mio_jannic

Leden
  • Content count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mio_jannic

  • Rank
    25+ poster
  • Birthday 04/11/1957

Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Plaats
    Bergen op Zoom
  • Mijn TomTom
    Go 630 met TMC.
  1. M'n Tommie is weer klaar voor m'n vakantie begin juni.
  2. Orca45, Ik heb dezelfde Go 630. Ik heb daar een 4GB SD kaartje in gezet. Ik heb daar de volledige West Europa kaart op staan. Ik had eerder deze kaart op het interne geheugen staan. Bij het groter worden van de kaarten paste dat niet meer en moest ik bij het updaten kiezen welke zone ik wilde hebben. Indien je naderhand van zone wilde switchen kon dat gratis met die kaart. Dit deed je door de 630 aan de PC te sluiten en TomTom Home te starten en een keuze te maken uit de voor jou kaart beschikbare kaartzones. Omdat ik geregeld moest switchen heb ik de aanschaf van het SD kaartje gedaan. Toen koste dat nog heel wat maar op dit moment is 4GB echt niet duur meer. Vervolgens moet je bij het aansluiten kiezen voor het externe geheugen. Als je toch voor de zones kiest zal je merken dat die allemaal (uiteraard afzonderlijk) op je interne geheugen passen. Ik heb inderdaad de 630 steeds voorzien van de nieuwste software die door TomTom Home wordt aangeboden. Bij de nieuwe kaarten worden uiteraard nieuwe wegen adressen en woonwijken toegevoegd. Het is allemaal niet erg moeilijk. En de 630 doet het nog steeds prima. Ik rijd geregeld in auto's met inbouw navigatie en het kan allemaal nog niet tippen aan mijn vertrouwde 630.
  3. Kaart keurig en vlot geinstalleerd. Hij downloade een mapshare bestand maar in het TomTom home scherm staat dat er 0 Mapshare kaartcorrecties zijn aangebracht.
  4. Ze zullen toch pas eind november met 9.20 uitkomen. Naar mijn gevoel zit de versie 9.15 er nog maar net op.
  5. Hij is zonder problemen binnen. De vorige zat er net 2 1/2 maand op. Is wel kort he!
  6. 2 weken geleden heb ik gebruik gemaakt van deze actie. Het ging zonder problemen. Heb je de helpdesk al gebeld of gemaild?
  7. Ik had via de on line helpdesk gevraagd hoe ze de verstoring gingen compenseren. Daarop kreeg ik een bericht dat ze m'n abonnement met een maand verlengen.
  8. Ook op mijn Go630 zijn de flitspalen weer binnen te halen. TomTom geeft een maand verlenging op mijn abonnement ivm de verstoringen in de service.
  9. Aardig van TomTom. Ze stuurden me vandaag een mailtje dat ik niet moet vergeten m'n flitspalen te updaten........... :-( Dat probeer ik al 2 weken!
  10. Ik krijg alleen de Franse Danger Zones aangeboden. Het probleem ontstond doordat TTH werd ge-updated. De helpdesk van TT geeft aan dat het bij hun bekend is en dat ik geduld moet hebben. Morgen een ritje in onbekend gebied. Dus extra opletten.
  11. Bij mij ging de installatie van de nieuwe kaart prima. Enkel de flitsers willen niet meer komen. De helpdesk van TomTom gaf mij eerder al aan om alle flitsers van m'n 630 af te halen en van m'n PC. Daarna opnieuw updaten. Dat hielp niet. Sterker nog, ik heb nu ook de oude flitsers niet meer. Later erkenden ze dat dit niet de oplossing is.
  12. Voor mijn 630 worden de flitsers nog steeds niet aangeboden. Het gaat wel erg lang duren. Ik ben benieuwd hoe TomTom dit gaat compenseren.
  13. Vandaag heb ik op mijn rappel bericht ontvangen dat TomTom nog steeds druk bezig is het probleem op te lossen.
  14. Ook mijn go 630 krijgt sinds de update van TTH geen flitspalen meer aangeboden. Ik heb wel de nieuwe 9.05 kaart ontvangen. De klantenservice had me geadiviseerd de flitspalen van m'n TT af te halen en ook van m'n PC. Daarna opnieuw installeren. Dit resulteerde erin dat ik noch de nieuwe noch de oude flitspalen heb. Klantenservice meldde later dat het een paar dagen gaat duren. Dat was dinsdag 5 maart. Tot op heden geen oplossing.
  15. Nieuw bericht van TomTom. De update problemen (flitsers) sinds de kaart en TomTom home update zijn bekend bij TomTom. Verzoek om enkele dagen te wachten en het dan opnieuw te proberen. Met excuses van TomTom.