Gewoonrobert

Leden
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Gewoonrobert

  • Rank
    10+ poster
  • Birthday 08/30/1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.gewoonrobert.nl

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Woltersum
  • Mijn TomTom
    TomTom Go Professional 620 EU

Recent Profile Visitors

352 profile views
  1. Filmpje van 14 minuten zodat je kan zien wat de TomTom doet als synchroniseren met MyDrive aanstaat
  2. Met af en toe synchroniseren ben je er dus niet en nee dat gaat ook niet doordat het systeem direkt gaat vastlopen. Ik heb samen met de helpdesk het probleem dus gevonden maar nu kun je niet meer telefonisch contact opnemen ik had ook begrepen dat er aan gewerkt zal worden en evt een update voor zal komen maar nog steeds niet dus. Ik hoop wel dat ze snel met een oplossing komen anders gaan we na al deze jaren truck TomTom misschien toch maar eens over naar een Garmin Dezl waar ik laatst 2 week mee mocht proefdraaien.
  3. Hallo, sinds TomTom truck navigatie heeft gebruik ik deze naar alle tevredenheid en de huidige een TomTom profesional 620 is echt een prachtding en werkte perfect in combinatie met mijn telefoon app tot op een gegeven moment het apparaat steeds vaker vast liep. Hij is retour geweest naar TomTom onderzocht maar er is geen hardware probleem gevonden en bleef vastlopen. Samen met een vriendelijke vrouw van de helpdesk zijn we er achter gekomen waar het probleem zich voordoet. In het toestel moest ik de functie synchroniseren met mydrive uitschakelen en toen bleef de TomTom stabiel. Heel jammer dat ik deze functie nu niet meer kan gebruiken want de telefoonapp (mijn plaatsen oa) wordt nu niet meer bijgewerkt. Een tijdje terug het synchroniseren in de TomTom weer aan gezet maar helaas het toestel blijft vastlopen, het vastlopen bestaat uit continu herstarten en uitschakelen zijn er meer mensen met deze klachten of heeft iemand misschien een oplossing wat dit kan zijn?
  4. En zoals hier al werd gezegd was er een Defect aan het touchscreen, er is echt helemaal niks aan te zien maar toch gaf het scherm afgelopen week weer de geest.....net op het punt dat ik hem hard nodig was in Duitsland. De nieuwe bestelde touchscreen voor de GO630 die dus gesoldeerd moet worden had ik inmiddels al besteld bij Alieexpres in China en deze glasplaat lag dus ook al klaar voor het geval die weer de geest zou geven. zaterdag 20-05-2017 was het zover de GO 7000 uit elkaar gehaald en voorzichtig de glasplaat met een verfbrander en mesje gedemonteerd eraf solderen was een eitje er weer op solderen ook....wel enorm kleine soldeerbaantjes maar het is dus gelukt de boel weer in elkaar en de map waar de nieuwe calibratie instond verwijderd en waarempel de GO 7000 truck van 7 jaar oud doet het weer normaal nogmaals iedereen bedankt voor de hulp en steun kosten tot nu toe € 6,02 en laten we hopen dat die er weer 7 jaar tegenaan kan.
  5. Solderen kan ik ook op fijne electronica dus dan ist de moeite wel waard om alvast ff een nieuw schermpje te bestellen als die weer begint te kloten kan ik hem vervangen.
  6. Ok dus toch een defect aan het touchscreen, nu is deze te vervangen maar kan ik qua GO7000 touchscreen natuurlijk weer weinig vinden. Is dit nou dezelfde als voor de GO630?
  7. Believe it or not maar na heel veel uurtjes puzzelen en opstarten van en in de TomTom is het me gelukt. Eerst met kleine stapjes werkte niet echt maar met grotere sprongen ging het des te beter na duidelijk verschil te hebben vernomen richting de goeie kant ben ik verder gegaan met fine tunen oftewel kleinere stapjes van 5 en waarempel daar was die weer. oude cijfers waren : 928 80 580 60 en dit is nu veranderd in: 928 80 475 50 maar nu blijft bij mij toch wel de vraag waar komt deze verandering nu ineens vandaan? Deze Go7000 word al zeker 6 tot 7 jaar bijna elke dag probleemloos gebruikt, waarom moet ik dan nu opeens kalibreren of blijft dit de grote vraag waarom zich dit ineens voor deed? De oude TomTom ONE new edition heeft dit probleem nooit ervaren. Bij deze iedereen die heeft geholpen BEDANKT voor de goeie hulp. Robert. (Gewoonrobert)
  8. Mijn TomTom's in de loop der jaren.....
  9. nou ga het eens met grotere stappen proberen want die kleine zetten idd geen zoden aan de dijk hier bedankt voor de info, wordt vervolgd
  10. Wat versta je onder kleine stapjes Holyhead?
  11. Hallo, Als trouwe gebruiker van TomTom stuit ik nu op een calibratie probleem met mijn GO7000 trucknav, ik kan niet meer bij de bovenste 2 regels komen en via de how to om het scherm te kalibreren is het wel iets beter geworden maar de bovenste regels kan ik dus dom weg niet bij komen. Is de GO7000 uberhaupt weer goed te kalibreren? Of kan ik er wel mee gaan stoppen? 90 928 136 860 Robert