krekel32

Leden
  • Content count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About krekel32

  • Rank
    25+ poster

Informatie

  • Mijn TomTom
    Go 6100
  1. Ik weet net wat er met deze kaart aan de hand is en waarom we nu al weer een nieuwe krijgen maar ben vanaf drie bezig geweest met deze update (het is nu 21.00 uur} Dat is nog nooit gebeurt meestal binnen een uur klaar. Maar hij staat er weer op
  2. Mijn kaart staat er ook op en dat duurde precies 40 minuten
  3. Staat er op en was in een half uur klaar
  4. Heb hem net gedownload was binnen een half uur klaar
  5. Kreeg net een nieuwe software update voor mijn TomTom 6100 weet niet precies waarom maar hij staat er op. Zie wel of er nieuwe dingen in het scherm komen Net even opgezocht en op de site van TomTom staat het volgende: VERSIE 16.600 Uitgebracht op 6 februari 2017 Deze update is voor: GO 40, GO 50, GO 51, GO 60, GO 61, GO 400, GO 500, GO 510, GO 600, GO 610, GO 5000, GO 5100, GO 6000, GO 6100, START 40, START 50, START 60, START 42, START 52, START 62, VIA 52, VIA 62, RIDER 40, RIDER 400, RIDER 410, TRUCKER 500, TRUCKER 5000, TRUC Je navigatiesysteem leest nu hardop Traffic-berichten voor over toekomstige verkeerssituaties op je route. Je Traffic- en Flitsers-abonnement worden nu weergegeven op het infoscherm. We hebben verbeteringen aangebracht aan het volgende instructiekader boven aan de reisbegeleidingsweergave. Er zijn beveiligingsverbeteringen geïmplementeerd. Er zijn diverse bugfixes en verbeteringen geïmplementeerd. Deze update is voor: GO 520, GO 620, GO 5200, GO 6200 Je navigatiesysteem leest nu hardop Traffic-berichten voor over toekomstige verkeerssituaties op je route. We hebben verbeteringen aangebracht aan het nachthelderheidsniveau. Je kunt nu een lager helderheidsniveau instellen. Je kunt nu een gemiste oproep met een sms beantwoorden. Je kunt nu het volume van telefoongesprekken wijzigen. Je kunt nu een sms met een oproep beantwoorden. Tijdstippen zijn nu toegevoegd aan gemiste oproepen en inkomende berichten. Er zijn beveiligingsverbeteringen geïmplementeerd. We hebben verbeteringen aangebracht aan het volgende instructiekader boven aan de reisbegeleidingsweergave. Er zijn diverse bugfixes en verbeteringen geïmplementeerd.
  6. Vandaag ook zonder problemen mijn Europa kaart op sd kaartje gezet. Alleen heb ik nu nog wel de update van West Europa in MyDrive staan en heb TomTom een e-mail gestuurd of ze deze er weer uit kunnen halen want daar heb ik nu niets meer aan Heb eerst de download map leeggehaald en toen Europa weer downloaden en installeren. Daarna heb ik de kaart van West Europa van mijn interne geheugen van mijn go 6100 gehaald Alles zonder verdere problemen
  7. Volgens mij was er nienand aan het klagen (wil niet het woord gebruiken dat jij gebruikt) ze gaven alleen maar aan dat er een probleem met de nieuwe kaart was. Daarom is dit forum zodat je kunt zien dat er een probleem is met de nieuwe kaart en je beter even kunt wachten met het installeren van de nieuwe kaart
  8. Krijg net een e_mail van TomTom dat de problemen zijn opgelost en dat de nieuwe kaart zonder problemen te downloaden en installeren is
  9. Het gaat toch echt over de deelkaart die je kunt downloaden want de hele Europa kaart wordt al niet meer aangeboden. Die wordt pas weer aangeboden als de problemen zijn opgelost volgens TomTom. Hij staat ook niet meer in MyDrive bij mij.
  10. Het gaat ook niet over de deelkaart want die heb ik er nu ook probleemloos opgezet. Het probleem is de Europa kaart daar zit een fout in en TomTom is daar nu mee bezig om een oplossing te zoeken. Dat kunnen ze wat mij betreft rustig aan doen want de deelkaart is gewoon ook goed en is de nieuwe kaart 9.80
  11. Ik heb nu sinds vandaag de kaart van midden europa van 3634 mb in mydrive staan. Iemand deze ook en heeft iemand deze al geprobeerd te installeren??
  12. Ik heb contact gehad met TomTom en kreeg gisteren onderstaand e-mail van hun U heeft zojuist telefonisch contact opgenomen met TomTom Customer Care en daarom stuur ik u deze email ter bevestiging. Vervelend om te horen dat uw TomTom GO 6000 / 6100 aangeeft dat er geen kaart is gevonden. Dit probleem wordt veroorzaakt door de nieuwste kaart. Het kan worden opgelost door tijdelijk de kaart van Midden-Europa (ipv geheel Europa) te installeren. Binnenkort--wanneer het probleem is verholpen--kunt u deze weer vervangen door geheel Europa. Ik adviseer u de volgende stappen te volgen: • Open MyDrive Connect, log in en sluit uw TomTom GO 6000 / 6100 aan • Klik op Mijn Inhoud en scroll naar Mijn Kaarten • Zoek naar Midden-Europa en klik op Installeer De TomTom moet nu weer werken. Over een aantal weken volgt u deze stappen: • Open MyDrive Connect, log in en sluit uw TomTom GO 6000 / 6100 aan • Klik op Mijn Inhoud en scroll naar Mijn Kaarten • Zoek naar Europa en klik op Installeer • Verwijder in het menu de kaart van Midden-Europa om geheel Europa te installeren Ik hoor graag of het gelukt is! Natuurlijk hoop ik dat u in ons gesprek naar tevredenheid bent geholpen. Mocht u aanvullende vragen of suggesties hebben, reageert u dan op deze email zoals onder de stippellijn staat uitgelegd; ik help u graag verder. Met vriendelijke groeten,
  13. Ik heb hem ook gedownload voor mijn go6100 maar hij wil niet installeren. Hij gaat tot een 40 procent en dan geeft hij aan update mislukt en nu geeft mijn go 6100 ook aan geen kaart geinstalleerd. Help alsjeblieft
  14. Net binnengehaald voor mijn 6100 en probleemloos er opgezet. Hij gaf aan resterende tijd 49 min. maar was binnen half uur helemaal klaar.
  15. Ik ben van mening dat je niet met een verkoper of een helpdeskmedewerker belt maar je belt met TOMTOM dus verwacht je het juiste antwoord en dan maakt het niet uit wie de telefoon aanneemt. TOMTOM behoort iedereen zo op te leiden dat ze de juiste antwoorden kunnen geven. Verder ga ik niet meer reageren op dit onderwerp want iedereen heeft toch een andere mening en dat mag ook want dat is juist het leuke aan dit forum. Als we maar niet gaan schelden op elkaar. Mijn probleem is in ieder geval opgelost