Goudswaard1

Leden
  • Content count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Goudswaard1

  • Rank
    10+ poster

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Mijn TomTom
    GO 1005 Live World
  1. Beste Naik, De werking is mij wel duidelijk maar ik denk dat in de praktijk dit niet werkt. Te weinig mensen Zullen een flitser afmelden. Ik denk zelf dat TomTom beter aansluiting kan zoeken bij de eerder genoemde bronnen dan te vertrouwen op de live gebruikers.
  2. Het gaat er mij niet om dat er soms eens een valse melding tussen zit. Het gaat mij er om dat de mobiele flitsers tot de live services behoren waar geld voor wordt gevraagd. Dan mag je ook een zekere mate van kwaliteit verwachten. Dat laatse ontbreekt m.i. Andere gratis partijen zijn blijkbaar wel in staat om redelijk accurate mobiele flitsmeldingen door te geven. Waarom TomTom dan niet?
  3. ik vergelijk ze met de meldingen op BNR en Radio538. Die kloppen voor 90%.Daar kan de live service voor de mobiele flitsers niet aan tippen. Ik vind dat k voor een betaalde dienst als de live services dit resultaat minimaal ook mag verwachten.
  4. Beste allen, Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de mobiele flitsers. In mijn beleving is het een wassen neus. Of ze staan er niet als ze er moeten staan maar meestal worden er flitsers vermeld die er niet staan. In mijn beleving zijn de mobiele flitsers verreweg het zwakste onderdeel van de live services die ik overigens hoog heb zitten. Zijn jullie ervaringen met de mobiele flitsers in het buitenland anders (lees beter)of is het hier ook slecht? Zou het niet een idee zijn als TomTom eens aansluiting ging zoeken bij de flitsvermelding van BNR of Radio 538 die wel accuraat zijn? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
  5. Beste Robert, kun jij aangeven hoe jij de SIM hent verwijderd en schoongemaakt. Is dat eenvoudig zelf te doen (SIM verwijderen en terugplaatsen) of moet je de Go demonteren?
  6. Sinds vanochtend lukt het niet om verbinding te kijgen met Live services. Ik heb een GO 1001 Live Als ik onder verbindingen kijk, is de stsus verbinding maken. De gegevens van de simkaart zijn leeg, op het modelnummer na. Hoe kan ik dit oplossen? Een harde reset en terugzetten fabrieksinstellingen werken niet.
  7. Probleem met het niet kunnen koppelen van de GO Live 1005 aan de PC heb ik inmiddels al twee keer gehad. Twee keer prima opgelost door TomTom door een nieuw toestel te verstrekken. Lijkt dus niet een probleem dat gemakkelijk te verhelpen is.
  8. Ok, dan zal ik eerst regulier moeten verlengen. Abo verloopt in juni. Dank voor je reactie!
  9. Beste allen, Mijn live services lopen binnen twee maanden af en ik wil het graag verlengen. Nu heeft TomTom wel eens kortingsacties maar hun site kom ik zo snel nu niets tegen. Weet een van jullie of er nog kortingsacties actief zijn? Ik hoor het graag.
  10. Mijn GO 1005 is twee maanden geleden opgehaald door UPS en gerepareerd (of vervangen ) door TomTom en heeft twee maanden probleemloos gefunctioneerd. Sinds vorige week exact hetzelfde probleem. Inmiddels is UPS weer langsgeweest en ligt de GO weer bij TomTom. En soort deja vu gevoel heb ik wel. Aangezien mijn PC probleemloos functioneert denk ik dat het probleem weer bij het device ligt. Mijn kwaliteitsbeleving van het apparaat wordt zo wel een stuk minder. Overigens prima service tot nu toe van TomTom (halen, repareren, retourneren) maar twee maal dezelfde storing achterelkaar zou eigenlijk niet mogen.
  11. Wellicht kan de moderator even aangeven hoe wij dit het beste kunnen afhandelen. Ik heb geen zin om mijn privegegevens hier neer te zetten. Kan ik rechtsreeks in contact komen met Teus?
  12. Beste Teus, Ik heb er nog 5 liggen die ik niet gebruik aangezien ik inmiddels een GO 1005 Live heb. Ik heb ze destijds in een enthousiaste bui gekocht. Ze zijn nog niet geactiveerd dus zouden moeten werken. Ik weet ook niet hoe lang TomTom ze nog blijft ondersteunen maar voor EUR 25 ex verzendkosten mag je ze alle 5 hebben. Ik hoor het wel
  13. Sinds vrijdag heb ik binnen weer volledig contact met de server van TomTom. De live services werken dus weer zoals het zou moeten. Probleem is dus voor nu opgelost. Wellicht dat e.e.a. inderdaad terug te voeren is op het Vodafone netwerk wat duidelijk minder is dan het netwerk van KPN.
  14. Nee, thuis is in Nieuwerkerk ad IJssel. Niet bij de grens dus Wel raar dat de SIM binnen wel verbinding heeft maar geen contact met de server.
  15. Het vreemde is wel dat hij het op de weg prima doet alleen thuis heb ik in "Verbindingen" wel verbinding met de SIM kaart maar met de server kan hij geen verbinding krijgen. Het belangrijkste is dat hij het op de weg gewoon doet.