rooo

Leden
  • Content count

    148
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About rooo

  • Rank
    100+ poster
  1. Als je flitsers mist (Vast misschien ook mobiel...) dan is het nog steeds een probleempje, wordt aan gewerkt blijkbaar... Hartelijk bedankt voor uw contact met onze afdeling Customer Care. Het referentienummer voor uw vraag is Erg vervelend dat de Flitsers niet worden gemeld. Er zijn momenteel helaas weer wat problemen met de dienst Flitsers voor uw navigatiesysteem. Deze zijn momenteel niet te verhelpen, naar een oplossing wordt nog gezocht. Ik heb het abonnement alvast met een maand verlengd. Ik hoop dat het probleem in deze tijd kan worden verholpen. De service loopt door tot 03-04-2015. Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd. Indien u nog vragen of suggesties heeft, reageer dan gerust op deze e-mail zoals onder de stippellijn staat uitgelegd.
  2. Bekend probleem blijkbaar, wel netjes van ze dat ze de dienst verlengen... Hartelijk bedankt voor uw contact met onze afdeling Customer Care. Het referentienummer voor uw vraag is Erg vervelend dat de Flitsers niet worden gemeld. Er zijn momenteel helaas weer wat problemen met de dienst Flitsers voor uw navigatiesysteem. Deze zijn momenteel niet te verhelpen, naar een oplossing wordt nog gezocht. Ik heb het abonnement alvast met een maand verlengd. Ik hoop dat het probleem in deze tijd kan worden verholpen. De service loopt door tot 03-04-2015. Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd. Indien u nog vragen of suggesties heeft, reageer dan gerust op deze e-mail zoals onder de stippellijn staat uitgelegd.
  3. Flitspalen (vast) zijn plotseling weg, wat een gepruts met TomTom zeg! Moet je eerst weer herstarten...
  4. Na herstart werkt het weer, irritant...
  5. Ja hier hetzelfde probleem, ik heb maar even en reset gedaan... Maar blijft wel vervelend komt vaak voor...
  6. Bij mij staat het icoon er wel, en via het menu werkt spraakherkenning wel...
  7. Nou de eerste ervaringen... Lijkt sneller (Menu) Vaste flitsers staan er niet allemaal in (palen die er al een aantal jaar staan) Spraakherkenning valt na een paar keer gebruiken uit, reset is de enige oplossing... Blijft speelgoed...
  8. Ik wou nog schrijven na het tanken, waarbij de TT niet uit is gegaan maar het wel een (tussen) bestemming was, was de flitser informatie en ook het meld knopje verdwenen...
  9. Ja ik heb dit probleem ook, resetten helpt maar het kan zo weer weg zijn... Moet je maar eens opletten, je vaste flitsers worden dan ook niet meer gemeld!!! Blijkbaar komt deze informatie uit de cloud, en al ser geen verbinding is dan wordt je niet gewaarschuwd.
  10. Nou eerlijk is eerlijk, TomTom is er wel op vooruit gegaan, ze erkennen dat er wat mis is en informeren je ook daarover op hun support site! Keurig TomTom!
  11. Vanmorgen in Duitsland (10.00) werkte het gewoon, dus lag het deels ook aan Vodafone zou ik zo zeggen... Vanmiddag (16.00) alles weer in orde zonder softstart*... maar dat terzijde... LIVE Error 107 / 148 *Update: Woensdag 22 december 2010 - 14:00 - Soft-reset je navigatiesysteem om opnieuw verbinding te maken met het netwerk. Controleer de netwerkstatus om te zien of die " Verbonden" is.
  12. Kutje, dat heb ik weer... de 2e keer in korte tijd...
  13. Eerlijk is eerlijk, het werkt perfect deze GO 1000 Live! Ik heb TomTom veel afgezeken, en terecht denk ik zo ;-), maar ga maar eens met wat anders navigeren.... komt niet in de buurt. Zou alleen graag zie als in de PC wereld dat als er een update beschikbaar is je kunt kiezen of je dat wilt, dan zie je vanzelf na een paar dagen of het goed is doordat anderen niet kunnen wachten ;-)
  14. Yes, ook hier sinds vanmiddag geen probleem...