toytom

Leden
  • Content count

    185
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About toytom

  • Rank
    100+ poster
  • Birthday 10/22/1952

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Oostakker-Belgie
  • Mijn TomTom
    GO 5200

Recent Profile Visitors

3,394 profile views
  1. @ Raven Vandaag 23/07/2019 weer een flitserupdate gekregen . Hopelijk werkt het bij u ook weer zoals het moet ? Groetjes André
  2. @ Raven De laatste flitserupdate die ik kreeg was18/07 samen met een mapshareupdate Groetjes André
  3. @Raven Is het nu al gelukt ? Misschien een tip ? Na een update schakel ik het toestel telkens volledig uit zodat het daarna een reset doet , heb nog nooit problemen gehad
  4. Kan men de XL LIVE nog updaten ? Dit toestel is toch end of live ? wordt niet meer ondersteund door TomTom ?
  5. Hallo Raven Dat is inderdaad raar , ik krijg op mijn 5200 nog regelmatig flitser en mapshare updates . Msschien eens contact opnemen met de helpdesk ?
  6. Dat het verkeer een drama is in Belgie komt door al die Nederlanders die op de middenrijstrook blijven rijden
  7. Ja BramvT Alles werkt terug , de oorzaak was waarschijnlijk iets met mijn account , ik had vroeger 2 TomToms op een account waarvan mijn oude XL Live de geest heeft gegeven en ik een flitserabonnement had .
  8. Hallo BramvT Ja Live verbinding werkt :Filemeldingen,krijg ook kaartupdates,het zal ergens een fout zijn in mijn account bij TomTom .Ik heb een update klaargezet gekregen van TomTom en geinstalleerd Hopelijk is het opgelost . Wat mij wel is opgevallen dat er bij Systeem-Info-Flitserupdates Geactiveerd wanneer ik daar op druk komt er :Je hebt een Lifetime-abonnement , met daaronder in de rechterbenedenhoek een rondje met daarin een ronde pijl .Hebt U dat ook ? Groetjes André Zojuist terug een flitserupdate gekregen. Hopelijk is het euvel verholpen
  9. @tomtom107 Volgens support was er geen Flitser service geinstalleerd in mijn Go5200? Wel heb ik nu via de technisch afdeling een update gekregen en hopelijk is het probleem opgelost , we zullen zien wat er gebeurd volgende dagen-weken.
  10. Bedankt BramvT en cortrans .De nieuwe Navcore heb ik erop staan en ik krijg kaartupdates maar geen flitsers , heb zojuist mijn 5200 volledig gereset en alle instellingen opnieuw gedaan Maar geen flitsers wel een nieuwe kaartupdate . Dus dat wordt even bellen naar TomTom
  11. Hallo Allemaal Ik heb al sinds 29 November geen flitserupdates meer gekregen , normaal gezien was dat tweemaal per week , maar sinds 29/11 geen flitserupdates wel een nieuwe kaart en mapshareupdates . Zijn er nog andere personen die dit ook voor hebben of ben ik de enige . Mijn TomTom is GO5200
  12. @ tomtom107, ja inderdaad , @ Mr.M ik denk dat het meer te maken heeft dat men eerst de mogelijke oplossingen bekijkt op de website alvorens aan de telefoon te gaan hangen , ik denk niet dat er voor elk product een ander telefoonnummer bestaat .
  13. Op de website TomTom -ondersteuning-contact-kies uw product-selecteer productprestaties-bel ons .Daar vindt je het telefoonnummer
  14. De stand : Stel bestemmingen voor Als er geen route is gepland, kan je systeem je dagelijkse rijgedrag naar opgeslagen favoriete plaatsen leren en bestemmingen voorstellen als je het systeem aanzet vanuit de slaapstand, zoals 's ochtends bijvoorbeeld naar Werk rijden.
  15. In France on 1 July, the speed limits for two-lane roads will drop from 90 to 80 km / h. For this reason, TomTom will release an additional Europe map release (v10.11) with updated speed limits before the end of June.