toytom

Leden
  • Content count

    179
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About toytom

  • Rank
    100+ poster
  • Birthday 10/22/1952

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Oostakker-Belgie
  • Mijn TomTom
    GO 5200

Recent Profile Visitors

3,225 profile views
  1. Ja BramvT Alles werkt terug , de oorzaak was waarschijnlijk iets met mijn account , ik had vroeger 2 TomToms op een account waarvan mijn oude XL Live de geest heeft gegeven en ik een flitserabonnement had .
  2. Hallo BramvT Ja Live verbinding werkt :Filemeldingen,krijg ook kaartupdates,het zal ergens een fout zijn in mijn account bij TomTom .Ik heb een update klaargezet gekregen van TomTom en geinstalleerd Hopelijk is het opgelost . Wat mij wel is opgevallen dat er bij Systeem-Info-Flitserupdates Geactiveerd wanneer ik daar op druk komt er :Je hebt een Lifetime-abonnement , met daaronder in de rechterbenedenhoek een rondje met daarin een ronde pijl .Hebt U dat ook ? Groetjes André Zojuist terug een flitserupdate gekregen. Hopelijk is het euvel verholpen
  3. @tomtom107 Volgens support was er geen Flitser service geinstalleerd in mijn Go5200? Wel heb ik nu via de technisch afdeling een update gekregen en hopelijk is het probleem opgelost , we zullen zien wat er gebeurd volgende dagen-weken.
  4. Bedankt BramvT en cortrans .De nieuwe Navcore heb ik erop staan en ik krijg kaartupdates maar geen flitsers , heb zojuist mijn 5200 volledig gereset en alle instellingen opnieuw gedaan Maar geen flitsers wel een nieuwe kaartupdate . Dus dat wordt even bellen naar TomTom
  5. Hallo Allemaal Ik heb al sinds 29 November geen flitserupdates meer gekregen , normaal gezien was dat tweemaal per week , maar sinds 29/11 geen flitserupdates wel een nieuwe kaart en mapshareupdates . Zijn er nog andere personen die dit ook voor hebben of ben ik de enige . Mijn TomTom is GO5200
  6. @ tomtom107, ja inderdaad , @ Mr.M ik denk dat het meer te maken heeft dat men eerst de mogelijke oplossingen bekijkt op de website alvorens aan de telefoon te gaan hangen , ik denk niet dat er voor elk product een ander telefoonnummer bestaat .
  7. Op de website TomTom -ondersteuning-contact-kies uw product-selecteer productprestaties-bel ons .Daar vindt je het telefoonnummer
  8. De stand : Stel bestemmingen voor Als er geen route is gepland, kan je systeem je dagelijkse rijgedrag naar opgeslagen favoriete plaatsen leren en bestemmingen voorstellen als je het systeem aanzet vanuit de slaapstand, zoals 's ochtends bijvoorbeeld naar Werk rijden.
  9. In France on 1 July, the speed limits for two-lane roads will drop from 90 to 80 km / h. For this reason, TomTom will release an additional Europe map release (v10.11) with updated speed limits before the end of June.
  10. Aansluiten op TomTomHome
  11. Geef deze persoon toch geen verdere aandacht , dat is het enige wat zo iemand verlangt
  12. Vandaag een mapshare update gekregen voor mijn 5200
  13. Hier op mijn 5200 ook nog geen mapupdates ? wel flitserupdates
  14. Hier bij mij na 18 uur in slaapstand batterij nog nagenoeg vol,
  15. Zojuist softwareupdate 17.302 geinslalleerd op mijn 5200,probleem met de slaapstand opgelost