RicoK

Leden
  • Content count

    82
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About RicoK

  • Rank
    50+ poster

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Flevoland
  • Mijn TomTom
    TomTom GO Navigation iOS

Recent Profile Visitors

2,733 profile views
  1. App update 2.0.1 voor iOS beschikbaar. Zie voor de fixes: New TomTom GO Navigation app 2.0.1 available for iOS Helaas nog niet een knop 'update alle kaarten' toegevoegd. Nog steeds alle kaarten handmatig updaten.
  2. De kosten krijg je zichtbaar zodra je de TomTom GO Navigation hebt geïnstalleerd. Wat betreft de nieuwe kaarten, die kon ik gelijk downloaden en zijn weer beter geworden. Veel detailrijker zonder te veel in detail te treden ;) Als je de Engelse taal machtig bent, hier kun je véél meer lezen en vinden: https://discussions.tomtom.com/en/discussion/1112145/new-tomtom-go-navigation-app-ios/p1
  3. TomTom GO Mobile voor iOS is niet meer. Deze is sinds gisteren vervangen door TomTom GO Navigation versie 2.0. Wellicht dat versie 1.x was uitgerold onder testers, want ik heb deze niet gezien. https://itunes.apple.com/nl/app/tomtom-go-mobile/id884963367?mt=8 Ziet er weer heerlijk uit! Edit: nu nog even mijn avatar gaan vervangen ;)
  4. Opgelost! Ik had mijn topic ook gepost op het Internationale/Engelse forum. Daar kreeg ik de reactie om eens te zien naar mijn In-App aankopen en of deze mogelijkheid aan of uit stond. Deze mogelijkheid stond uit, waarna ik deze weer even aan had gezet en toen mijn abonnement verlengd. Hierop deze mogelijkheid weer uit gezet.
  5. Hallo, Sinds een paar jaar maak ik nu gebruik van TomTom GO voor iOS. Elk jaar vernieuw/upgrade ik mijn abonnement. Zo wil ik dit ook weer dit jaar doen, maar nu krijg ik de melding 'Aankoop mislukt - Je aankoop kan niet worden voltooid. Probeer het opnieuw. OK' te zien. Mijn abonnement verloopt op 13-01-2019. Ik heb dus nog 6 dagen, wat de teller onderin mijn scherm ook aangeeft, maar als ik dan op Upgrade voor 1 jaar a EUR 19,99 druk krijg ik dus de melding te zien dat de aankoop is mislukt. Wie weet wat hier misgaat? Of kan ik pas op 13 januari weer verlengen? Alvast bedankt.
  6. Vanavond mijn iPhone 8+ ook van de nieuwste kaart voorzien. 6,05GB binnengehaald en installatie gestart om 20:15 uur klaar om 20:31 uur. Ofwel binnen 16 minuten. Hoe kan het bij jou een uur hebben geduurd??
  7. Vanmorgen zag ik dat voor TT GO Mobile op mijn iPhone ook een nieuwe kaart kan worden gedownload. Vanavond maar binnen halen.
  8. Hmm, op mijn TT GO Mobile op mijn iPhone wordt nog geen nieuwe kaart beschikbaar gesteld. Mijn kaart is nog 1011.9002.
  9. Gelet op het feit dat er tot nu toe niet werd gereageerd zou dit kunnen betekenen dat je dit wellicht zelf had kunnen uitzoeken...;) Het is dan ook niet zo heel erg moeilijk, omdat dit nagenoeg vanzelf gaat. Zodra je Tomtom Go 6100 bij een volgende kaartupdate aangeeft dat je opslagruimte te klein is geworden zal deze vanzelf aangeven dat je een SD-kaart bij kunt/moet plaatsen.
  10. Wanneer zouden we, TomTom GO voor iOS gebruikers, nu toch eens GPX-bestanden kunnen importeren..??? Ik kijk hier echt naar uit, maar vooralsnog gebeurt er weinig op dit gebied. Helaas....
  11. Ik maak dagelijks gebruik van TomTom GO op mijn iPhone 6S. En sinds kort, voornamelijk in het donker, omdat dan de 'blauwe route' pas lekker zichtbaar is, valt me eigenlijk pas op dat de 'schaling' is aangepast. Nu kan véél verder 'vooruit' worden gekeken. Echt, een waardevolle aanpassing. Nu kun je, althans ik, nog beter navigeren op het scherm alleen zonder geluid.
  12. @adriaantje En dan ook tegelijkertijd?
  13. Inderdaad het eigen forum (https://en.discussions.tomtom.com/) biedt aanzienlijk meer info, is actiever en heeft een veel groter bereik. Ook TomTom zelf zit hier op.
  14. Heb je in de tussentijd al eens contact opgenomen met de TT Helpdesk? Ik als iPhone gebruiker kan hier niet over meepraten.
  15. Ik zag dat mijn topic nog onbeantwoord was . Inmiddels na 8 maanden TomTom Go Mobile te gebruiken heb ik de volgende antwoorden: - Hoe is deze combinatie als dus gelijktijdig wordt genavigeerd en muziek wordt geluisterd via Spotify? Een prima combinatie! - Wordt Spotify gepauzeerd bij een gesproken navigatieinstructie? Nee, Spotify wordt niet gepauzeerd, maar het geluid wordt gemuted, waardoor de gesproken navigatieinstructie Spotify een soort van overruled. - Is gesproken navigeren uitschakelbaar? Ja - Of kan misschien worden gekozen tussen bijvoorbeeld muziek luisteren via de autoradio en navigeren via de telefoonspeaker? Zodra geen connectie is gemaakt via Bluetooth geeft de telefoon de gesproken instructies weer.