Beukenbos20

Leden
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Beukenbos20

  • Rank
    5+ poster

Informatie

  • Mijn TomTom
    Via62
  1. Na 4 uur bellen is er eindelijk een oplossing : de fout zat niet in het toestyel of computer maar bij de nieuwe kaart voor Europa. Ik heb nu een voorlopige kaart van West-Europa gekregen, en deze doet het. Bij een volgende update zou alles in orde moeten zijn.
  2. Ook op de helpdesk zitten ze met de handen in het haar. Meerdere mensen hebben hetzelfde probleem. Met zekerheid zou het niet aan de computer of de tomtom liggen. Afwachten op morgen... Wel bedankt voor jullie moeite !
  3. Bedankt voor de reacties, maar dat heb ik al allemaal geprobeerd. Connect opnieuw geïnstalleerd, reset, helpdesk gebeld. Zij stuurden een stappenplan, gevolgd. Niets helpt. Telkens de herstart gebeurt, komt het scherm met de tekst van hierboven. Bij my drive connect staat dat de kaart geïnstalleerd is, ik kan niet herinstalleren. De update gisteren was een nav update + kaart. Drive connect blijft beweren dat de update geslaagd is. Opnieuw de helpdesk proberen ?
  4. Hoe doe je een harde reset op een via62 ? Vroeger, bij de oudere toms had je daarvoor een gaatje, waar je met de pen kon resetten. Ik heb dit al opgezocht bij de officiële site, maar vind daar weinig. Ik heb dus de tom opgestart buiten, krijg het startbeeld met de lopende witte balk beneden, en op het moment dat de via62 zou moeten beginnen geeft hij onmiddellijk de tekst van hierboven : geen kaarten beschikbaar (in rode band) enz....
  5. Gisteren tomtom via62 aangerhangen : 3 updates = nav+kaart+ nog iets. Gedaan. Update geslaagd. Wil een gpx inbrengen : lukt niet. Dan verschijnt de melding : geen kaarten beschikbaar - Installeer een kaart dfie je al hebt opnieuw of ga naar de Tomtomshop om een kaart te kopen. Dat ziue je van hier natuurlijk. Ik heb levenslang recht op update van de kaart die voor de update erop stond. Als ik de via terug aanhang, krijg ik de melding dat alle updates gedaan zijn. Alleen : hij doet niks meer. Ik krijg zelfs het blad met menu maar even te zien, en als dat lukt, verschijnt die nare melding weer. Weet iemand raad ? My Drive connect is geupdated.