Octopussy

Leden
  • Content count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Octopussy

  • Rank
    50+ poster
  • Birthday 09/01/1958

Informatie

  • Geslacht
    Vrouw
  • Plaats
    Borne
  • Mijn TomTom
    GO6000

Recent Profile Visitors

1,819 profile views
  1. Ik heb met flitsmeister meegemaakt dat hij een melding ga de er een ambu aan kwam. Dit is handig, kun je op tijd plaats maken.
  2. Flitsmeister geeft ook een melding als er een 'geel busje' (ambulance) of brandweer achter je zit. Kun je op tijd aan de kant. Momenteel gebruik ik beide, liever dubbel dan helemaal niet. De bonnen zijn niet goedkoop.
  3. Tja, het heeft wel even geduurd. Ben vorige week naar het ZZM in Enkhuizen geweest. Dan kom ik door Zwolle. Dit is flitspaal na flitspaal. Dan moet je een goed werkend systeem hebben. Zoals ik al schreef: flitsmeister heeft voor mij gewaakt.
  4. Waarom zo moeilijk? Gewoon zorgen dat het werkt.
  5. Tom Tom heeft contact met mij opgenomen. Zij hebben het probleem opgelost. Iedereen bedankt voor de hulp.
  6. Contact opgenomen met Tom Tom. Zij kunnen alleen zeggen dat er geen telefonische helpdesk aanwezig is. Ik moet mij melden via de chat. Als ik mij wil aanmelden via de chat dat krijg ik een fout 400. Dit is geen service. Moet ik maar weer overstappen op Flitsmeister. Hier worden de struikrovers wel correct vermeld.
  7. Ik ga morgen beide nummers proberen. Het volgende valt mij wel op in mydrive connect: er staat dat er 1 update beschikbaar is. Klik ik op de knop 'bekijk update' dan krijg ik de volgende melding: 'Je systeem is up-to-date!'. Wel vreemd.
  8. @Naik: heb jij een telefoonnummer van die gasten, niet het dure 0900 nummer.
  9. Ik heb al betaald via iDeal, en heb ook een factuur gekregen van de bestelling met de vermelding van betaald. Dat het wel eens fout kan gaan....? Het is toch een simpel geautomatiseerd proces. Afgelopen week heb ik maar gebruik gemaakt van Flitsmeister. Kost niets maar werkt wel. Heb altijd mijn mobiel aan in de auto, heb handsfree. Kan Flitsmeister mooi zijn werk doen. Geeft niet alleen de flitsers aan maar meer dingen die van belang zijn.
  10. Heb afgelopen zondag een bestelling gedaan voor de flitsers update. Deze is ook betaald en hiervan heb ik per mail een bewijs gekregen. Tot op heden (5 dagen later) heb ik echter geen update ontvangen. Hoe kan dit?
  11. Geweldige oplossing. De handel werkt
  12. Hoi, Het gaat niet om een tussenstop, maar om het icoontje dat er uit ziet als een picknick-tafel. De picknick-tafel staat ook in de rechterbalk. zoals ik al aangaf ik kan dit niet verwijderen, zie afbeelding.
  13. Mr. M bedankt voor het meedenken. Helaas het werkt niet, heb de hele handel maar gewist. Ook de handleiding geeft geen werkende oplossing. gezocht op verwijder tussenstop, bla 68. Hier wordt gerept over een dropdown menu met een verwijder optie. Alleen is deze optie niet aanwezig in mijn versie : 17.300.0018.311 (0)(12-10-2017).
  14. Ik ga het bekijken zodra ik mijn tt weer heb. Op dit moment is hij uitgeleend aan mijn schoonvader, hij wil kijken of de tt voldoet aan zijn wensen alvorens er een aan te schaffen.
  15. Ik heb een aantal routes in mijn go6000 staan. In deze routes zijn door aanraken rustpunten opgenomen. Ik kan nergens een oplossing vinden om deze te verwijderen, zonder de route te wissen. Kan mij iemand aan een oplossing helpen?