cortrans14

VIP leden
  • Content count

    581
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About cortrans14

  • Rank
    500+ poster
  • Birthday 07/13/1961

Contact Methods

  • Website URL
    www.beroepschauffeurs.com

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Beverwijk
  • Mijn TomTom
    - Tomtom 6000 Trucker Livetime edition, kaart: Europe Truck v1030.9532
    - iPhone 7 met Tomtom GO mobile 1.10.1 kaart: Benelux v1025.9402

Recent Profile Visitors

3,061 profile views
  1. Tja.... Het spreekwoord zegt: "vroeger was alles beter". Nu wil ik niet zeggen dat ALLES beter was, maar er zijn toch nog genoeg zaken die dat wel waren, en veel van die zaken zaten wel in de navcore's van de oude generatie.......
  2. Klopt, dat viel mij gisteren ook al op, toen ik parallel gestuurd werd......... (en dan verlang je gelijk weer terug naar de oude navi's waar je zelf een rijbaan kom blokkeren/opheffen.......
  3. Ja hallooooo, wil ik met een oplossing komen, heb je het zelf al gevonden..........
  4. Mijn Tomtom trucker met livetime kaart en flitsers werkt zonder problemen de hele dag door........
  5. Het onmogelijke doen we hier direct, maar wonderen duren helaas iets langer
  6. U vraagt, ik draai Gisteren stond er nog een stuk in de Telegraaf dat de omzet weer terug gelopen was: https://www.telegraaf.nl/financieel/352919209/omzet-tom-tom-zakt-terug
  7. Klopt, maar elke provider maakt dus wel zelf uit welk net ze uitschakelen. Het zou dus zomaar kunnen, dat de oudere tommie's in het buitenland wel zouden kunnen stoppen omdat er in dat land providers het 2g netwerk niet meer ondersteunen. Dan heeft Tomtom er dus weer een probleem bij (en het gaat al niet echt goed met ze....)
  8. Inderdaad een heel goede vraag, die ook mij nu ineens bezig houdt......
  9. Beetje jammer is dat de route/file balk op het scherm in de auto niet weergegeven worst, maar alleen op de iphone zelf wel. Ik heb hierover contact met de support afdeling van Tomtom gezocht. Dit is hun antwoord: Geachte heer xxxx, Bedankt dat u contact hebt opgenomen met TomTom. Mijn naam is Shiva en ik help u graag vandaag. Het referentienummer voor uw vraag is 190629-000528. Ik begrijp uit uw e-mail dat de routebalk ontbreekt op Carplay. Excuses voor het ongemak. Helaas staat het gebruikersinterface sjabloon van Carplay, routebalk niet toe zijn huidige vorm. We zijn manieren aan het onderzoeken om de informatie en functies van de routebalk in toekomstige versies van de app te integreren. Bedankt voor uw geduld en medewerking. Ik wens u een fijne dag en als u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met mij of één van mijn collega ' s. We zijn u graag van dienst! Met vriendelijke groet, Shiva P TomTom-klantenservice team. Opmerking - Ondersteuning bieden aan zoveel klanten, in veel verschillende talen, kan soms een beetje moeilijk zijn. Om ons te helpen sneller te reageren, gaat mijn antwoord vandaag via een vertaalhulpmiddel. Mijn excuses als we fouten hebben gemaakt.
  10. Dat zeg ik dussssss. Op de legale manier lukt het niet (illegaal mogelijk wel), maar daar mogen we hier op dit forum niet op reageren, als u de forum regels goed doorgelezen hebt
  11. Op een legale wijze is er geen reden meer aan (helaas). Tijd voor een nieuwe??
  12. kijk hier maar: https://nl.support.tomtom.com/app/contact/locale/nl_NL
  13. En nee, je kan inderdaad geen "eigen" icoons meet toevoegen aan een POI groep, hooguit een door tomtom geselecteerd icoontje
  14. De kaarten zijn niet van Apple, maar Apple Carplay heeft nu toestemming verleend om de Tomtom app Go werkbaar te maken via Carplay, net zoals Waze, Google Maps enz...... Als Tomtom fan voor mij een hele verbetering.
  15. Sinds afgelopen week is de app van Tomtom GO door een update ook beschikbaar gemaakt voor Apple Carplay. Er moet nog wel het een en ander veranderd worden, maar navigeren met je (Apple) telefoon met Tomtom Go op een toestel met Car Play is nu eindelijk een feit.