tomtom107

Leden
  • Content count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Informatie

  • Geslacht
  • Mijn TomTom
    GO5200
  1. Het was eigenlijk een update van een applicatie versie. Werd aangekondigd per email. Je hoeft niets aan te klikken. Heb de applicatieversie dus gewoon via wifi binnen gehaald. Ik had al gezien dat er een update van de flitsers waren dus ook zonder email zou ik die applicatieversie binnengehaald hebben bij de update van de flitsers. Vreemd hoor. In geval van nood eventueel terug naar fabrieksinstellingen. Maar nu nog even niet.
  2. Het was dus een email met een mogelijkheid om de online versie te bekijken. Dit is de link naar de online versie: https://view.email.tomtom.com/?qs=3a5e338a9dbb093cd569b309e006f330578916b25166e287c51309d9abbb240934b290ed77ed94ca535e125678adf9c13418be253ffb96ee20842654a314bdde57c3524d0e205251
  3. Hallo, Vandaag kreeg ik een email van TomTom.Updates@email.tomtom.com met de tekst "Belangrijke informatie over je navigatiesysteem. Je navigatiesysteem moet worden bijgewerkt" Via WIFI heb ik het systeem bijgewerkt maar ik vond de toegestuurde email wel vreemd. Kan me ook niet herinneren dat ik ooit zo'n dergelijke mail heb binnen gekregen. Wat er nou precies moest bijgewerkt staat er volgens mij ook niet duidelijk bij. Dat het apparaat bijgewerkt kon worden voor flitser updates dat had ik al wel gezien. Ik heb nu Applicatieversie 19.1040017.411 (0) .(18-09-2019) Ja, met al die berichten over internet fraude word ik ook een beetje wantrouwig (maar eerst bij tomtom of hier informeren en daarna updaten zou dan natuurlijk wel logischer zijn). Na het bijwerken via WIFI (met en tussentijdse herstart) kwam de flitserupdate er nog achteraan. Hebben anderen die email ook gekregen? De term Aktie Nodig stond overigens bovenaan de email.
  4. Ongelooflijk dat iemand dat weet uit te vinden.
  5. Ik heb helemaal geen verstand van de TT GO 930 maar denk simpelweg. Doe je er toch een SD kaart van 32GB in (maar misschien moet ik niet denken).
  6. Jammer dat in dit soort gevallen het verhaal van de TomTom medewerker nooit bekend wordt. Elk verhaal heeft namelijk twee kanten.
  7. Tja, niet iedereen is even daadkrachtig.
  8. Had je hem dan liever zonder korting?
  9. Ik heb een TomTom GO5200 en die heeft geen telefoon nodig (heeft een ingebouwde simkaart waarbij het gebruik kosteloos is). De GO6200 heeft dezelfde specificaties maar is dus groter. Wellicht zijn er nog meer toestellen.
  10. Met mijn opmerking is je vraag natuurlijk niet beantwoord maar bedoel je nu echt de GO500 of is dat een schrijffout en bedoel je de GO5100 (dit omdat de vraag in eerste instantie een GO5100 betrof).
  11. Inderdaad, je hebt het keurig afgesloten. Ik had het eerder moeten schrijven want dan had je het zelf niet hoeven doen. Nog belangrijker vind ik dat soms op fora een probleem wordt aangekaart wat wel wordt opgelost maar er niet bij wordt vermeld wat de oplossing was.
  12. Toch vreemd. Ben benieuwd naar de oplossing.
  13. Bedankt. Ben weer gerust gesteld.
  14. Ik kreeg 8 december ook de mededeling van TomTom als email binnen. Heb toen op updates gecontroleerd maar tot op heden geen updates. Nu kan het zijn dat ik eerder de update al binnen kreeg maar ik twijfel daar wel aan. Mijn geinstalleerde versie is 10.20.9238. Is dat inderdaad de laatste versie of mis ik iets? (ik weet niet of het iets uitmaakt maar ik heb alleen benelux op de TomTom)
  15. Zou het dit moeten zijn (zie afbeelding)?