Sign in to follow this  
Followers 0
Rob Ot

Nieuws: TomTom: nieuwe kaarten ter download

413 posts in this topic

Antwoord:

Wij blijven werken aan de oplossing van uw probleem. Als u meer informatie hebt, kunt u uw vraag hier bijwerken.

Dus wacht op de oplossing hiervan.

Ik heb ook nog een andere bestemming opgegeven die via hetzelfde kruispunt gaat, ook dan eerst 400 meter doorrijden en daarna terug.

Edited by EdwinK

Dat is matt A Z Green Route en is hier te vinden.

Je moet dat niet in Groningen melden maar in Amsterdam. :unknw:

En met welke kaartversie was dat?

Kaartversie 660.1219

Edited by CHIRON

Ik reed van A naar B toe.

Vlak voordat ik rechtaf moest gaf TT aan dat ik over 100 meter moest draaien richting C dus en dan linksaf bij de volgende afslag.

Ik ben gewoon rechtaf geslagen en er werd gelijk de route aangepast.

In Delft heb je ook zo'n situatie als je vanaf de A4 linksaf de princes Beatrixlaan opgaat (V6.5)

Gelukkig luister ik naar mijn Tom even goed als naar mijn vriendin, dus ik kom wel thuis ;)

Ree

PND-modellen Chicago 6000 of 7000 Navigator, maar die hebben wij niet en kopen hem ook niet.

Misschien een leuke tip voor TT.

ik heb de nieuwe kaarten van de benelux; de straten die ongeveer 8 tot 9 jaar in mijn dorp zijn verlegd zijn er nog steeds niet op. Wat moet ik hier toch van denken?

PierreGeplaatst Vandaag, 18:33

ik heb de nieuwe kaarten van de benelux; de straten die ongeveer 8 tot 9 jaar in mijn dorp zijn verlegd zijn er nog steeds niet op. Wat moet ik hier toch van denken?

Pierre

Edited by Pierre

Dat die kaarten hevig achterlopen.

Ik neem aan op v 675???

Ik neem aan op v 675???

Nou EdwinK, een opkikkervoorbeeldje:

Teslastraat te Roosendaal. ( vrij lange straat in een nieuwbouwwijk, met tientallen nummers )

Geen huisnummers op mijn v652.1204 ( dus ook niet op jouw v650.1052 )

Wel op de v675.1409 ( maar, ook op de v.660.1219 en dan neem ik aan, ook op de v660.1256 Navteq )

P.S. Afgelopen weekend, nog een aardig tourtje met de Western & Central Europe

v675.1409 ( 1700 MB ) gemaakt.

Plusminus 200 km. alleen maar, via de Kortste Route gereden.

Een paar Poi's gepakt, ( voorbeeld:jachthaven Willemstad ) gereden o.a. Willemstad, Bergen op Zoom, Eiland Tholen, etc.

Werkelijk een aantal keren, ontiegelijk in de Bush gezeten en maar 1 keer een foutje. ( wilde mij een

doodlopend weggetje insturen, maar gewoon doorgereden en pakte gelijk de juiste route

weer op )

Was weer een leuk en spannend ritje. :yahoo::wink:

Edited by Germ

Ik ben ook wel content met 675 maar vreemd dat er problemen komen die op oudere versies niet zijn.

Ik heb op 650 nog een foutje in Woerden, en zal eens kijken of dat op deze versie verholpen is.

Laatst mijn tomtom 910 op het dockingstation , vraagt tomtom home of ze informatie uit mijn tomtom mogen halen?? . Waarom kan het niet zo zijn dat ik tomtom info verstrek , en na een bepaalde hoeveelheid info naar tomtom , een update van kaarten krijg. Dat lijkt me een goede deal. Kan de tomtom 910 informatie over een route opslaan? . Zo ja ,kan tomtom toch de kaarten aanpassen op mijn route (als je bv weer eens 600 meter naast de weg door een weiland heen rijd) , omdat ze de weg 2 jaar geleden hebben aangepast.

Ik vind dat ze daar wel een deal mee kunnen maken met de gebruikers van een tomtom.

Gr Djurgen.

Niet echt tevreden met mijn tomtom GO 910. Ik had er zelfs nog een virus opzitten. Triest.

Niet echt tevreden met mijn tomtom GO 910. Ik had er zelfs nog een virus opzitten. Triest.

VIRUS OP TOMTOM :good:

Kan dat ook al??.Ik heb hier nog nooit eerder van gehoord maar wel eens naar gevraagd of dat mogelijk was.Blijkt uit je verhaal dus toch waar te zijn :wink:

VIRUS OP TOMTOM :good:

Kan dat ook al??.Ik heb hier nog nooit eerder van gehoord maar wel eens naar gevraagd of dat mogelijk was.Blijkt uit je verhaal dus toch waar te zijn :wink:

Je kan een virus op je PC hebben waar je de TT op aansluit, zo kan het overspringen neem ik aan.

Belachelijk en zeer asociaal van Tomtom dat er niet aan mensen word gedacht die net 2 maanden geleden de V6.60 kaarten oficieel hebben gekocht bij hun(zoals ik)

Zelfs TomTom zal niet adviseren om na twee maanden nieuwe kaarten te kopen. Ik kocht vorig jaar augustus mijn TomTom Go. Bij de uitgave van nieuwe kaarten in (ik meen) december, kreeg ik een negatief advies op de Tomtom site. Je kunt daar ergens je productcode invoeren om te kijken of je nieuwe kaarten nodig hebt. Maar natuurlijk is het uiteindelijk de klant die beslist. Gelukkig maar!

k heb de nieuwe kaarten van de benelux; de straten die ongeveer 8 tot 9 jaar in mijn dorp zijn verlegd zijn er nog steeds niet op. Wat moet ik hier toch van denken?

k heb de nieuwe kaarten van de benelux; de straten die ongeveer 8 tot 9 jaar in mijn dorp zijn verlegd zijn er nog steeds niet op. Wat moet ik hier toch van denken?

Pierre, je mag gelukkig in dit land denken wat je wilt hoor. :biggrin:

Ik neem aan op v 675???

inderdaad op 675, ik was erg benieuwd toen ik ze kocht en verwachtte toch zeker dat het nu eindelijk wel bijgewerkt zou zijn; neen dus. Dan mag je idd niet veel verwachten van nieuwe kaarten als de wegen van 8 jaar geleden en wellicht zelfs 10 jaar geleden er nog niet goed opstaan. Iemand doet zijn werk niet goed

pierre

inderdaad op 675, ik was erg benieuwd toen ik ze kocht en verwachtte toch zeker dat het nu eindelijk wel bijgewerkt zou zijn; neen dus. Dan mag je idd niet veel verwachten van nieuwe kaarten als de wegen van 8 jaar geleden en wellicht zelfs 10 jaar geleden er nog niet goed opstaan. Iemand doet zijn werk niet goed

pierre

Nou,nou,nou Pierre, niet zo negatief .

Welke kaart had je voor de v675.1409, als ik vragen mag??

Edited by Germ

Nou,nou,nou Pierre, niet zo negatief .

Welke kaart had je voor de v675.1409, als ik vragen mag??

ik kocht steeds de nieuwe benelux kaarten; ben het nummer vergeten; maar goed, ik heb veel plezier van de tom tom, ben een van de eerste gebruikers; maar zeg nu zelf wat betreft die kaart met de constatering die ik doe...

pierre

ik kocht steeds de nieuwe benelux kaarten; ben het nummer vergeten; maar goed, ik heb veel plezier van de tom tom, ben een van de eerste gebruikers; maar zeg nu zelf wat betreft die kaart met de constatering die ik doe...

pierre

Voor jou, idd. balen. :biggrin::biggrin:

Ik ben benieuwd welke straten van 8-9 jaar oud je bedoelt welke niet goed op de kaart staan? Dan ik verschillende kaarten eens met elkaar vergelijken, TeleAtlas, NavTeq, Google maps enz.

Wel vreemd dat je met 675 een andere route krijgt als met 650.

Jongens, ik heb nu een Go 510 met Benelux plus, versie 650.1128. denken jullie dat het de moeite is om die nieuwe V675.xxx, te kopen of zal het verschil minimaal zijn? Ik bemerk in het gebruik nu, niet echt dat ik tegen Nav problemen aanloop, maar wil graag up to date blijven, maar het moet natuurlijk wel de moeite waard zijn die update.

Edited by Gerard001

Ik ben benieuwd welke straten van 8-9 jaar oud je bedoelt welke niet goed op de kaart staan? Dan ik verschillende kaarten eens met elkaar vergelijken, TeleAtlas, NavTeq, Google maps enz.

hoogeloon waar ik woon, het valensplein is ongeveer 8 jaar geleden veranderd waardoor enkele straten, ik geloof 2, anders zijn gaan lopen. Een straat is bijvoorbeeld doorlopend geworden. En o ja, IN bLADEL ZIJN VEEL STRATEN EENRICHTINGVERKEER AL MEER DAN 5 JAAR EN DAT HEEFT IE OOK NOG STEEDS NIET

sorry voior caplocks