laske

Leden
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About laske

  • Rank
    ...

Informatie

  • Mijn TomTom
    GO lIVE 825
  1. Danku voor de antwoorden. Uiteindelijk heb ik terug gebeld, (het gesprek duurde ongeveer 45 minuten) Het probleem is een fout in de sotfware. Op mijn GPS was één kaart geprogrameerd. Een kaart die "heel Europa" dekt. Hierin zat het probleem, live services werkt niet op deze kaart. Op mijn acount heeft men dan een kaart gezet van "West-Europa". Wanneer ik deze kaart op mijn GPS toestel download, krijg ik wel "verbinding" met het netwerk, en werkt alles zoals het moet zijn.
  2. Dag iedereen, sinds enkele weken heb ik live services online gekocht, maar krijg die niet op mijn GPS toetsel. Ik bezit over een GO LIVE 825. Het probleem schuilt in het netwerk. Bij de "verbindingstatus" staat vermeld: status: verbinding uitgeschakeld. Ik heb al alles geprobeerd zonder succes. Al verschillende maisl gestuurd naar de helpdesk, maar steeds zonder resultaat. Telkens ik de app "my tom tom account" aanklik bij 'live' krijg ik de melding "een ogenblijk aub". deze vermelding blijft uren duren... Heeft iemand dit pribleem ook? of kan iemand mij helpen. Ik zou u zeer dankbaar zijn. grtjs Laske