bakl

Leden
  • Content count

    134
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About bakl

  • Rank
    100+ poster
  1. jaja, excuusie excuusie. Heb het inmiddels aangepast. Denk dat ik nog een beetje opgefokt ben door de "deskundige" hulp van die TT support troel. Ik wil gewoon LIVE tijdens mijn vakantie, daar heb ik dat ding (ook) voor aangeschaft. Ennu...zwarte zaterdag is tock allang geweest (volgens mijn bronnen 11 july en 1 aug) ? Ik geef toe: de andere zaterdagen zijn op zijn minst "bruin" (klinkt nog erger eigenlijk ) maar zwart is het niet. Ik wil LIVE, Ik wil LIVE, Ik wil LIVE, Ik wil LIVE, Ik wil LIVE, Ik wil LIVE, Ik wil LIVE, Ik wil LIVE, Ik wil LIVE
  2. hartelijk bedankt voor de geweldige opbouwende bijdrage. Heb je echt wat aan. Vraag me sterk af waarom je eigenlijk een kaart van west europa hebt. Ik ga rijden op zondagochtend, denk dat het wel mee zal vallen met de files, denk je niet?
  3. Ik heb mijn eigen persoonlijke gevecht met Live services op mijn 740. Ik dacht voor mijn auto vakantie naar Zuid-Frankrijk (start overmorgen...) nog ff een LIVE abootje afsluiten voor 1 maand. Dus ik op 7 aug een abo via creditcard betaald en afgeschreven. En op 8 aug deed de live service het weer. So far So good. Omdat ik er niet langer dan 1 maand aan vast wilde zitten, heb ik op 10 aug via een mail naar tt support aangegeven het abo per eerst mogelijke datum (7 sep dus) op te willen zeggen. Ook een bevestigingsmail ontvangen daarvoor, prima dus. Echter op 11 aug stopt mijn LIVE service er plotseling meer. Ik dus bellen naar tt support (25 minuten in de wacht gestaan !!). Daar gaven ze aan dat ze me een mail zouden sturen met instructies om het weer aan de praat te krijgen. Mail ontvangen, stappen keurig uitgevoerd maar nog steeds geen Live services, nogmaals alle stappen uitgevoerd, maar helaas... nix ;-( Dit keurig zoals gevraagd door TT doorgeven via de TT Support op hun website+ wat dumps met info die TT nodig zei te hebben voor verdere analyse van het probleem. Twee dagen geen enkele reactie van TT, dus maar weer bellen. WEER dik 20 minuten in de wacht, is dat standaard?? TT: "Tja dat is idd vreemd, zou niet moeten (dhuuhh), ik ga even overleggen" 10 minuten (echt waar) naar stilte zitten luisteren ondertussen, had bijna opgehangen. Toen kwam de beste support dame weer terug aan de telefoon. Sorry dat het zo lang geduurd heeft (toch fijn). Maar het zou gewoon bij u moeten werken, doet ie het echt niet? Ik: "Nee, anders bel ik niet".... OK we hebben ook geen idee, we sturen het door naar de tweede lijn. "Maar ik ga morgen op vakantie, wordt dit vandaag nog opgelost??" TT: "we gaan ons uiterste best doen om vandaag nog contact met u op te nemen" Inmiddels is het dus 21:00 uur, en nog niets gehoord. Ben bang dat ik zonder LIVE op vakantie moet, flink balen dus.. Overigens is de 9.99 wel gewoon afgeschreven per 7 aug, maar ik het dus nog (nagenoeg) geen LIVE services mogen "genieten". Ben op zijn zachtst gezegd ook niet onder de indruk van de supportjongens en meisjes so far, maar wellicht gaan ze me nog enorm verrassen. Iemand nog tips??
  4. Hoera !! net de nieuwe 8.310 is het volume probleem op de 740 opgelost. fijn.
  5. Kort gezegd: - De maand gaat in op het moment dat je het device uit de doos haalt en aanzet. - Het moment wordt via Home doorspeeld naar TT. Als je je device nooit aan home hangt weet TT dus nooit wanneer het device voor het eerst is aangezet (en wanneer de maand ingaat, maaaarrrrrrrrrrrrrrrr zonder home kan je ook geen kaarten downloaden. Best slim van de TTboys. Of iemand moet weten in welke file dit het moment staat, eerst via verkenner aanpassen, daarna pas aan home hangen...maar goed dat mag hier geloof ik niet verteld worden.
  6. Je zou toch bijna denken dat dit soort essentieele zaken getest wordt?! Kennelijk hebben ze degene die dit getest heeft <<hier>> geronseld. Zonder gekheid: Ongelooflijk dat dit soort grove fouten er ruim 3 maanden na de introductie nog steeds in zit. It's a bloody shame.
  7. Iemand al tekenen vernomen van niewe x40 nc?? Schijnt een bekende bug te zijn dat Saskia ok bij 10% volume de hele bemanning wakker schreeuwt. Echt niet normaal. Ik heb dus zeer grote behoefte aan een nieuwe nc voor x40.
  8. Hopelijk zetten ze er een beetje vaart achter die nieuwe fw, ik word echt gek van dat harde gekwaak uit de 740. Word nu min of meer gedwongen zonder geluid te navigeren, tis echt niet te doen...zelfs niet op 10% Om een beetje gevoel te geven van wat ik bedoel: :pardon: O V E R D R I E H O N D E R D M E T E R R E C H T S A F ! ! ! ! niet normaal dus. gek mens.
  9. Zeg buzzfuzz, die foto, vertel eens....
  10. thnks. Inmiddels mijn "kapotte" 910 voor 166 verkocht. Netto dus een nieuwe 740 voor 173 euro. Prima deal al zeg ik het zelf
  11. Stapte dit weekend voor het eerst in de auto voor een echte rit met mijn nieuwe 740. Ik schrok me een ongeluk bij de eerst aanwijzing van Eva.... Wat een VOLUME zeg ! Zelfs op 10% (minimum) is het gewoon TE hard. Iemand ervaring mee (vooral met een oplossing?).
  12. vertikaal?! daar snap ik nou nix van hoe doet u dat?
  13. verkopen ~!! 910's doen het nog prima op marktplaats, ook defecte (sprak hij uit ervaring )
  14. In de bonussen van de TT top. Is een commecieel bedrijf geen kleuterschool. Ze hebben een prima product en dat melken ze dan ook helemaal uit. Zou ik ook doen
  15. Wat een vet apparaat zeg die 740 !! :cray: