DaDude1973

Leden
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About DaDude1973

  • Rank
    5+ poster
  • Birthday 01/01/1981

Informatie

  • Geslacht
    n.b.
  1. Altijd fijn om te horen Komiek! Maar of dit ook daadwerkelijk de oplossing is moeten we afwachten tot Mister Fawlty het geprobeerd heeft ;)
  2. Hier staat het e.e.a. beschreven hoe je een update kan krijgen mbt de nieuwe regelgeving in Frankrijk: http://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/5567 Suc6!
  3. Probleem is dat TomTom HOME zijn kaart niet ziet, dus je kan dan ook niet "beheer mijn navigatie systeem" doen via TomTom HOME. Je kan volgens mij dan toch het beste eerst een kopie maken van je TomTom door je drive te kopieren naar een folder op je computer en dan deze instructies volgen: http://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/12432/~/mijn-navigatiesysteem-herstellen
  4. Heb je hier al eens gekeken? http://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/12432/~/mijn-navigatiesysteem-herstellen Maak wel eerst een backup van je SD-kaart voor de zekerheid, dus gewoon je F-schijf kopieren naar een folder op je computer... Suc6!
  5. Wat je kan doen, is in Windows Explorer naar je TomTom drive te gaan en een kopie te maken van de gehele drive naar een folder ergens op je computer zodat je sowieso een backup hebt! Daarna zou je, zoals aangegeven is op de website van TomTom, alles kunnen herstellen (zie http://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/12432/~/mijn-navigatiesysteem-herstellen), zo kun je dan toch de nieuwste kaart installeren... Suc6!
  6. Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Go LIVE 1000 sinds de verplichte update naar NC 11.037... Ik moet hem echt helemaal resetten door de power-knop ingedrukt te houden totdat je de trommeltjes hoort, daarna gaat het weer goed (totdat ik hem weer nodig heb, dan begint het van voren af aan)... TomTom zelf geeft aan dat het gerepareerd moet worden maar aangezien ik geen aankoopbon heb (het was een cadeau) moet ik dus 105 euro gaan betalen, en dat voor een probleem wat door de laatste NC is veroorzaakt!
  7. Sinds ik deze laatste verplichte update geinstalleerd heb op mijn Go LIVE 1000, moet ik elke keer na het opstarten de TomTom powerknop ingedrukt houden totdat ik de trommeltjes hoor, anders zie ik geen wegenkaart! Als ik hem normaal opstart, een route plan en ga rijden, zie ik een grijze achtergrond, worden de afritplaatjes te laat geladen en zie ik, als ik de afrit al genomen heb, nog steeds het afritplaatje door de kaart heen. Met de vorige firmware had ik dit niet, werkte het toestel perfect. Als ik contact opneem met TomTom Support krijg ik te horen dat ik het toestel moet opsturen en dat het mij 105 euro gaat kosten daar ik geen aankoopbon heb (het was een cadeau)... Heeft iemand misschien nog een andere oplossing? Wellicht een volledige reset en dan alles opnieuw installeren? Alvast bedankt! Greetz DaDude1973