Robert Webbe

Leden
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Robert Webbe

  • Rank
    ...

Contact Methods

  • Website URL
    http://twitter.com/robertwebbe

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Mijn TomTom
    GO1005
  1. Op mijn GO1005 had ik de afgelopen maanden het probleem dat de Live verbinding heel vaak niet tot stand kwam en niet stabiel aanwezig bleef. TomTom support heeft me heel veel dingen laten doen met mijn apparaat maar niets hielp. Uiteindelijk concludeerde ze dat het dan aan de SIM moest liggen maar dat leek mij niet het geval, een SIM doet het of doet het niet. Ik had zelf al een keer het label opgewipt en de SIM schoon gemaakt maar ook dat hielp niet. Ik moest hem maar ter reparatie opsturen maar daar had ik geen vertrouwen in. De oplossing zat in onverwachte hoek: de ingebouwde accu. Ik heb de GO1005 vanaf het moment dat deze beschikbaar was en accu's slijten nu eenmaal, vooral als je hem meestal aan de stroom hebt hangen. Na vervanging van de interne accu was het probleem direct verdwenen en nog opvallender: ik had weer binnen hele korte tijd verbinding met HD-traffic. Nu heb ik het vermoeden dat als de accu slechter wordt dan de spanning afneemt en daardoor het ingebouwde modem het steeds moeilijker krijgt. Hierdoor duurt het steeds een klein beetje langer voordat je HD traffic ontvangt. Ik ga nu denk ik ieder jaar het accu'tje vervangen. Ze kosten maar rond de 15 euro en met een kwartiertje is die vervangen.