Leo1

Leden
  • Content count

    125
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Leo1

  • Rank
    100+ poster
  1. Nog steeds is er geen oplossing voor het probleem!
  2. Helemaal mee eens.
  3. Dat ziet er erg goed uit. Complimenten.
  4. Raar eigenlijk dat er dan niet meer op de fora over 'geklaagd' wordt.
  5. Na het opvolgen van de tips van PJ Helden heeft de 5200 de rijstrookaanduiding/afbeelding gedaan, zij het wisselend, dan wel dan niet. Momenteel werkt het helemaal niet meer. Ik denk toch dat het een bug is in de software.
  6. Gisteren in Belgiƫ een hele poos rondgereden zonder dat er contact was met Traffic. Komt toch regelmatig voor, terwijl de telefoonsimkaart altijd meteen verbinding heeft, is dat met de simkaart van de TomTom blijkbaar problematischer. Wel jammer vind ik.
  7. Bedankt voor de melding. Heb de nieuwe kaart inmiddels ook binnen.
  8. Ik kon het op de site van TomTom ook niet meer vinden, met geen mogelijkheid. Wordt van het ene naar het andere onderwerp gestuurd, maar niet naar een telefoonnummer.
  9. Ja Bram dat is dan echt balen. Zo zie je hoe snel je gewend bent aan deze info en hoe erg je die dan mist als je onderweg bent. Ik hoop maar dat de "storingen" zeer beperkt blijven.
  10. Dank je wel voor het delen van die tip. Ik ga dit ook proberen, hoewel het eigenlijk, naar mijn mening, niet nodig moeten zijn.
  11. Ik hoop dat er als de nieuwe kaart uitkomt er ook een oplossing is voor genoemd probleem, dat nog altijd bestaat, zo is mijn ervaring.
  12. Duidelijk! Dank je wel.
  13. Ik weet niet zeker welke provider TomTom gebruikt in de navigatietoestellen, vandaar mijn vraag.
  14. Vandaag steeds uitval van Traffic, Nu, Maandag vanaf 17.30 uur, helemaal geen ontvangst. Zou dat kunnen liggen aan de storing in het 4g netwerk van Vodafone? Meer mensen hier last van?