toytom

Leden
  • Content count

    187
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About toytom

  • Rank
    100+ poster
  • Birthday 10/22/1952

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Oostakker-Belgie
  • Mijn TomTom
    GO 5200

Recent Profile Visitors

3,465 profile views
  1. Gisteren dinsdag mapshare en flitser update gekregen
  2. Ik denk van wel https://www.tomtom.com/nl_be/drive/car/products/via-62/
  3. @ Raven Vandaag 23/07/2019 weer een flitserupdate gekregen . Hopelijk werkt het bij u ook weer zoals het moet ? Groetjes André
  4. @ Raven De laatste flitserupdate die ik kreeg was18/07 samen met een mapshareupdate Groetjes André
  5. @Raven Is het nu al gelukt ? Misschien een tip ? Na een update schakel ik het toestel telkens volledig uit zodat het daarna een reset doet , heb nog nooit problemen gehad
  6. Kan men de XL LIVE nog updaten ? Dit toestel is toch end of live ? wordt niet meer ondersteund door TomTom ?
  7. Hallo Raven Dat is inderdaad raar , ik krijg op mijn 5200 nog regelmatig flitser en mapshare updates . Msschien eens contact opnemen met de helpdesk ?
  8. Dat het verkeer een drama is in Belgie komt door al die Nederlanders die op de middenrijstrook blijven rijden
  9. Ja BramvT Alles werkt terug , de oorzaak was waarschijnlijk iets met mijn account , ik had vroeger 2 TomToms op een account waarvan mijn oude XL Live de geest heeft gegeven en ik een flitserabonnement had .
  10. Hallo BramvT Ja Live verbinding werkt :Filemeldingen,krijg ook kaartupdates,het zal ergens een fout zijn in mijn account bij TomTom .Ik heb een update klaargezet gekregen van TomTom en geinstalleerd Hopelijk is het opgelost . Wat mij wel is opgevallen dat er bij Systeem-Info-Flitserupdates Geactiveerd wanneer ik daar op druk komt er :Je hebt een Lifetime-abonnement , met daaronder in de rechterbenedenhoek een rondje met daarin een ronde pijl .Hebt U dat ook ? Groetjes André Zojuist terug een flitserupdate gekregen. Hopelijk is het euvel verholpen
  11. @tomtom107 Volgens support was er geen Flitser service geinstalleerd in mijn Go5200? Wel heb ik nu via de technisch afdeling een update gekregen en hopelijk is het probleem opgelost , we zullen zien wat er gebeurd volgende dagen-weken.
  12. Bedankt BramvT en cortrans .De nieuwe Navcore heb ik erop staan en ik krijg kaartupdates maar geen flitsers , heb zojuist mijn 5200 volledig gereset en alle instellingen opnieuw gedaan Maar geen flitsers wel een nieuwe kaartupdate . Dus dat wordt even bellen naar TomTom
  13. Hallo Allemaal Ik heb al sinds 29 November geen flitserupdates meer gekregen , normaal gezien was dat tweemaal per week , maar sinds 29/11 geen flitserupdates wel een nieuwe kaart en mapshareupdates . Zijn er nog andere personen die dit ook voor hebben of ben ik de enige . Mijn TomTom is GO5200
  14. @ tomtom107, ja inderdaad , @ Mr.M ik denk dat het meer te maken heeft dat men eerst de mogelijke oplossingen bekijkt op de website alvorens aan de telefoon te gaan hangen , ik denk niet dat er voor elk product een ander telefoonnummer bestaat .
  15. Op de website TomTom -ondersteuning-contact-kies uw product-selecteer productprestaties-bel ons .Daar vindt je het telefoonnummer