  7. Probleem opgelost. TomTom heeft mijn huidige abonnement gestopt en een nieuw abonnement gestart, loopt tot eind oktober ipv tot eind augustus. dus weer een paar maanden extra kado (als ik tenminste niet vandaag of morgen nog een rekening krijg..)
  8. was het niet zo dat Weer en Google samen op 1 server draaien en HD-T en de rest op een andere? misschien is de update van de einddata niet op alle servers goed verlopen? ik bedenk ook maar wat... dit is al het zoveelste probleem met de live-services, zit er sterk over te denken om mijn abo niet te verlengen. dat zal ze leren :dirol:
  9. Heb t probleem inmiddels bij tt gemeld. Ook ik afwijkende, niet correcte einddatum. Iemand al/nog nieuws?
  10. Als ik tt-weer of Google aantik krijg ik geen enkele melding, maar wordt er direct teruggekeerd naar het navigatiescherm. Ook niet plus dus.
  11. Wel verlopen of niet verlopen?
  12. 20 juli 2010. precies gelijk aan de einddatum zoals ie altijd is geweest.
  13. Wat ik nou toch weer meemaak: een mail van TT ontvangen: We willen graag informeren dat de abonnementskosten van EUR4.95 voor je 'LIVE EU' -abonnement zijn afgeschreven. De transactie wordt op je afschrift vermeld als Bibit of als TomTom. Controleer de volgende gegevens en bewaar dit e-mailbericht ter referentie. Bedankt voor je bestelling. AANKOOPGEGEVENS Product: LIVE EU Type bestelling: Monthly Subscription Aankoopdatum: 06/21/1 kan me vergissen, maar ik heb helemaal geen abonnement (zit nog in de probeerperiode...) en heb ook niet de opdracht gegeven de boel te verlengen. heeft dit soms met de omzetting van de abo's te maken (die ik dus niet heb) van 9,95 naar 4,95?
  14. inderdaad, ik ook niet. waarom gaat het soms wekenlang goed, en nu al een paar dagen achter elkaar ge-emmer op de server?