W75

Leden
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About W75

  • Rank
    ...
  • Birthday 02/06/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.w75.nl
  • ICQ
    0
  1. Inderdaad! Ik heb gister een belabberder tijd gehad met de helpdesk. Slechte verbinding, weggevallen verbinding, stroring op de website waardoor je niet op je "mijn vragen kan reageren", medewerkers die oplossingen bieden waarvan je zelf al weet: dat gaan niet werken. Afijn, uiteindelijk heb ik een medewerker te pakken gekregen waarmee ik direct mocht mailen. Die heeft inderdaad de zogenoemde '2e lijns hulp' ingeschakeld. Ik ontving kort na ons gesprek deze mail: Ik heb bericht terug ontvangen van mijn collega op de tweedelijnse afdeling. Zij hebben de promotie abonnement op uw TomTom voor TomTom Live opnieuw ingesteld op het serienummer. Als u nu de TomTom hersteld naar fabrieks instellingen, en vervolgens de reset bij de taalkeuze, dan moet de nieuwe promotie abonnement werken. HD Traffic wordt dan opnieuw opgenomen in het abonnement en als het goed is werken. En inderdaad! Alles werkt weer!!!
  2. Bizar! Wat een gedoe. Het lijkt mij sterk dat het aan het apparaat zelf ligt. Ik kreeg de mijne dus zaterdag (dus bij mij is alles tot 4-12 geldig). Zaterdag deed HD Traffic het gewoon en goed. Zondag niet meer. Ik krijg de mededeling dat mijn abbo is verlopen, terwijl in dat ding zelf staat dat die loopt tot 4 dec 2010. Dat impliceert dus een verkeerd (ge
  3. @airtje: Jouw verhaal is identiek aan mijn bevindingen, maar dan een dag later. Ik kijk het nog even aan, maar ben zeer benieuwd naar de oplossing. Bovendien start HOME niet altijd op als ik die tt aanzet. Vervelend.