Raven_

Leden
  • Content count

    121
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Raven_

  • Rank
    100+ poster

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Antwerpen, waar anders ;)
  • Mijn TomTom
    910 Flitser backup
    Go 6200 en Navigon op de iPhone

Recent Profile Visitors

712 profile views
  1. misschien POI Organizer? is wel voor de Garmin maar ik dacht dat men de data kan converteren via WWW? Ik gebruik al jaren GPX Editor... was toen nog voor Navigon... nu, nog altijd niet gebruikt met de TT daar ik er nog geen nood aan had... Beide 100% voor de Mac ;)
  2. Bedankt Tulpie voor uw hulp De tijdelijke oplossing: https://discussions.tomtom.com/en/discussion/1116245/route-becomes-track/p1?new=1 Groeten,
  3. Goede middag alle, Mis ik ergens iets of is er iets veranderd in het besturingssysteem MyDrive - RoutePlanner of Go 6200? In april deed ik ongeveer dezelfde route Antwerpen -> Almunecar. Nu voor de nieuwe reis gebruik ik gewoon een licht aangepaste route andere tussenstops en slaapplaats (totaal 21 tussenstops) voor deze route en stuur dit dan naar mijn TT Go 6200. Geen probleem hier! Eenmaal op mijn Go 6200 wordt de route correct ontvangen als route, maar als ik deze opsla op de Go (in het geval van ...) wordt in de menu Mijn routes de route duidelijk weergegeven als een track met een kleine gestippelde pijl voor de naam ... hier gaat het mis! Ik had dit probleem in april niet .. Met vriendelijke groet, George
  4. André, yep alles werkte nu naar behoren! kreeg onmiddellijk een flitser update VikramK heeft zijn woord gehouden en ik ben hem en U dankbaar... die niet zichtbare update na soft reset blijkt te werken, hopelijk blijft dit werken Alvast bedankt en vriendelijke groet, George
  5. Ik heb ook goede ervaring betreft altijd vriendelijk en correct, betreft oplossing... tja iets minder, denk dat dit komt door een comp. lijst met vaste vragen en mogelijke oplossingen zoals de FAQ op de TT website zelf... en als deze niet uptodate is.... Verder heb ik ook zeer goede ervaringen met het officieel TT forum... ik stel wel de vraag altijd hier eerst!
  6. of https://discussions.tomtom.com/en/discussion/1115662/phone-numbers-to-contact-customer-support-new#latest
  7. Misschien interessant voor anderen? en En nu afwachten....
  8. ivm laatste post... er zouden problemen zijn bij TT sinds zaterdag avond?.... word aangewerkt?....
  9. Tevens eens geprobeerd bij TT MyDrive Route planner, aanmelden lukt vlot en vlug, opvragen mijn profiel geeft error????? Ook mijn producten worden niet weergegeven.... geeft ook error Hmmm, is me ook de vorige keer ook opgevallen.... week of 2 terug...
  10. Bedankt BramVt voor al uw hulp Er is iets raars? Sinds een tijdje zie ik ook dat er onderaan op de balk van de TT regelmatige een lichtblauw veld verschijnt met de vraag om aan te melden bij MyDrive... verdwijnt na enkele seconden! Ook lijk ik problemen te hebben met "Oeps, er zijn problemen met de toegang tot TT etc...." Zie mijn eerste postje al, mijn eerste reset gaf me blijkbaar al een veel langere tijd die "Oeps" was een paar uur proberen! Ook had ik na die eerste reset geen toegang meer tot mijn kaarten die ik erbij kan zetten (wou wat testen) ik kreeg altijd een text die vermelde dat als er geen kaarten zichtbaar zijn... dat ik ze kan kopen via TT???? connectie probleem? hoewel de Wifi uitstekend is word vermeld op het toestel. Vandaag nog eens geprobeerd, lukte me weer niet! Ik dacht ach, doe eens een reset met de aan/uit en 30 seconden, werkte niet! Dus dan maar eens die andere reset en terug alles ingeven.... dat was 3 uur geleden kort na mijn postje.... tot hiertoe geraak ik niet verder dan het scherm met Oeps voor toegang tot de TT services. Dus een connectie probleem alhier of bij TT??? Dat was/lijkt allemaal OK, gisteren nog allemaal gecheckt en alles is geactiveerd... het enige wat me opviel was iets met GPRS dat op dat moment uitstond of niet actief was? Denk dat dit voor mijn iPhone is en deze was nog niet gekoppeld.... Groeten, George
  11. Bedankt Toytom en BramvT, Normaal zou ik deze dan ook gezien moeten hebben de 19/07.... neen dus... helaas alleen de map share @ BramvT, Live, dat lijkt allemaal goed te werken, denk dat ik met live nog nooit een probleem heb gehad... tenzij misschien in Parijs toen eerder dit jaar? Volgende week dan terug naar de helpdesk, eerst horen wat ze allemaal zeggen daar ik de TT binnen een kleine 4 weken zeker nodig ga hebben... Misschien eerst nog wat testen? Groeten,
  12. Ok, reset gedaan zoals word vermeld op de TT answers & questions: Tap MenuTap SettingsTap SystemTap Reset Device Done Krijgen we taal instellen: ok, Land instellen: ok, Wifi instellen: ok, Mydrive pssw: ok. Krijg ik direct een update van de map share... maar geen update flitsers Misschien was er geen update flitsers? Of komt deze automatisch binnen na de reset? Ook heb ik de Benelux kaar erbij opgezet... kwestie om te testen of er een probleem kan zijn met de Europa kaart.... @toytom, Kan U me helpen met te waarschuwen wanneer er zeker een flitser update is/was? Is maar om zeker te zijn en niet voor aap te staan bij TT helpdesk lol Alvast bedankt, George
  13. Bedankt Toytom, Ik ga dit straks ff doen, gisteren teveel aan't hoofd en ik hou er liever mijn zinnen bij. Het probleem is begonnen met tijdens die update een wifi en stroom panne te krijgen van een 5 tal seconden en dus genoeg om alles dan te onderbreken ... dat was toen in Spanje, juist de avond voor het vertrek terug naar huis. De TT starte toen terug op met de vermelding dat er geen kaart meer aanwezig was... veel gevloek lol, dus ff vlug een kaart kiezen en dat was "West Europa" S'morgens vroeg stond deze erop en verder leken er zich geen problemen te voordoen met de TT tijdens de terug reis behalve in Parijs! Eens terug hier in België gebruikte ik de TT de eerste weken niet, maar de GSM en de nu laatste 2 a 3 weken begon ik terug meer de TT te gebruiken en ik ondervond dat ik weinig of geen updates kreeg van flitsers... Vorige week was ik dan zeker! Verder doe ik dat ook na een update de TT volledig uitzetten, ik gebruik nooit de slaapstand tenzij in de wagen bij verbreking contact... Ook leg ik hem +- iedere week eens een nachtje aan de externe USB voeding voor de extra drives die ik gebruik voor de computer... Dus die problemen lijken me raar....? Ik hoop dat het vlug in orde komt want binnen een kleine 4 weken vetrek ik weer met de auto... Ik ga ff nu proberen en laat nog wel iets weten.
  14. Ondertussen de raad gekregen om eerst een reset te doen, terug instellen van wifi en pssw Mydrive en afwachten..... Dus straks ff doen...
  15. Alvast bedankt voor de reactie :) Voor de kaart update zag ik die flitser update zeker 2 a 3 keer per week.... nu alleen nog de updates van mapshare Vandaag en gisteren weer eens geprobeerd.... geen flitser update..... straks of morgen bellen naar helpdesk