ajnog

Leden
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ajnog

  • Rank
    ...

Informatie

  • Mijn TomTom
    GO 5100
  1. Op deze pagina https://help.tomtom.com/hc/nl-nl/articles/360013960139-MyDrive-Connect-wordt-niet-weergegeven-of-start-niet-juist-op-na-de-update staat nu een melding dat er problemen waren. Advies; om MyDrive Connect te de-installeren en opnieuw installeren. Ik heb dat gedaan, en heb nu versie 4.2.11.4200. Alles werkt weer perfect.
  2. Ja. Als ik mijn tomtom aansluit op de computer start Mydrive Connect op maar het scherm is zoals op de bijgevoegde foto.
  3. Er is alleen een wit of transparant scherm te zien in MyDrive Connect voor een Windows computer. Oplossing toegepast zoals op https://help.tomtom.com/hc/nl-nl/articles/360013960139-MyDrive-Connect-wordt-niet-weergegeven-of-start-niet-juist-op-na-de-update staat. Nu staat er versie 4.1.12.4210 op en nog steeds een wit scherm. Iemand enig idee wat ik nog kan doen?