Ajee

Leden
  • Content count

    214
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Ajee

  • Rank
    200+ poster

Informatie

  • Geslacht
    n.b.
  • Mijn TomTom
    Go 750 Live / GO 5200

Recent Profile Visitors

4,123 profile views
  1. Gebeurt er iets als je op dat bolletje tikt?
  2. Er zijn hier genoeg TomTom-kenners, maar het is wat lastig communiceren zo heen en weer. Heb je de helpdesk van TomTom zelf al geprobeerd?
  3. Windows 11 is op 24 juni officieel gepresenteerd en sinds 4 oktober jl. beschikbaar voor update of download (https://tweakers.net/nieuws/187704/microsoft-maakt-windows-11-beschikbaar.html), dus het lijkt me sterk dat TomTom daar nog niet op is voorbereid. Software-ontwikkelaars krijgen ver voor de officiële verschijningsdatum al de beschikking over de beta-versie.
  4. Je meldt niet wat voor type TomTom je hebt, dus voor de forumleden (en de customer service) is het wat lastig om daar een adequaat antwoord op te geven. Ik kan wel uitleggen hoe het op mijn GO 5200 werkt, wellicht heb je daar iets aan: plan een route, kies daarna in het menu 'Huidige route' en kies dan 'Voeg toe aan Mijn routes'. Geef je route een zelfgekozen naam, en klaar is Kees.
  5. Dank voor de tip!
  6. Je kunt ze niet verwijderen, maar je kunt wel instellen of je ze wel of niet ziet: Menu - Instellingen - Uiterlijk - Toon POI-lijsten op kaart - Oplaadpunt - Verberg
  7. Dit is wat TomTom zegt: Release date: 01-Mar-21 Version: 20.102.0003.411 This applies to: GO Comfort, GO Supreme, GO 520/620, GO 5200/6200, GO Camper, Rider 500/550, GO 520/620, GO 5200/6200, VIA 53 We have implemented a workaround for users with unstable Bluetooth connectivity which will enable them to use live services again (TomTom Traffic and Speed Camera Alerts) and to sync content from the MyDrive app.
  8. Bedankt voor de melding!
  9. Huh? Waar lees jij dat ze adviseren om een nieuw toestel aan te schaffen?
  10. Er gaan bij mij weken voorbij dat er geen nieuwe flitserupdates zijn, dus ik zou niet meteen in paniek raken.
  11. De live service werkt prima, ook in België. Hij heeft alleen soms wat moeite met omschakelen na een grensovergang, inderdaad waarschijnlijk in verband met een andere provider. Ik merk het ook als je grensovergangen tussen Duitsland, Oostenrijk en Italië overgaat. Even opnieuw opstarten en het is gefikst.
  12. Dank voor de tip (hij ligt hier i.v.m. thuiswerken al weken ongebruikt stil...)
  13. Zoals je al zegt, het product wordt niet meer ondersteund. Ofwel blijven gebruiken zoals hij nu is, of een nieuwe kopen. Dat zijn de opties.
  14. @Bram, dat gebeurde met de vorige kaart(en) al heel lang op de A2 tussen Amsterdam en Utrecht. Precies om 19:00 ging daar de max. snelheid omhoog van 100 naar 130.
  15. Die 3 maanden zijn dan ook nog niet voorbij; de voorlaatste update (1045) was eind februari/begin maart. Normale updates hebben ook een versienummer dat een veelvoud is van 5 (1035, 1040, 1045). Dit is dus een tussentijdse update en volgens TomTom gaat het hier om een bugfix: "Fixes the POI address information displayed in a different language" https://discussions.tomtom.com/en/discussion/1122483/new-maps-v10-46-and-v10-47-available-for-download