schooierd

Leden
  • Content count

    221
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About schooierd

  • Rank
    200+ poster

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Informatie

  • Geslacht
  1. (ook) hier geen update. De Navcore-versie is nog steeds 10.022 (zucht...)
  2. Gisteravond stond er volgens het MyTT icoon een update klaar, maar na een hoop schijnbewegingen (MyTT gaf minutenlang aan 'bezig' te zijn met het updaten van mijn TT1000) en spontane vastlopers van de TT1000 is er volgens mij niets bijgewerkt. Geen enkele keer een bevestiging dat de update 100% afgerond is. Voortijds is mijn TT1000 tig keer vastgelopen. Vanochtend geeft MyTT aan dat er g
  3. Ik heb vandaag bevestiging gehad van TT dat de Laatste Kaart Garantie op dit moment niet beschikbaar is voor de TT1000 (en 1005?). Staat ook op de TT site: Garantie op de meest recente kaart: Deze functionaliteit is momenteel niet beschikbaar voor je navigatiesysteem.
  4. TT heeft mij inmiddels per mail laten weten dat er (inderdaad) een probleem is met de Laatste Kaart Garantie. Op de site staat het ook vermeld: Garantie op de meest recente kaart: Deze functionaliteit is momenteel niet beschikbaar voor je navigatiesysteem.
  5. Het stappenplan in de reactie van TT is vast een standaard riedeltje waarmee x-procent van de gevallen verholpen is. Inmiddels is mijn reactie -met aanvullende technische info- naar de tweede lijn doorgezet. Als ik de door jou geciteerde e-mail bekijk dan zou dat wel eens de reactie van de tweedelijns support kunnen worden
  6. Dat zou zo maar eens kunnen. Een eerste reactie van TT heb ik binnen, met een stappenplan om MyTomTom tot het ophalen van de nieuwe kaart te bewegen (heeft bij mij echter niet mogen baten): 1. Koppel de TomTom aan de computer en controleer of de kaart wordt aangeboden. Is dit niet het geval, ga dan naar stap 2 2. Meld u aan in MyTomTom en klik rechtsonder in uw scherm op het MyTomTom logo 3. Kies nu Instellingen en klik op het derde tabblad (Cache) 4. Klik op Maak de cache leeg en dan Sla instellingen op 5. Klik nu nogmaals op het MyTomTom logo rechtsonder en hou Shift ingedrukt terwijl u op Sluit af klikt. 6. Maak de TomTom even los van de computer en koppel hem er weer aan. 7. Nu zou de kaart aangeboden moeten worden Ik heb TT van aanvullende info voorzien (de MyTomTom-versie, gebruikte besturingssysteem en browser), op hoop van zegen dat TT het weet op te lossen.
  7. Anyway, ik heb naar het andere Heilige der Heilige gemaild: TomTom. Volgens mij komt de 90-dagen termijn voor de laatste kaart garantie (termijn specifiek v/d TT1000) nu wel erg dichtbij... Oftewel waar blijft die kaart TT
  8. Tja Uwe Holyhead, dat een (op het moment van produceren recentste) kaart reeds veroudert in de periode tussen productie en levering is niet meer dan normaal. Dat TT een 'laatste kaart garantie' heeft: perfect, is de logistieke vertraging mee gecompenseerd. Het apparaat wordt daarmee automatisch met een verse kaart geleverd. De enige garantie die ik nu echter heb is dat die recentste kaart zich geenszins laat downloaden. Dat is tezamen met de oorverdovende stilte rondom MyTomTom niet netjes.
  9. Los van de eventuele noodzaak om een nieuwe kaart te hebben is het niet netjes van TT om nieuwe toestellen met een fysiek verouderde kaart te leveren (lees: er zijn courantere kaarten in omloop bij TT). Of je de recente wijzigingen nu strikt nodig hebt of niet.
  10. Het probleem zit 'm in de te downloaden updates & services, of liever gezegd: het totaal ontbreken ervan. Voor (een deel van) de TT1000's zijn de (kaart/navcore)updates nog steeds niet beschikbaar en downloadbaar via MyTomTom. Het gekke is dat voor een deel van de TT1000-bezitters (o.a. in Duitsland) deze updates w
  11. Mijn TT1000 is van de allereerste verkoopdag (voorinschrijving), maar nog steeds geen nieuwe Navcore of nieuwe kaart Een cursusje marketing zou geen overbodige luxe zijn voor TT. En laten die prutsers gelijk eens op zoek gaan naar techneuten die wel weten waar ze het over hebben. Zucht. (NB: neemt niet weg dat ik wel erg blij ben met de TT1000 z
  12. Welke kaartversie heb je nu dan? (instellingen --> status en informatie --> versie-informatie --> kaart ...)
  13. Erg creatief: m'n TT1000 heeft update binnen gehengeld (duurde net geen 10 minuten), maar nadien is er blijkens het infoscherm niets veranderd qua firmware- / kaart- / GPS-versie. Wat er precies is bijgewerkt is mij een raadsel. :unknw: Naderhand is ook de MyTomTom-software bijgewerkt.
  14. Een ballpoint o.i.d. gaat in elk geval niet werken, het is een capacitief scherm. Hooguit een stylus speciaal voor capacitieve schermen.