RicoK

Leden
  • Content count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About RicoK

  • Rank
    50+ poster

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Flevoland
  • Mijn TomTom
    TomTom GO Mobile iOS

Recent Profile Visitors

2,448 profile views
  1. Vanavond mijn iPhone 8+ ook van de nieuwste kaart voorzien. 6,05GB binnengehaald en installatie gestart om 20:15 uur klaar om 20:31 uur. Ofwel binnen 16 minuten. Hoe kan het bij jou een uur hebben geduurd??
  2. Vanmorgen zag ik dat voor TT GO Mobile op mijn iPhone ook een nieuwe kaart kan worden gedownload. Vanavond maar binnen halen.
  3. Hmm, op mijn TT GO Mobile op mijn iPhone wordt nog geen nieuwe kaart beschikbaar gesteld. Mijn kaart is nog 1011.9002.
  4. Gelet op het feit dat er tot nu toe niet werd gereageerd zou dit kunnen betekenen dat je dit wellicht zelf had kunnen uitzoeken...;) Het is dan ook niet zo heel erg moeilijk, omdat dit nagenoeg vanzelf gaat. Zodra je Tomtom Go 6100 bij een volgende kaartupdate aangeeft dat je opslagruimte te klein is geworden zal deze vanzelf aangeven dat je een SD-kaart bij kunt/moet plaatsen.
  5. Wanneer zouden we, TomTom GO voor iOS gebruikers, nu toch eens GPX-bestanden kunnen importeren..??? Ik kijk hier echt naar uit, maar vooralsnog gebeurt er weinig op dit gebied. Helaas....
  6. Ik maak dagelijks gebruik van TomTom GO op mijn iPhone 6S. En sinds kort, voornamelijk in het donker, omdat dan de 'blauwe route' pas lekker zichtbaar is, valt me eigenlijk pas op dat de 'schaling' is aangepast. Nu kan véél verder 'vooruit' worden gekeken. Echt, een waardevolle aanpassing. Nu kun je, althans ik, nog beter navigeren op het scherm alleen zonder geluid.
  7. @adriaantje En dan ook tegelijkertijd?
  8. Inderdaad het eigen forum (https://en.discussions.tomtom.com/) biedt aanzienlijk meer info, is actiever en heeft een veel groter bereik. Ook TomTom zelf zit hier op.
  9. Heb je in de tussentijd al eens contact opgenomen met de TT Helpdesk? Ik als iPhone gebruiker kan hier niet over meepraten.
  10. Ik zag dat mijn topic nog onbeantwoord was . Inmiddels na 8 maanden TomTom Go Mobile te gebruiken heb ik de volgende antwoorden: - Hoe is deze combinatie als dus gelijktijdig wordt genavigeerd en muziek wordt geluisterd via Spotify? Een prima combinatie! - Wordt Spotify gepauzeerd bij een gesproken navigatieinstructie? Nee, Spotify wordt niet gepauzeerd, maar het geluid wordt gemuted, waardoor de gesproken navigatieinstructie Spotify een soort van overruled. - Is gesproken navigeren uitschakelbaar? Ja - Of kan misschien worden gekozen tussen bijvoorbeeld muziek luisteren via de autoradio en navigeren via de telefoonspeaker? Zodra geen connectie is gemaakt via Bluetooth geeft de telefoon de gesproken instructies weer.
  11. Yes, I know ;) Mijn vraag aldaar of iemand wist wat er aan de hand was met dit forum kreeg ik een PM van een nieuwe NL-moderator, dat hij mijn post ging verwijderen.....
  12. Ik ervaar ook geen issues m.b.t. het niet melden van flitsers met mijn GO op iOS.
  13. Ik had de hoop al opgegeven...... Dacht vandaag, probeer het weer eens een keertje..... Ik had mij al uit nood, maar op zich werkte dit wel prima, gewend tot het officiële (Engelstalige) TomTom-forum. Blij dat dit forum weer in de lucht is. Wat mij wel enigszins frustreerde was, dat via geen enkele wijze contact kon worden opgenomen voor vragen m.b.t. het offline zijn van dit forum.
  14. Mijn interesse voor TomTom Go Mobile is gewekt ter vervanging van mijn huidige TomTom Go. Echter, omdat ik in de auto vrijwel uitsluitend luister naar Spotify via/op mijn iPhone 6S 64GB heb ik de volgende vragen: - Hoe is deze combinatie als dus gelijktijdig wordt genavigeerd en muziek wordt geluisterd via Spotify? - Wordt Spotify gepauzeerd bij een gesproken navigatieinstructie? - Is gesproken navigeren uitschakelbaar? - Of kan misschien worden gekozen tussen bijvoorbeeld muziek luisteren via de autoradio en navigeren via de telefoonspeaker? Alvast bedankt.
  15. Navigeren via een alternatieve route?