cortrans14

VIP leden
  • Content count

    690
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About cortrans14

  • Rank
    500+ poster
  • Birthday 07/13/1961

Contact Methods

  • Website URL
    www.beroepschauffeurs.com

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Beverwijk
  • Mijn TomTom
    - Tomtom 6000 Trucker Livetime edition, kaart: Europe Truck v1055.10405
    - iPhone XR met Tomtom GO 2,3 mobile kaart: Nederland / België

Recent Profile Visitors

3,456 profile views
  1. De GO 610 is al 5 jaar oud, volgens mij moet je die dus (nog) aansluiten op Tomtom Home ipv MyDrive Connect......... zie trouwens dat het inderdaad toch al met Mydrive Connect....
  2. En dan hou je ook tevreden klanten, maar dat deert ze blijkbaar niet.....
  3. Kost wat tijd (en agressie) maar dan heb je ook wat
  4. Kijk, weer een gouden tip
  5. Het enige nummer van Tomtom wat ik heb is: +31208501007, probeer dat eens.....
  6. Klopt inderdaad Peter. De trucker 6000 is nu zo'n dik 4 jaar oud, en alleen via MyDrive te benaderen, en heeft inderdaad geen wifi maar alleen een SIM kaart ingebouwd. Voor mij gaat uw tip dus niet op. Ik kom gelukkig nog zelden de grens meer over, dus niet zo'n groot probleem voor mij.... Maar het blijft toch irritant dat dit probleem al jaren speelt en niet opgelost wordt, net zoals de file balk die ontbreekt bij Tomtom Go mobile met weergave met Apple Carplay, en je dus altijd je telefoon erbij nodig hebt om files te zien op de route......
  7. Bij mijn trucker 6000 (met ingebouwde chipkaart) kan ik nergens in het menu een optie vinden om met wifi verbonden te zijn. Mogelijk dat jullie wel via wifi kunnen verbinden
  8. Nou??? Afgelopen week toch weer 3x mijn Tommie los moeten koppelen omdat de mapshare update vast liep hoor........, Dus roep dat niet te hard.....
  9. Ik heb het zelfde gehad afgelopen weeg. Besteld via Peugeot Connected Service voor mijn 3008 inbouw navigatie, de actieprijs van €129,- betaald voor 3 jaar (file info, en flitsers) Gebeld, en hebben ze het uitgezocht en aangesloten (2 dagen later), netjes een bevestigingsmail gehad met de mededeling dat binnen 2 weken het bedrag van €159,- van mijn rekening afgeschreven zou worden. Maar weer gebeld, en dit is nu (hopelijk) recht getrokken........ Het wil nog wel eens fout gaan bij hun.....
  10. Peter, volgens mij kun je niet zelf een provider (of wifi netwerk) instellen op een tomtom hoor.... (het is bij mij tenminste niet bekend hoe???)
  11. Het is toch eigenlijk van de zotte dat je op deze mannier je werk moet doen. Tomtom moet gewoon zorgen dat de live service in ELK land naar behoren werkt. Blijkbaar liggen ze niet wakker van een klant meer of minder......
  12. Mijn ervaring is inderdaad, opsturen en weken kwijt........
  13. Heb je dit probleem al eens met de service afdeling van TT besproken Bram???? Ik kom bij deze werkgever zelden de grens meer over dus heb er geen last meer van (in Nederland werkt alles wel perfect)
  14. En dit is versie 1055.10405 geworden
  15. Klopt Rick, maar helaas is er nog steeds geen truck versie van de Go mobile beschikbaar dus ja, dan blijf ik nog steeds aan de PND gekoppeld......