Franskia

Leden
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Franskia

  • Rank
    5+ poster
  1. Bij de 3e poging werd ik telefonisch wel geholpen. Bleek dat bij de update een verkeerde kaart was gedownload. Kon vervolgens de juiste kaart downloaden, na het verwijderen van de onjuiste, waarna het probleem was opgelost.
  2. Dan krijg je te horen dat dit systeem vanaf 1 januari niet meer wordt ondersteund, m.a.w. zoek het zelf maar uit. Zij bieden een update aan en na installatie werkt je systeem bijna niet meer, maar een oplossing wordt niet meer geboden. Ben er inmiddels achter dat de resetknop ook niets doet. Na deze 20 seconden ingedrukt te hebben, is er niets veranderd. Ik kan wel nog gebruik maken van de ingevulde bestemmingen en poi's in de directe nabijheid.
  3. Heb ik ook al geprobeerd, zonder resultaat. Zie ook een melding als ik een plaatsnaam wil invullen: Geen steden gevonden. Ik denk dat er bij de update toch iets fout is gegaan. Heeft TomTom het toch voor elkaar om mij een nieuw apparaat te willen aansmeren.
  4. Gisteren mijn XL geüpdated en laatste kaart opgehaald. De ondersteuning is per 1 jan. 2019 afgelopen maar dit had ik nog tegoed. Na de update werkte alles weer goed, totdat ik een adres wilde invoeren waar ik naartoe wilde. Kwam iedere keer in een scherm met Monaco erop, maar kon verder niets invoeren. Zowel invoeren adres als postcode komen iedere keer in Monaco uit. Hoe kom ik hier vanaf ??
  5. TT is soms denk ik wat royaal met het sturen van emails over nieuwe kaarten. Ik kreeg recent (6.3.11) bericht dat ik mijn nieuwe kaart kon downloaden, maar ik had de laatste versie (865.3245) al op mijn TT XL 2.
  6. Ik heb dit probleem ook (TT XL IQroutes v2) en vroeg me af of er inmiddels al een oplossing is.