cornelispossible

Leden
  • Content count

    96
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About cornelispossible

  • Rank
    50+ poster
  1. Neen dat is niet mogelijk TT had daar vroeger de TT camper& Caravan voor Allen de Trucker 6000 is eventueel geschikt voor een camper en niet zo voor een caravan.
  2. wij wachten af ik ben benieuwd
  3. Ja ja Cor Ik wacht ook nog steeds op de zelfde oplossing Het is begonnen na de laatste software update Wel jammer dat het zolang moet duren om dit probleempje op te lossen. Wij staan in de ''wacht stand " Of zoals je regelmatig hoor Een ogen blik geduld aub het is momenteel erg druk , er zijn nog 275 wachtende voor U . de gemiddelde wacht tijd is ca 3 Maanden Excuus voor dit ongemak belt U later nog eens terug de verbinding wordt nu verbroken .....
  4. Ik heb de instructie van TT uitgevoerd. Resultaat 0,0 ben weer al mijn poi op de TT kwijt Na ca 2 uur worden de POI weer zichtbaar. Conform het verzoek van TT heb ik hun mijn bevindingen medegedeeld en wacht hun verdere berichten af Wederom vermeld dat eea is ontstaan na de laatste Navcore update van enige tijd geleden.
  5. Onderstaand het antwoord dat ik vandaag heb mogen ontvangen. Ik ga het in het weekend uitvoeren zoals omschreven HET BERICHT Hartelijk bedankt voor uw contact met onze afdeling Customer Care. Het referentienummer voor uw vraag is 170323-003010. Mijn naam is Koen en ik ga u verder helpen. Allereerst excuses voor de late reactie. Wegens een onverwacht grote drukte, ben ik helaas niet in de mogelijkheid geweest uw vraag binnen de gewenste tijd te beantwoorden. Ik hoop op uw begrip in deze situatie. De melding die u geeft is zeer vreemd. Er lijkt een storing te zitten in onze server. Als het probleem niet is opgelost wil ik u vragen de volgende herstel stappen uit te voeren: 1. Zet uw toestel aan (los van de computer), ga naar het hoofdmenu en vervolgens naar instellingen/wijzig voorkeuren 2. Daarna gaat u naar systeem > reset 3. Wanneer u wordt gevraagd een taal te selecteren, kies nog geen taal maar voer een softwarematige reset op het navigatiesysteem uit. U doet dit als volgt: Houd de Aan/Uit-knop ingedrukt totdat u een tromgeroffel hoort (dit kan 30-40 seconden duren). Wanneer u het geluidje hoort, laat u de knop direct los 4. Selecteer de gewenste instellingen 5. Zorg dat u bent aangemeld bij uw MyTomTom-account op uw navigatiesysteem Als het probleem niet is opgelost, reageert u dan op deze e-mail of bel met onze klantenservice. 020 850 1007 ( NL ) 027 007 270 ( BE ) Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd. Mocht u aanvullende vragen of suggesties hebben, reageert u dan op deze e-mail zoals onder de stippellijn staat uitgelegd. Wij helpen u graag verder. Fijne dag Met vriendelijke groeten, TOT ZOVER HET BERICHT Wordt vervolgt Jij al een reactie Cor ?
  6. Op 23 Maart een vraaf gesteld aan TomTom,TomTom geeft aan binnen 2 dagen te zullen rteageren Het is nu 29 Maart ondanks reminder richting TomTom nog STEEDS NIETS mogen vernemen SCHANDE de vraag ging over POI op TT Trucker via Mij Drive op de TT geplaatst deze poi verdwijnen na ieder update
  7. Cor ik heb zo juist het probleem ook maar voorgelegd bij TT wacht hun reactie af Wordt vervolgd.
  8. Cor Wij wachten de OPLOSSING van TomTom Het euvel zit in de laatste navcore update toen is het gedonder begonnen
  9. Wij wachten ''rustig' af Wel fijn dat jij ( Cortrans) het bij TT heb neerrgelegd
  10. Ik heb zelfde probleem met TT 6000 Trucker Wacht de reactie die cortrans14 krijgt even af
  11. Wanneer komt NU de nieuwenkaart v985. voor de TRUCKER TT Duurt wel heek erg lang
  12. op mijn truck 6000 komt ook een blauw icoontje
  13. Ik heb op mijn trucker 6000 aangegeven dat bij een file hij moet vragen of ik gebruik wil maken van de alternatieve route. Helaas hij vraagt niets gaat gewoon de alternatieve route volgen. Heb ik iets verkeerd ingesteld of is dit een zgn " bug ';
  14. Opgelost alles werkt Het duurt echter wel even alvorens tijdens het rijden er verbinding is met TRAFIC
  15. Ik probeer mijn live service te activeren maar het lukt niet Krijg de tekst OEPS etc. Ik heb hem zowel los als aan de iMac geprobeerd Wat doe ik verkeerd cq wat moet ik doen om eea te activeren Alvast bedankt