Heisie

Leden
  • Content count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Heisie

  • Rank
    25+ poster
  1. In Duitsland met X40 serie en gelijk de liefe versie grenz overschreident (08-2008). zie hier.http://www.onlinekosten.de/news/artikel/31109/0/IFA:_TomTom_navigiert_live_mit_Internetzugang Gr.Heisie
  2. De losse HD-Traffic Receiver is noit in een ander Land door Tom Tom te koop aangeboden . Alleen in Nederland . Gr. Heisie
  3. List of new features and improvements Version 8.840 (Carminat TomTom) Safety camera warnings are now only given when relevant and on the same side of the road New and improved look Display of time and temperature while radio is off Support for continuous keypress while using the remote control (if applicable) Support for improved location annotation of RDS/TMC messages (map version 8.40 or higher required) Miscellaneous minor improvements Gr.Heisie
  4. @ Fred Dan heb jij voor de nieuwe receiver een Abo afgesloten. Dat moet Tom Tom maar oplossen. gr.heisie
  5. Beste leden heb om 19:45 uur een abo afgesloten via TomTomHome voor mein HDT losse receiver. Die proefperiode was twee dagen verlopen, binnen 20 minuten was hat ik een mail ontvangen en de HDT receiver werkt weer prima. Fred heb dit mail ook ontvangen. Hartelijk bedankt! We hebben de goedkeuring voor je betaling ontvangen Beste xxxxxxxxxx De betaling van je bestelling is verwerkt door Bibit en is op je afrekening terug te vinden als Bibit BV. Je kunt de status van de bestelling controleren door op de pagina van je MijnTomTom-account op Mijn bestellingen te klikken. Als je nog niet bent aangemeld, doe je dit door je e-mailadres en wachtwoord op te geven. Je hebt de volgende items besteld: Order nummer: xxxxxxxxxx Hoeveelheid Item Prijs Item Totaal 1 TomTom HD Traffic Nederland abonnement voor de HD Traffic Receiver
  6. En dit heb jij ook gelesen Ook als je abonnement al een tijdje is verlopen (binnen 3 maanden) kun je het abonnement gewoon weer activeren via TomTom HOME. Het HD Traffic abonnement gaat dan weer in op het moment dat wij je order ontvangen. Dit kan betekenen dat jij binnen 3 maanden geen nieuwe HDT receiver kunt aanmelden bij de Server van TomTom. Gr.heisie
  7. Jij hebt niet goed gelesen TomTom HD Traffic Nederland is beschikbaar als doorlopend abonnement voor slechts
  8. Ja via Tom Tom Home tap blaad 2 Voeg Verkeersinfo; Stemmen; ..... Toe. Verkeersinfo kiesen en dan Abonnement afsluiten. Gr.heisie
  9. En met Appl. 8.351 werkt de deerde Receiver niet. Gr. heisie
  10. Kombiforce wil twee losse Receiver aan een apparaat koppelen.Dit is wat anders als je een receiver op meerdere apparaten gebruikt. gr.heisie
  11. Dit kan zelf op nog meer apparaten, maar de receiver moet wel nog een geldig abonnement hebben en dit moet je via het eerste apparaat regelen. Gr.heisie
  12. Het is juist dat de losse Receiver een eigen abonnement heeft ,hei word wel aan het apperaat gekoppelt bij het erste aanmelden bij de server. Dit zou betekenen dat ieder apparaat maar een Receiver koppeling via de server kan maaken,en dit het probleem bij kombi-force-rotax is. Gr.Heisie
  13. TomTom heeft het abonnement van de losse HDT receiver weer verlaagt naar 7,95 Gr. Heisie
  14. Hier nog een reactie van TomTom Customer Care Team TomTom - HOME prijs Discussiethread Reactie (Jorn M. (NL)) 17-09-2009 02:42 NM Geachte heer Het referentienummer voor uw vraag is 090904-010645. Als u een losse HDT receiver heeft dan betaald u 9,95. U betaald 7,95 als u een x40 series heeft of een XL live dan kunt u dit bestellen als een onderdeel van het gehele Live services pakket. U heeft in dit geval dus geluk. U betaald 2 euro minder. Dit is dan weer mooi mee genomen. Met vriendelijke groet, TomTom Customer Care Team Alle X20 en X30 eigenaars hebben DUS GEEN GELUK en betalen 2 euro meer. GR.Heisie
  15. @ Sfinxie Het Abonnemt voor de losse HDT receiver is all vanaf 01-09-2009 verhoogt naar 9,95. Ik heb volgende vraag aan TomTom support gestelt. Klant Hat zojuist een aanbod van TomTom in verband met HDT (Losse receiver) abonnement Via TomTom Home van 7,95. Als ik dit aanbod wil gebruiken word een bedrag van 9,95 in rekening gebracht. Wat is de juiste abonnement prijs. Reactie (Jorn M. (NL)) Geachte heer Het referentienummer voor uw vraag is 090904-010645. De juiste prijs is euro: 9,96 p/m, voor meer informatie verwijs ik u door naar: http://www.tomtom.com/services/service.php?id=2 Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ge