Lemmiwinks

Leden
  • Content count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Lemmiwinks

  • Rank
    50+ poster
  1. Op mijn Go 5000 kan het dus niet meer. En waarom hotfixes? Omdat ieder ander professioneel software bedrijf dat ook doet. Klanten zouden niet iedere keer 3 maanden hoeven te moeten wachten op bugfixes die al dan niet een probleem oplossen. Maar ja, we hebben het hier over TomTom, het meest koppige bedrijf ter wereld als het op dat soort dingen aan komt. Die denken nog steeds dat hun manier de enige goede manier is. Mee gaan met de tijd en een professionele opstelling is er blijkbaar niet bij. Daarnaast zijn deze bugs die ik, en anderen ongetwijfeld ook ondervinden hotfixwaardig.
  2. En ja hoor, weer nieuwe bugs! Het pijltje dat in 3D modus je positie op de kaart aangeeft verdwijnt regelmatig onder het balkje met de snelheid. Het zoom level wordt nog steeds niet onthouden en moet ik nog steeds voor iedere rit opnieuw instellen en dan nog verandert het regelmatig tijdens het rijden. Afbeeldingen van snelwegafritten kunnen nu ook niet meer weggedrukt worden door het scherm aan te raken. Een factory reset doet niets. Het is ook altijd wat met die achterlijke prutsers. Wat nog het ergste is, is dat TomTom weigert om tussentijdse hotfixes uit te brengen. Gewoon als een stel mongolen aan de 3 maanden cyclus blijven vasthouden ook al houdt dit in dat het apparaat zo goed als onbruikbaar is. Wat een enorme klapjosti's zijn het ook.
  3. Als je een camper of caravan hebt is het betaalde abbo duidelijk beter want dan is TomTom wettelijk verplicht om het contract van 4 nieuwe kaarten per jaar na te komen. Hoe dan ook, het maakt niet uit wat beter is. TomTom mag wettelijk het contract simpelweg niet éénzijdig wijzigen. Sterker nog, een contract dat door één van beide partijen wordt gewijzigd is niet rechtsgeldig. TomTom is gewoon strafbaar bezig. Als je dat niet in ziet dan houdt het op.
  4. Dat is regelrechte contractbreuk en strafbaar. Je hebt betaald voor 4x per jaar een kaart update en TomTom mag dit contract onder geen enkel beding éénzijdig wijzigen. Laat me het even herhalen, ONDER GEEN ENKEL BEDING! TomTom is nu wettelijk verplicht om of A: het aankoop bedrag volledig te vergoeden of om B: het lifetime abbo weer om te zetten naar een betaald abbo. Dit moet je niet laten gaan want dan denken ze bij TomTom dat ze kunnen doen en laten wat ze willen.
  5. Sliding menu's zijn nooit op grote schaal aangeslagen bij de consument en dat heeft een goede reden. Een menu met icoontjes werkt sneller, simpeler en intuïtiever. Dat TomTom er wel voor heeft gekozen is omdat ze stronteigenwijs zijn en alles beter denken te weten. Zij zullen wel eens even bepalen want de klant het prettigs vindt! Dat ze daarmee decennia aan HIG gewoon opzij schuiven boeit niet want nanny TomTom weet wat het beste is voor de consument.
  6. Waarschijnlijk apparaat specifieke firmware.
  7. Maar denk hier ook eens aan... jij en alle anderen die een flits abbo hebben gekocht betalen mee aan gratis lifetime flitsers voor mensen die nu een nieuwe TomTom kopen. Of dacht je soms dat ze het zomaar gratis en voor niets weggeven? Mod aangepast
  8. Nee, niet meer. Misschien dat jij je graag laat oplichten maar ik niet.
  9. En nu lifetime flitsers. Wat zijn het toch ook een stelletje enorme oplichters daar bij TomTom. Ik ben helemaal klaar met dit bedrijf en mijn Go 5000 gaat in de verkoop. Ze kunnen van mij in de stront zakken.
  10. Dat heb ik al vaker gelezen maar als ik op de flitsers productpagina kijk zie ik alleen maar een abbo voor 12 maanden.
  11. Ik heb vernomen dat de nieuwe modellen ook lifetime speed cams krijgen. Goed idee TomTom, gewoon gebruikers van de huidige reeks lekker naaien!
  12. En er zijn zat mensen die ook al heel lang dezelfde problemen hebben. Vind je dat niet raar?
  13. Zelfstandig of niet, het is nog steeds bagger. Ik heb sinds december 2014 alleen maar foutmeldingen. Nu ook weer met de nieuwe kaart, er is een technisch probleem. En wat nou zo jammer is, is dat het TomTom gewoon geen ruk kan schelen hoe ontzettend slecht MyDrive is.
  14. En nog steeds geen optie om een kaart zonder 3d gebouwen te downloaden. Ik vraag me echt af wat er in de ogen van TomTom zo verschrikkelijk aan is om mij en alle anderen die geen 3D gebouwen willen de keuze daarin te geven. Ik snap het gewoon niet.
  15. Het is heel simpel Corne. Ik heb geen smartphone en gebruik daarom een PND. Dan zijn er maar 3 echte keuzes, Garmin, Blaupunkt of TomTom. Van die 3 heeft TomTom de beste routeberekening en verkeersinformatie. Dat doen ze ook heel goed. De rest van de software is gewoon een enorme stap terug vergeleken met oudere modellen.