raymondv

Leden
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About raymondv

  • Rank
    5+ poster

Informatie

  • Mijn TomTom
    TomTom Go 6100
  1. Na de laatste update krijg ik op mijn Tomtom GO 6000 steeds de (fout)melding "geen kaarten beschikbaar". Updaten of opnieuw installeren via MyDrive werkt ook niet, blijft ogenschijnlijk hangen zonder vooruitgang. Reset doet ook niets. Enig idee hoe dit op te lossen valt? Alvast bedankt voor de hulp.
  2. Blijkbaar zijn er verschillende (of verkeerde) specificaties op sommige pagina's. Deze hieronder vermeld geen flitsers terwijl in de tekst wel. Welke is nu juist? Als er geen gratis flitsers meer bij zijn kan ik evengoed bij de 6100 blijven.
  3. Ik heb me dus duidelijk nogmaals vergist. Bedankt voor jullie info.
  4. Bedankt voor de info. Ik heb me duidelijk vergist. Het zijn de lifetime flitsers die niet meer vermeld worden. Dit is geen gemis omdat ik me toch altijd aan de max snelheid hou.
  5. Ja hoor, deze had ik ook geprobeerd evenals verschillende online webshops. Ik vermoed wel de nieuwe toestellen geen lifetime maps meer meekrijgen omdat dit nergens nog bij de specificaties vermeld staat. TomTom zelf kan ik met het mij nog bekende mailadres bereiken. De wesite zelf linkt alleen door naar vaste onderwerpen. Een vraag stellen kan blijkbaar ook al niet meer. De klantenondersteunig is niet meer wat het geweest is. Ik heb een 4 tal TomToms gehad maar ik denk niet dat ik er nog één koop door de gebrekkige ondersteuning.
  6. Beschikken de nieuwe TomTom Go Premium en Premium X nog steeds over de (gratis) Lifetime Maps? Hier vind ik namelijk geen informatie over. Het mailadres van TomTom dat ik nog heb is blijkbaar ook niet meer geldig. Is er een werkend mailadres van de TomTom klantendienst gekend? Alvast bedankt voor de info.
  7. Ik heb hetzelfde probleem met mijn GO 6100. Ik heb al 4 nieuwe geheugenkaarten gekocht maar geen enkele wordt herkend. Ook verschijn de vraang niet van tomtom om de sdhc te formatteren. De reden ken ik niet. van tomtom support krijg ik maar geen antwoord. Hopelijk weten jullie een oplossing?
  8. Help, ik sukkel al meer dan een jaar om mijn nieuwe TomTom Go 6100 zijn geheugenkaarten te laten herkennen. Ik heb al van alles geprobeerd maar niets helpt. Ik weet wel dat de TomTom de kaarten voor het 1e gebruik moet formatteren maar zelfs dat doet die niet en geen enkele geheugenkaart (allemaal goedgekeurd door TomTom) wordt herkend. Zelfde alsof er niets inzit. Kan iemand mij aub helpen want ik wanhopig aan 't worden. In elk geval bedankt voor jullie hulp.