avus

Leden
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About avus

  • Rank
    ...

Informatie

  • Mijn TomTom
    smart media system
  1. Eindelijk een serieuze aanpak,op de 19 April komt een techneut van Mercedes om samen met het SC voor het demonteren van het volledige Media Systeem.Alles word uitgebouwt en er komt een heel nieuw Media Systeem in. Hopenlijk dat de Live Service dan wel werkt. wij drukken de duimen.
  2. Nog even een update, in de tussentijd heeft hij al drie keer drie weken in de garage gestaan. En nog steeds geen oplossing. Nu komen ze dat het weer bij tomtom ligt, "Backendfehler" in het Duits wat het ook mogen betekenen mag. (waarschijnlijk een zoethoudertje} Ik vind het niet leuk meer. Ook het voorstel om de hele handel uit te bouwen en mij het geld van het Media systeem retour te geven komt niet goed aan bij Mercedes. Al zeggen ze dat er al voor 4000 euro aan manuren inzitten aan onderzoek, Het duurt nu al 9 Maanden, is waarschijnlijk een stuitligging. Begin mij toch zorgen te maken over de professionaliteit van Mercedes en Tomtom. Krijg er nu toch een . Hoofd van. scan0001.pdf
  3. Sinds 3 maanden heb ik een Smart fortwo met tomtom navigatie, bij aankoop levert Mercedes er 3 jaar live service bij. Het werkt vanaf het begin al niet, ik ben al bij tomtom en Mercedes aan de bel aan het trekken geweest, maar die sturen je door naar de dealer. Maar ook de Dealer zit met de handen in het haar en krijgt de live service niet aan de praat. Is er hier op het Forum een techneut die de oplossing voor mij heeft ??? Alvast bedankt Avus