morjos

Leden
  • Content count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About morjos

  • Rank
    10+ poster

Informatie

  • Geslacht
  • Mijn TomTom
    Go 620 professional

Recent Profile Visitors

1,345 profile views
  1. Beste mensen, Ik gebruik mijn TT in de truck en in de auto, daarvoor heb ik 2 houders voor de voorruit. Deze zijn met een magneet (denk ik) en klikken zo gemakkelijk de TT vast. Normaal komt de TT ook makkelijk los, doch sinds een week moet ik echt wrikken en trekken en de houder intussen met de andere hand tegenhouden voordat TT los komt, en dit bij beide houders. Zelfs zo erg vast dat ik vrees de houder stuk te wringen... Weet iemand waaraan dit kan liggen ?? Alvast dank
  2. Hier de discussie met TT via mail...wil jullie maar op de hoogte houden.. Referentienummer: 190521-000893 U hebt onlangs contact opgenomen met de TomTom Customer Care. Hieronder vindt u een overzicht van uw vraag en ons antwoord daarop. Muzeyyen, 23-05-2019 11:59 VM Geachte heer mortelmans, Hartelijk bedankt voor uw contact met onze afdeling Customer Care. Het referentienummer voor uw vraag is 190521-000893. Dit referentienummer kunt u vermelden als u nogmaals contact met ons opneemt over dit onderwerp. Ik heb een terugkoppeling ontvangen van de achterliggende technische dienst. Het blijkt een algemeen storing te zijn waarvan de oorzaak op dit moment onderzocht wordt en nog geen oplossing voor hebben. Onze excuus voor het ongemak dat u ervaart. Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd. In Met vriendelijke groeten, Muzeyyen M. TomTom Customer Care Team ------------------------------------------------------------------------------------------- Klik hier om een reactie te versturen http://nl.support.tomtom.com/app/account/questions/detail/i_id/37957632/username/jos.mortelmans@hotmail.com <span class="notranslate">Indien u verder nog vragen hebt, kunt u direct reageren op deze e-mail. Op de volgende pagina vindt u een lijst terug van uw vragen: https://nl.support.tomtom.com/app/questions/list/. Als alternatief kunt u ook terecht op onze support pagina: http://www.tomtom.com/support of ons YouTube-kanaal: http://www.tomtom.com/videosupport. Op ons forum vindt u vragen en antwoorden van andere TomTom-gebruikers: http://discussions.tomtom.com/ (Engels). Als we binnen drie dagen niets van u horen, wordt uw vraag automatisch gemarkeerd als Beantwoord. Mocht uw vraag nog niet beantwoord zijn, kunt u deze binnen 28 dagen heropenen.</span> jos mortelmans, 22-05-2019 02:59 NM Beste, Hier de gegevens dewelke u vroeg in Uw mail : Ref.Nr : 190521-000893 Serienr : ZE1167100259 (0) Applicatieversie : 19.101.0014.411 (0)0(19.04.2019) Kaart : Europe TRUCK v10259398 vzn 01/2019 Voertuigafmetingen : 18m-2.5m-4m Voertuigtype : trekker+opligger Oorsprong ?? Bestemming : diverse Probleem : stuurt door smalle straten, houd geen rekening met tonnagebeperking en navigeert met grote omwegen, zelfs indien bestemming gewoon rechtdoor is Locatie :meerdere Hopende hiermee aan uw verzoek te hebben voldaan hoop ik op een snelle afhandeling van het probleem Gr Jos Mortelmand Verzonden vanuit Mail voor Windows 10 Van: TomTom Support Team Verzonden: Wednesday, May 22, 2019 4:03:37 AM Aan: jos.mortelmans@hotmail.com Onderwerp: TomTom: GO PROFESSIONAL 620/TRUCKER 620 - [Incident: 190521-000893] Muzeyyen, 22-05-2019 01:03 NM Geachte heer mortelmans, Het referentienummer voor uw vraag is 190521-000893. Dit referentienummer kunt u vermelden als u nogmaals contact met ons opneemt over dit onderwerp. Kunt u me de volgende gegevens bezorgen: - Serienummer: - Applicatie versie: - Kaart: - Voertuigafmetingen en gewicht: - Voertuig type: - Oorsprong - coördinaten of exacte locatie: - Bestemming - coördinaten of exacte locatie: - Beschrijving van het probleem: d.w.z. smalle straat / lage brug : - Locatie van het probleem met coördinaten indien mogelijk: Ik hoop dat u naar tevredenheid bent geholpen. Met vriendelijke groeten, Muzeyyen M. TomTom Customer Care Team ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Klik hier om een reactie te versturen http://nl.support.tomtom.com/app/account/questions/detail/i_id/37957632/username/jos.mortelmans@hotmail.com <span class="notranslate">Indien u verder nog vragen hebt, kunt u direct reageren op deze e-mail. Op de volgende pagina vindt u een lijst terug van uw vragen: https://nl.support.tomtom.com/app/questions/list/. Als alternatief kunt u ook terecht op onze support pagina: http://www.tomtom.com/support of ons YouTube-kanaal: http://www.tomtom.com/videosupport. Op ons forum vindt u vragen en antwoorden van andere TomTom-gebruikers: http://discussions.tomtom.com/ (Engels). Als we binnen drie dagen niets van u horen, wordt uw vraag automatisch gemarkeerd als Beantwoord. Mocht uw vraag nog niet beantwoord zijn, kunt u deze binnen 28 dagen heropenen.</span> Muzeyyen, 21-05-2019 11:18 VM Geachte heer mortelmans, Het referentienummer voor uw vraag is 190521-000893. Dit referentienummer kunt u vermelden als u nogmaals contact met ons opneemt over dit onderwerp. U heeft zojuist telefonisch contact gehad met TomTom Customer Care en daarom stuur ik u deze e-mail ter bevestiging. Zoals telefonisch afgesproken heb ik uw probleem doorgegeven aan de achterliggende technische dienst, zodra ik een terugkoppeling ontvang wordt u hiervan op de hoogte gehouden. Ik hoop dat u in ons gesprek naar tevredenheid bent geholpen. Met vriendelijke groeten, Muzeyyen M. TomTom Customer Care Team
  3. Heb net naar TT gebeld, kreeg een onvriendelijke dame aan de lijn, die al een antwoord klaar had voordat ik mijn vraag had beeindigd...en antwoord was dus totaal neven de kwzstie. Zou op de website van TT naar "mapshare" moeten gaan en van daaruit updaten. Toen ik haar erop wees dar ze naast de vraag antwoorde werd ze nors en verweet mij onbeleefd te zijn terwijl ik-ècht waar-vriendelijk, kalm en correct bleef en mij verweet niet te luisteren. Toen ik even later toch mijn uitleg mocht doen moest ze mijn e-mail adres en ging ik een 5-tal minuten in de wacht waarna ze raad moest gaan vragenraad gaan vragen-ik kreeg tevoren te horen dat ze bij TT werkte en ècht wel wist wat ze deed-. Ik zou nu moeten wachten op een e-mail van TT-waarschijlijk pas morgen, of later, met een uitleg van hoe mijn probleem op te lossen was. Ben benieuwd......
  4. Volgens mij werkt de instelling voor voertuigen, dwz. Truck, bus, gewoon niet en blijft hij op auto navigeren. Heb écht geen andere verklaring....
  5. Wil ik wel doen, maar hoe ??
  6. En gister was het weer helemaal mis....Had TT ingesteld op "truck" en lengte 18m, Hoogte 4m en een gewicht van 40Ton, wilde hij mij 2 maal een binnenweggetje van max. 5,5 Ton max. insturen. Wat een klote apparaat....miskoop van mijn leven ...............
  7. Het geheugen van de Mio werd te klein, zo kon ik Oost Europa niet volledig meer installeren. Dit gaf iedere keer een hoop gedoe bij kaartupdates. En de Mio More suite gaf ook altijd problemen, dfat vind ik het enige minpunt van de Mio. Ik overweeg sterk de Tomtom te koop te zetten en weer een Mio aan te schaffen, echter, ik ben geen opgever en doe nog even door met de Tomtom. Waqs trouwens niet zo goedkoop. Is het niet mogelijk om op de Tomtom de volledige software opnieuw te installeren, dus geen fabrieksinstellingen terugzetten of een hard reset, maar volledige herinstallatie zoals je bv. met Winsows soms moet doen??
  8. Idd Mr.M, die 620 Go Professional is de mijne...serieuze miskoop. Die 730 heb ik al jaren niet meer. Heb tot voor de Tomtom een Mio Truck gehad. Superapparaat was dat.
  9. Helemaal geen afgesloten wegen..... Daarstraks was het helemaal te zot, wilde me van grote baan via een kleine weg terugsturen het centrum in waar je met de truck niet eens door kàn !!! Ik negeerde en even verder stuurde hij me pardoes het bos in over een (nogal breed, dat wel) fietspad. Het is gewoon een klote kutapparaat !!!!
  10. Mr M, bedankt voor je reactie. Kortste route vind ik maar niets...dan stuurt hij je over de onnozelste weggetjes. Via "MyDrive" neemt hij wel de juiste route, als ik via de zoekfunctie van het apparaat werk neemt hij omweg. Dit is helemaal geen fietsroute, integendeel, een industrieterrein. Zelfs in truckmodus neemt hij binnendoor weggetje waar je zelfs met de auto moeilijk in kan en mijd hij het industrieterrein.
  11. Mijn TT Go 620 Profesional navigeert soms onbegrijpelijk... Bv. : Van mij thuis naar het werk is zo goed als rechtdoor en 1x rechts afslaan. Als ik TT laat navigeren stuurt hij me langs een omweg van ongeveer 5Km. en helemaal achterom. Er zijn op de route geen wegenwerken of andere beperkingen. Hij doet dit zowel in "auto" als "truck" of " Van" -modus. Weet iemand waaraan dit zou kunnen liggen en eventueel ook oplossing, want dit ondermijnt mijn vertrouwen in mij TT wel serieus Alvast dank
  12. na....die zal dan niet werken op mijn GO730....een nieuw apparaat erbij kopen wordt toch wat kostelijk. Vind het eerlijk gezegd maar zozo van TT. Een 730 was 4 jaar terug ook niet bepaald goedkoop; het was toendertijd hun topmodel na de 930.
  13. ajaja....maar ga volgende week v d Zaag is bellen. Kijken wat er uit de bus valt toch bedankt
  14. Welke "navcore" het is weet ik niet, maar er staat wel : Appl. 8.398 (1917/101027). Denk dat je dit met "navcore" bedoeld ?
  15. Ja, ik had ze ook gekocht toen TT er mee op de markt kwam, samen met mijn GO730. Even later hoorde ik echter dat TT met trucknavigatie stopte omdat "het niet voldeed" en deed het er maar mee. Op de site van TT vind ik ook niets waar ik een recente SD kaart kan kopen en in de winkel ligt ze ook niet. Daarom hoopte ik dat men mij op dit forum verder kon helpen ; waar....welke....hoe....enz.. Ik houd het graag legaal, sowieso, en heb geen zin om als volslagen leek in mijn apparaat te gaan prutsen